سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی ion ساخت کجاست؟

رنگ موی ion که به رنگ موی آیون پلکس نیز معروف است، یکی از جدیدترین رنگ موهایی است که در بازار موجود است و دارای رنگ های معمولی است. این رنگ مو دارای مزیت های زیادی است و بسیاری از کارشناسان آرایشی و افرادی که در زمینه کار رنگ مو حرفه ای هستند، تأکید دارند تا خانم ها برای رنگ کردن موها از این رنگ موی پلکس استفاده کنند. رنگ موی ion دارای پیگمنت های گیاهی بوده که موجب براق و شفاف شدن موها می شود. تکنولوژی پلکس موجود در رنگ موی ion باعث می‌شود تا موهای شما دچار سوختگی و آسیب پس از انجام دکلره نشوند و در صورت استفاده از این رنگ مو، موهای شما که قبلاً به دلیل استفاده از رنگ مو های نامناسب آسیب دیده اند ترمیم و احیا می شوند. بیشتر سالن های آرایشی از رنگ موی آیون پلکس استفاده می کنند. این رنگ موها دارای سه قوطی و دوفاز هستند. در مرحله اول رنگ که به آن فاز اول گفته می شود، دو قوطی که دارای مایع غیر چرب است، مورد استفاده قرار می‌گیرد و در فاز دوم کرم احیا کننده که در دو قوطی دیگر قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد. دارا بودن ترکیبات پلکس در رنگ مو ها باعث می شود تا پس از رنگ کردن موها، علاوه بر براق شدن، تارهای مو دچار هیچ گونه آسیب دیدگی نشوند. رنگ موی ion ساخت کشور آلمان است و به همین خاطر تکنولوژی به کار رفته در آن بسیار پیشرفته است و علاوه بر رنگ کردن مو باعث صافی و احیا شدن موها نیز می‌شود.

رنگ موی ion ساخت کجاست؟

کجا میتونم رنگ موی ion را تهیه کنم؟

رنگ موی ion یکی از نمونه های با کیفیت و جدید رنگ مو است که آرایشگر های حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. برای تهیه رنگ موی ion باید به فروشگاه های معتبر لوازم بهداشتی و آرایشی مراجعه کنید. یکی از فروشگاه هایی که در زمینه عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی در شهر اصفهان فعالیت می کند، فروشگاه اینترنتی ما نی نی است که انواع رنگ موهای با کیفیت را در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. استفاده از رنگ موی ion علاوه بر اینکه یک رنگ حرفه ای به شما می دهد، از سوختن موها جلوگیری کرده و مزیت های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • پس از استفاده از رنگ موی ion به هیچ وجه شاهد قرمز شدن موها نخواهید بود و رنگ موی شما کاملاً طبیعی به نظر می رسد.
  • این رنگ مو با استفاده از آمونیاک کمتر از یک درصد و ویتامین c غنی سازی شده است؛ بنابراین برای آبرسانی موها پس از انجام رنگ و حفاظت از تارهای مو بسیار مفید و موثر است.
  • رنگ موی ion روی بافت موی حالت شفاف و براقی ایجاد می کند و ظاهر زیبایی به موهای شما می بخشد.
  • از آنجا که رنگ موی ion به عنوان یک پوشش ترمیمی در زمان رنگ مورد استفاده قرار می گیرد، موهای شما به هیچ وجه آسیب نمی بیند و دچار سوختگی نمی شود.

کجا میتونم رنگ موی ion را تهیه کنم؟ 

خرید رنگ موی ion فروشگاه ما نی نی

خرید رنگ موی ion از فروشگاه اینترنتی ما نی نی یکی از روش های تهیه این رنگ مو است. رنگ موی جدید ion تولید کشور آلمان بوده و دارای تکنولوژی پلکس است که برای ترمیم و بازسازی موها بسیار مفید است. حجم رنگ موی ion پلکس 120 میلی لیتر بوده و برای استفاده خانم ها مناسب است. این رنگ مو دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است و برای ترمیم و احیای موهای آسیب دیده نیز به کار می رود. بیشترین نمایندگی های فروش این رنگ مو به صورت آنلاین سفارش مشتریان را می پذیرند و پس از مدت زمان کوتاهی در آدرس تعیین شده برای آن ها ارسال می کند. فروشگاه ما نی نی نیز یکی از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر عرضه کننده رنگ موی ion است. جهت خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و سفارش خود را از طریق اینترنت ثبت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت رنگ موی آیون نحوه استفاده رنگ موی آیون می توانید با شماره های بخش فروش فروشگاه بهداشتی ما نی نی مارکت تماس حاصل فرمایید. قیمت رنگ موهای ion پلکس در وب سایت فروشگاه ما نی نی موجود است و شما می توانید برای مشاهده قیمت انواع طیف های رنگی ion پلکس به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه