سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کاراملی تنباکویی

رنگ موی کاراملی تنباکویی یکی از زیباترین رنگ‌هایی است که می‌توان از آن به تنهایی استفاده کرد و یا قسمتی از مو را به این رنگ آغشته کرد و سپس قسمت دیگر را با استفاده از هایلایت روشن کرد و زیبایی خیره کننده ای به مو داد. این رنگ مو زیبایی و کیفیت بسیار بالایی دارد و زمانی که برای چندمین بار در حمام شسته شود زیبایی و چشم نوازی آن افزایش چشمگیری پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم به رنگ موی کاراملی تنباکویی و چند ترکیب که می‌تواند این رنگ را برای شما به وجود بیاورد بپردازیم، به همین دلیل اگر دوست دارید موی شما زیبایی و جلوه ای خاص داشته باشد در این مقاله با ما همراه باشید.

 

رنگ موی کاراملی تنباکویی


معرفی 4 ترکیب رنگ کاراملی تنباکویی خیره کننده

رنگ کاراملی تنباکویی رنگ کاملاً سنگین و در عین حال زیبا است که به روشهای کاملاً مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا زیبایی و جلوه خیره کننده ای داشته باشد. در اینجا به چهار مورد آن می پردازیم تا به شما کمک کنیم که در منزل و بدون نیاز به آرایشگر موهای خود را به بهترین شکل ممکن رنگ کنید:

  • کاراملی تنباکویی تیره بدون دکلره: یکی از راه ها برای تولید رنگ کاراملی تنباکویی خیره کننده این است که این محصول را بدون دکلره روی سر بزنید. در این مورد باید دقت داشت که برای درست کردن این ترکیب بهتر است از رنگ شماره ۶ استفاده شود که رنگ نسبتاً تیره ای است.
    برای درست کردن این رنگ کاراملی تنباکویی در ابتدا باید نصب تیوب رنگ کاراملی و یک چهارم تیوپ رنگ شکلاتی، یک هشتم رنگ دودی، یک هشتم رنگ زیتونی و ۲ سانیتمر واریاسیون آبی و بنفش اضافه کنید. در نهایت برای رنگ کردن موها با استفاده از این روش حتماً باید از اکسیدان شماره ۲ استفاده شود.
  • کاراملی تنباکویی روشن با دکلره: برای زدن رنگ کاراملی تنباکویی با استفاده از این روش در ابتدا باید موها را با استفاده از دکلره به پایه ۱۰ برسانید در ادامه باید موها را شستشو داده و اجازه دهید تا موها به صورت کامل خشک شوند و یا با استفاده از سشوار آنها را بخشکانید. در ادامه باید ۵۰ میلی لیتر رنگ بلوند طلایی خیلی روشن، ۵۰ میلی لیتر رنگ بلوند بژ، ۳۰ میلی لیتر رنگ خاکستری پلاتینه و اکسیدان شماره ۱ را با یکدیگر مخلوط کرده و به خوبی هم بزنید و پس از خشک شدن موها ترکیب را روی موها قرار دهید. بعد از حدود ۳۰ دقیقه موهای خود را بررسی کنید و اگر موها به صورت کامل رنگ گرفته باشد می‌توانید آن‌ها را شستشو دهید.
  • رنگ موی کاراملی تنباکویی روشن بدون دکلره: در سومین روش می توانید بدون استفاده از دکلره موی خود را به رنگ موی کاراملی تنباکویی روشن در بیاورید. در این روش باید رنگهای کاراملی و تنباکویی را با پایه ۸ استفاده کنید و با ترکیب آنها با اکسیدان شماره ۲ به رنگ مورد نظر خود دسترسی پیدا می کنید. این رنگ باید در حدود یک ساعت روی سر شما باقی بماند و سپس با استفاده از آب و بدون شامپو شستشو داده شود. استفاده از شامپو در این مورد باعث می شود رنگ مو خیلی زود از بین برود به همین دلیل باید حداقل تا یک روز شامپو به این رنگ مو نرسد و تنها برای شستشو از آب استفاده شود.
  • رنگ کاراملی تنباکویی روشن بدون دکلره مخصوص موهای رنگ شده: زمانی که قبلا روی موهای خود رنگ زده باشید، امکان دو رنگ شدن موها در صورت رنگ کردن مجدد وجود دارد، به همین دلیل باید در مورد ترکیبات آگاهانه تر عمل کنید. در این مورد باید پایه موهای شما قهوه ای یا طلایی از پایه ۶ تا ۸ باشد. در این مورد باید از نصف تیوب رنگ کاراملی شماره ۸، یک چهارم تیوپ بلوند دودی پایه ۸ و یک چهارم تیوپ بلوند زیتونی شماره ۸ استفاده شود. این ترکیب باید با واریاسیون آبی و بنفش هر کدام به اندازه ۲ سانتی متر و اکسیدان شماره ۲ روی سر قرار داده شود. موضوعی که در این میان حائز اهمیت است این است که در ابتدا باید ریشه های مو که رنگی ندارند به صورت کامل رنگ شوند و سپس در قسمت های دیگر مو که قبلاً روی آنها از رنگ استفاده شده است رنگ جدید زده بشود.

 معرفی 4 ترکیب رنگ کاراملی تنباکویی خیره کننده


خرید رنگ موی کاراملی تنباکویی

شما می توانید رنگ موی کاراملی تنباکویی را از فروشگاه ما نی نی بخرید. مانی نی یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده رنگ مو است. شما می توانید بهترین رنگ مو کاراملی تنباکویی را از فروشگاه ما بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مانی نی در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه