سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو آیون خوبه
  • داشتن موهای زیبا، براق و خوش رنگ یکی از دلایلی است که خانم ها از رنگ مو استفاده می کنند، اما وجود برندها و مارک های متنوع تولید کننده رنگ مو باعث می شود تا خانم ها برای انتخاب رنگ موی مناسب دچار مشکل بشوند. هنگام انتخاب رنگ مو باید به نکات زیادی دقت شود و توجه داشته باشید که آیا محصولی که انتخاب می‌کنید کیفیت خوبی دارد یا خیر؟ یکی از برندهایی که تولید کننده رنگ مو هستند برند آیون می باشد، اما اگر می خواهید بدانید که رنگ مو آیون خوب است یا خیر، بهتر است در رابطه با ویژگی های این رنگ مو اطلاعاتی را داشته باشید تا هنگام انتخاب رنگ مو دچار سردرگمی نشوید. همانطور که گفتیم عوامل زیادی هستند که در هنگام انتخاب رنگ مو باید به آن توجه کرد.
     1. یکی از این عوامل کیفیت رنگ مو است. رنگ هایی که پس از چند بار شستشو از بین می روند، جزء رنگ موهای بی کیفیت هستند.
     2. از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار بر کیفیت رنگ مو می توان به مواد اولیه ای که برای ساخت آن به کار رفته است اشاره کرد.
     3. رنگ موی آیون تولید کشور آلمان است و از مواد اولیه طبیعی برای ساخت آن استفاده می شود. به همین خاطر می توان گفت که یکی از رنگ موهای با کیفیت موجود در بازار است که به میزان بالایی موهای آسیب دیده را ترمیم می کند.
    این رنگ مو دارای پلکس های طبیعی است و از آسیب دیدن موها هنگام رنگ کردن جلوگیری می کند.
     4. دارا بودن پیگمنت های گیاهی یکی از ویژگی های رنگ موی آیون پلکس است که باعث می‌شود موها فوق العاده براق و شفاف شوند.
    اگرچه رنگ مو آیون یکی از محصولات جدید این برند است، اما به دلیل دارا بودن مزیت ها و ویژگی های زیاد جز رنگ موهای خوب محسوب می‌شود و آرایشگرهای حرفه ای برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای حساس از این رنگ مو استفاده می کنند. قیمت رنگ مو آیون نیز نسبت به رنگ موهای خارجی مشابه بسیار مناسب است. به همین خاطر بسیاری از خانم ها با در نظر گرفتن کیفیت بالای این رنگ مو و قیمت مناسب از آن استفاده می کنند.

پودر دکلره آیون خوبه؟

پودر دکلره آیون خوبه؟


پودر دکلره آیون هم مانند رنگ موی آیون پروتئین های مغذی دارد، که برای مو بسیار مفید هستند و موجب ترمیم ساقه مو و پوست سر می شوند. پودر دکلره آیون بدون آسیب رساندن به موها و پوست سر آن ها را بی رنگ می کند و پس از استفاده از آن، موها به هیچ وجه خشک و شکننده نمی شوند. به دلیل وجود مواد ضد حساسیت و فوق العاده با کیفیت، موها پس از انجام عمل دکلره نرم و لطیف باقی می مانند. هیچ گونه گرد و غباری از این پودر دکلره وارد ریه افراد نمی شود تا ایجاد حساسیت کند. ویژگی هایی مانند بی رنگ کنندگی قوی، نرم کنندگی موها، جلوگیری از شکنندگی و آسیب به مو و همچنین عدم ایجاد حساسیت و سوزش پوستی باعث می شود تا پودر دکلره آیون توسط افراد حرفه ای و آرایشگر های مطرح استفاده شود. با توجه به نحوه ترکیب اکسیدان با پودر دکلره آیون پلکس، می توانید در زمان های متفاوتی مو را به پایه های مختلف برسانید. به عنوان مثال برای اینکه مو را به پایه ۵ برسانید، باید ۳۰ دقیقه صبر کنید اما برای رسیدن مو به پایه ۷، ۴۰ دقیقه زمان مورد نیاز است. در نهایت نیز ۵۰ دقیقه زمان لازم است تا مو به پایه ۹ برسد. معمولاً دو واحد اکسیدان را با یک واحد از پودر دکلره آیون ترکیب می کنند تا بتوانند بدون آسیب رساندن به مو آن را به پایه برسانند.

نظرات در مورد رنگ مو و پودر دکلره آیون

نظرات در مورد رنگ مو و پودر دکلره آیون


با توجه به اینکه رنگ مو و پودر دکلره آیون از مواد طبیعی ساخته شده اند، بسیاری از خانم ها از این محصولات آرایشی بهداشتی رضایت دارند. اکثر خانم هایی که از پودر دکلره آیون استفاده کرده‌اند، اذعان دارند که به هیچ وجه به پوست سر و ساقه مو آسیب نمی رسد و در هنگام دکلره کردن موها، پوست آن ها سوزش و حساسیت ندارد. رنگ موی آیون نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. این رنگ مو به قرمزی نمی زند، موها را نرم و لطیف می کند، عطر بسیار مطلوب و ماندگاری دارد و موها پس از استفاده از رنگ موی آیون براق و شفاف می‌شوند. خاصیت ترمیم کنندگی موهای آسیب دیده نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که خانم ها هنگام صحبت از رنگ موی آیون از آن یاد می کنند.
در سایت مانی نی رنگ موی اصلی آیون پلکس و کلیه تنوع رنگی این برند با کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده ایم. برای انتخاب رنگ مورد نظر خود به سایت مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه