سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی
دکلره کردن برای به دست آوردن بسیاری از رنگ موها لازم و ضروری است و بدون استفاده از آن، رنگ موی مورد انتظار به دست نخواهد آمد. اما این کار بسیار تخصصی است و در صورتی که برای انجام آن از مواد با کیفیت استفاده نشود و یا نکات و ریزه کاری های آن رعایت نشود، نتیجه حاصل با آنچه انتظار آن می رود تفاوت زیادی خواهد داشت. 
 در کشورهایی نظیر ایران که اغلب بانوان موهای تیره رنگی دارند، استفاده از دکلره بسیار متداول و مرسوم است. چرا که لازمه داشتن بسیاری از رنگ موهای خاص و بلوند، دکلره کردن مو و حذف رنگ اولیه آن می باشد. یکی از مشکلاتی که در حین دکلره کردن مو به وجود می آید، به پایه نرسیدن رنگ مو و نارنجی شدن آن است. قطعاً این رنگ از نظر هیچ کس زیبا و جالب به نظر نمی رسد. از طرفی استفاده مجدد از مواد دکلره می تواند باعث سوختن و آسیب دیدن موها شود. لذا برای تغییر این رنگ نامطلوب به رنگی زیبا و قابل قبول باید از رنگ موهای مناسب استفاده شود. یکی از رنگ هایی که در این زمان کارایی ایده آلی دارد و می تواند نتیجه ای متناسب با مد روز را برای فرد به ارمغان آورد، رنگ خاکستری است. بکار گیری این رنگ بر روی دکلره نارنجی، رنگ موی قهوه ای بسیار چشم نوازی ایجاد خواهد کرد. در ادامه این مقاله با نحوه درست کردن رنگ خاکستری و از بین بردن رنگ نارنجی دکلره مو آشنا خواهید شد. سایت مانی نی منبع بسیار معتبری برای آشنایی با فرمول ساخت انواع رنگ مو است.
 
  

فرمول رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

 
خاکستری یکی از رنگ موهای سوپر لایت محسوب می گردد که طرفداران خاص خود را دارد. به غیر از افرادی که به این رنگ به طور خاص علاقه مند هستند، استفاده از این رنگ در مواقع ویژه و برای حذف تن رنگ نارنجی از روی موهای دکلره شده نیز متداول است و کارایی مطلوبی دارد. رنگ خاکستری که در مجموعه رنگ های گروه A دسته بندی می شود، می تواند در پایه ها 6 تا 10 مورد استفاده قرار گرفته و رنگ موی جذاب و منحصر به فردی را ایجاد نماید. بهترین و زیباترین رنگ خاکستری که تا کنون معرفی شده است، خاکستری ویولت نام دارد که با داشتن توناژ بنفش به صورت بسیار محو، زیبا و چشمگیر جلوه می کند.
بشر همواره به دنبال ایجاد تحول های جالب و جذاب در زندگی خود بوده است و برای رسیدن به این منظور دست به آزمون و خطا در موارد گوناگون زده است. این امر در دنیای رنگ موها نیز صادق است و به همین علت فرمول های زیاد و مختلفی برای رنگ خاکستری ابداع شده است که هر یک با دیگری تفاوت های جزئی اما جالب توجهی دارند. در ادامه برخی از فرمول های رنگ موی خاکستری که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ارائه خواهد شد.
 

انواع تناژ رنگ خاکستری روی دکلره نارنجی

 
خاکستری ویولت: برای داشتن این رنگ مو نیاز به دکلره مو تا پایه 9 وجود دارد. پس از این مرحله باید موها با شامپوهای مخصوصی که تحت عنوان شامپوی ضد زردی ارائه می شوند، شستشو داده شود. حال باید ترکیب رنگ موی جدید با استفاده از، یک دوم تیوپ بلوند خاکستری پایه 9 + یک چهارم تیوپ رنگ خاکستری پایه 7 + یک چهارم تیوپ هایلایت یاسی + یک چهارم تیوپ بلوند نقره ای + دو سانتی متر واریاسیون بنفش به همراه اکسیدان 6 درصد آماده شود و روی موها به مدت لازم قرار گیرد.
 
رنگ موی خاکستری ویولت
 
خاکستری نقره ای: برای تغییر رنگ مو به خاکستری نقره ای باید ابتدا موها تا پایه 9 دکلره شوند و سپس با استفاده از یک دوم تیوپ بلوند خاکستری پایه 8 + یک دوم تیوپ بلوند نقره ای + نیم سانتی متر واریاسیون بنفش + دو سانتی متر واریاسیون خاکستری + اکسیدان 6 درصد، ترکیبی برای ایجاد رنگ مورد نظر درست شود.
 
 رنگ موی خاکستری نقره ای
 
خاکستری زیتونی: این رنگ متفاوت و جذاب نیازمند موی دکلره شده تا پایه 8 است.  شستشو با شامپوهای ضد زردی نیز برای حصول نتیجه بهتر توصیه می شود. در گام بعد باید ترکیبی از رنگ ها و واریاسیون ها برای ایجاد تغییر اصلی درست و آماده شود. برای به دست آوردن این ترکیب باید یک دوم تیوپ خاکستری پایه 8 + یک چهارم تیوپ زیتونی پایه 8 + دو سانتی متر واریاسیون بنفش + اکسیدان 6 درصد با یکدیگر مخلوط شوند تا رنگ مورد نظر درست شود. با آغشته کردن موها به این ترکیب و کمی انتظار، رنگ جذاب و درخشانی بر روی موها به دست خواهد آمد که خیره کننده خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرمول انواع رنگ مو، همچنین آشنایی با انواع برند رنگ مو با قیمت بسیار مناسب، کافی است به سایت مانی نی مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
 
185,000 تومان کیت رنگ موی سری خاکستری - بلوند خاکستری تیره شماره 6.1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری خاکستری - بلوند خاکستری خیلی روشن شماره 9.1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی بلوند خاکستری تیره قوی AF6 ماردو mardoo افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری خاکستری - بلوند خاکستری متوسط شماره 7.12 دوماسی DOMACY افزودن به سبد
 
نوشتن دیدگاه