سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ ماهگونی و دودی
رنگ ماهگونی یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز قوی و نزدیک به رنگ بنفش بورگوندی است. نام این رنگ از چوب جنگلی استوایی گرفته شده، که برای ساخت وسایل چوبی بکار می‌رود. اگر به دنبال تغییر رنگ موهای خود، به رنگ قهوه‌ای تیره یا قرمز هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ ماهگونی استفاده کنید. این رنگ دارای طیف وسیعی از تیره به روشن است که با قابلیت ترکیب با رنگ‌های دیگر، می‌تواند گزینه مناسبی برای روشن‌تر نشان دادن رنگ پوست باشد. شما می‌توانید با ترکیب رنگ ماهگونی با رنگ‌های دیگر به رنگ‌هایی نظیر شرابی، ارغوانی، فندقی، عنابی و رنگ‌های منحصر به فرد دیگری دست پیدا کنید. در حال حاضر، ترکیب رنگ ماهگونی و دودی یکی از ترندهای جدید رنگ مو است، که برای فصل تابستان و پاییز بسیار توصیه می‌شود. شما می‌توانید به سادگی با ترکیب رنگ ماهگونی و دودی موهای خود را به یک رنگ شگفت‌انگیز تغییر دهید و از زیبایی و درخشندگی موهای‌تان لذت ببرید. برای این کار کافی است با فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی آشنا شوید. در ادامه با این مقاله از فروشگاه اینترنتی ما نی نی همراه باشید. 
 
فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی

فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی

 
رنگ موی ماهگونی، همانند رنگ‌های دیگر از قابلیت ترکیب شدن با رنگ‌های هم‌خوان، تیره‌تر و روشن‌تر برخوردار است. به عنوان مثال رنگ موی ماهگونی روشن یک نوع ماهگونی ترکیب شده با رنگ‌های روشنی همچون دودی و بلوند است. برای دستیابی به فرمول ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی رنگ‌ها و مواد زیر را تهیه کنید.  
• رنگ موی دودی شماره 8 ۵۰ میل
• رنگ موی طبیعی شماره ۸ ۵۰ میل
• واریاسیون نقره‌ای ۲ سانتی متر
• واریاسیون دودی یک سانتی متر
• اکسیدان شماره یک به میزان لازم
اولین فرمول ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی بسیار ساده است. تمامی رنگ‌های ذکر شده را در مقدار دقیق با یکدیگر ترکیب کنید. توجه داشته باشید، که مواد نهایی باید یک دست باشد. اگر تا به حال موی سرتان را رنگ نکرده‌اید، تنها کافی است بدانید که باید از پشت سرتان شروع به رنگ کردن کنید. پس از اتمام این مرحله روی موها را به وسیله کلاه پلاستیکی حمام و یا یک کیسه پلاستیک بپوشانید و ۴۰ تا ۴۵ دقیقه بعد با آب ولرم و شامپو سرتان را به آرامی شستشو دهید. 
فرمول بعدی رنگ ماهگونی روشن از ترکیب قبلی کمی تیره‌تر است و برای افرادی توصیه می‌شود که پوست سفیدتر دارند. این ترکیب که با نام ماهگونی متوسط شهرت دارد، برخلاف رنگ‌های قرمز و آتشین از تم بنفش و قهوه‌ای ملایم برخوردار است. لازم به ذکر است که برای دستیابی به رنگ ماهگونی متوسط نیازی به دکلره کردن مو وجود ندارد و این فرمول ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی روی هر رنگ مویی جواب می‌دهد. 
• رنگ موی شرابی با تم بنفش روشن ۵۰ میل
• رنگ موی شکلاتی با تم قهوه‌ای روشن ۵۰ میل
• واریاسیون دودی یک سانتی متر
• اکسیدان شماره یک به میزان لازم
رنگ‌های مورد نظر را همانند فرمول قبلی با یکدیگر ترکیب کنید و بین ۳۰ الی ۴۰ دقیقه سرتان را با آب ولرم شستشو دهید. 
 
ما نی نی ارائه دهنده برترین رنگ موی ایرانی و خارج
 
ماهگونی تیره نیز یکی دیگر از رنگ‌های طیف وسیع ماهگونی است. این رنگ بیشتر برای فصل پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. لازم به ذکر است که مقدار کلی رنگ بر اساس میزان بلندی و کوتاهی موهای شما متغییر است. 
• رنگ موی ماهگونی ۵۰ میل
• رنگ موی فندقی شماره ۶  ۵۰ میل
• رنگ موی شکلاتی ۵۰ میل
• اکسیدان شماره ۲ به میزان لازم 
تمامی رنگ‌های ذکر شده را با یکدیگر ترکیب کنید تا مواد نهایی یک مواد یکدست و یکنواخت باشد. پیش از اینکه برای گذاشتن رنگ اقدام کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم روی پیشانی، گردن، روی گوش‌ها و به طور کلی هر قسمتی از سر را که تصور می‌کنید احتمال دارد هنگام رنگ کردن، به خود رنگ بگیرد را با وازلین یا کرم مرطوب کننده بسیار چرب بپوشایند. پس از گذاشتن رنگ، ۳۰ الی ۴۰ دقیقه به رنگ زمان دهید تا بر روی موهای شما عمل کند.  
 

ما نی نی ارائه دهنده برترین رنگ موی ایرانی و خارج 

 
فروشگاه اینترنتی ما نی نی، یکی از برترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع رنگ مو و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی است. این فروشگاه با هدف افزایش دسترسی مادران و خانم‌های ایرانی به فروشگاه‌های اینترنتی و در پی آن افزایش آسایش و راحتی این بانوان عزیز، راه‌اندازی شده است. شما به سادگی می‌توانید با یک سرچ ساده در نوار جستجوی وب‌سایت ما نی نی، از میان برترین برندهای رنگ موی ایرانی و خارجی انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تریکب رنگ ماهگونی و دودی و دیگر رنگ‌های موجود در بازار، با مشاوران ما نی نی تماس حاصل فرمایید. 
 
 
نوشتن دیدگاه