سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ ابرو دودی روشن بدون دکلره

رنگ ابرو دودی روشن یکی از رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب است که با پوست های گندمی بسیار زیبا می شود و کسانی که از رنگ مو روی سر خود استفاده می‌کنند، می‌توانند برای زیبایی بیشتر ابروهای خود را رنگ کنند.‌ یکی از مهمترین مشکلاتی که در مورد رنگ کردن ابروها با رنگ روشن با آن مواجه هستیم این است که رنگ ابرو دودی روشن در اکثر موارد به دکلره نیاز دارد و بدون دکلره نمی توان این کار را انجام داد. در این مقاله قصد داریم به روش به دست آوردن رنگ ابرو دودی روشن بدون دکلره بپردازیم به همین دلیل، اگر به دنبال رنگ کردن ابروهای خود با رنگ های روشن هستید در این مقاله از فروشگاه اینترنتی مانی نی با ما همراه باشید.

راهنمای ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره


راهنمای ترکیب رنگ برای بدست آوردن رنگ ابرو روشن بدون دکلره

قبل از پرداختن به این موضوع که برای به دست آوردن رنگ ابرو روشن باید از چه ترکیبی استفاده شود، به این موضوع می پردازیم که چرا نباید از دکلره برای رنگ کردن ابرو استفاده کرد. دلایل عدم استفاده از دکلره برای رنگ کردن ابرو، موارد زیر هستند:
۱. با استفاده از دکلره برای ابرو ممکن است ابرو ها سوزانده شوند و کاملا از بین بروند.
۲. دکلره ممکن است روی پوست صورت جوش ها و تاول های زیادی ایجاد کند.
۳.با استفاده از دکلره پوست اطراف ابرو برای مدت زمان زیاد، به رنگ قرمز باقی می ماند.
۴. استفاده از دکلره باعث وز شدن ابروها و از بین رفتن زیبایی آنها می شود.
۵. اگر برای مدت زمان طولانی و طی چند دوره، از دکلره روی ابروها استفاده کنید، با از بین رفتن ساختار ابروها کیفیت آنها از بین می رود.

برای درست کردن رنگ ابرو دودی روشن روی ابروها چه باید کرد؟

برای درست کردن رنگ ابرو دودی روشن روی ابروها چه باید کرد؟

در مرحله اول برای درست کردن رنگ ابرو دودی روشن روی ابروها باید از رنگ سه صفر استفاده کنید. رنگ سه صفر یکی از رنگ هایی است که زمانی که روی ابروها قرار داده می شود، کم کم می تواند رنگ ابرو ها را به رنگ پایه برساند.
برای این منظور باید رنگ سه صفر را با اکسیدان شماره یک ترکیب کنید و سپس این ترکیب را روی ابروهای خود قرار دهید. بعد از اینکه رنگ سه صفر روی ابروها زدید و آنها را بعد از نیم ساعت شستشو دهید ممکن است رنگ ابرو نارنجی شود که در این مورد هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
بعد از شستشو دادن کامل رنگ باید رنگ های زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و روی ابرو قرار دهید:
.رنگ موی بژ متوسط : کمی
• رنگ موی بژ روشن : کمی
• رنگ موی زیتونی شماره ۷ : کمی
• رنگ مو دودی شماره ۶ : کمی
• واریاسیون نقره ای : ۰.۴ سانت
• اکسیدان نمره یک: به اندازه نیاز
زمانی که تمامی این ترکیبات را با یکدیگر مخلوط کردید باید آنها را روی ابروهای خود قرار دهید و به مدت یک ربع صبر کنید. در این مرحله ابروها را بررسی کنید و اگر ابروها رنگ گرفته باشد، می توانید رنگ آنها را بشویید، اما اگر رنگ نگرفته باشد باید مجدداً ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس بررسی‌های مجدد را انجام دهید.
در این مورد باید توجه داشته باشید که اگر رنگ ابرو بیش از اندازه روی ابروها بماند تیره تر می شود به همین دلیل اگر می خواهید ترکیبی با رنگ روشن تر داشته باشید باید آن را سریع تر شستشو دهید. اما اگر می خواهید رنگ ابروها پررنگ تر باقی بماند، می‌توانید رنگ را برای مدت زمان طولانی تری روی ابرو نگه دارید تا رنگ بیشتری به ابرو بدهد.
بعد از اینکه ابروی شما به رنگ مورد نظرتان رسید حتما آن را با استفاده از آب شستشو دهید و به هیچ عنوان از شامپو استفاده نکنید، همچنین توصیه می شود که دو روز بعد از رنگ کردن ابرو ها تنها برای شستشوی صورت از آب استفاده کنید و صابون و یا سایر مواد شوینده روی ابروها نکشید.‌
در برخی از موارد ابروها بعد از گذشت چند روز رنگشان باز تر می شود و زیبایی بهتری پیدا می‌کنند، به همین دلیل اگر در مرحله اولیه و زمانی که با رنگ ابروی خود مواجه شدید، رنگ آن را نپسندیدید، به هیچ عنوان نگران نباشید، زیرا ممکن است با گذشت زمان رنگ آن زیباتر شود و به رنگ دلخواه شما نزدیک شود.

 

نوشتن دیدگاه