سبد خرید شما خالی می باشد.
تغییر رنگ موی شرابی به زیتونی بدون دکلره

 

رنگ شرابی اگر چه رنگ زیبا و جذابی است اما باید گفت که این رنگ جزء رنگ های پر دردسر و  با ماندگاری طولانی و زیاد نیز هست. چرا که با استفاده از این رنگ، ایجاد تغییرات بعدی روی مو به سختی امکان پذیر است و حتی در برخی از موارد ایجاد تحول مورد نظر بر روی مو غیر ممکن است. از این رو بسیاری از افراد خود را از استفاده از زیبایی های طبیعی این رنگ محروم می کنند، اما باید بگوییم که با توسعه و پیشرفت هنر آرایشگری، این مشکل در حال حاضر تا حدود زیادی مرتفع شده است. به عنوان مثال فردی که دارای موی شرابی رنگ است، می تواند هر زمان که از آن خسته شد و نیاز به ایجاد تنوع در رنگ موی خود داشت، آن را به رنگ پرطرفدار زیتونی تبدیل کند؛ آن هم بدون اینکه نیاز به استفاده از دکلره برای ایجاد این تغییر وجود داشته باشد. ما در سایت مانی نی کلیه اطلاعاتی که در رابطه با رنگ مو، ایجاد تغییر و نحوه استفاده از رنگ ها مورد نیاز شما عزیزان است در اختیارتان قرار داده ایم. 
 
 

 رنگ موی شرابی را چگونه زیتونی کنیم؟

رنگ موی شرابی را چگونه زیتونی کنیم؟

 
گفتیم که امروزه تغییر رنگ موی شرابی با استفاده از المان های نوین میسر و ممکن شده است. این در حالی است که در گذشته، تنها راه حذف رنگ موی شرابی کوتاه کردن آن بوده است. البته توصیه می شود که برای انجام بهتر فرآیندهای تغییر رنگ مو، مخصوصاً کارهایی که نیازمند تخصص و تجربه هستند، به افراد خبره و آرایشگران کاردان مراجعه شود. در حال حاضر برای ایجاد رنگ موی زیتونی بر روی موهای شرابی بهترین کار استفاده از ریموورها است. پس از استفاده از ریموورها، اگر رنگ مو به تن نارنجی تبدیل شود، می توان با استفاده از رنگ هایی نظیر دودی و یا نرمال، رنگ زیتونی زیبایی را که دلخواه فرد است را به دست آورد.
 
 آشنایی با انواع ریموورها و نحوه مصرف آنها

 

آشنایی با انواع ریموورها و نحوه مصرف آنها

 
ریموورها پاک کننده هایی هستند که برای حذف رنگ های شیمیایی از روی موها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده بدون اینکه رنگ طبیعی مو را از بین ببرد فقط رنگ شیمیایی را پاک می کند. ریموورها در دو نوع پودری و مایع در دسترس هستند که توضیحات لازم در رابطه با هریک و نحوه استفاده آنها در ادامه ارائه می شود.
 ریموورهای پودری: این گونه از ریموورها کاملاً مشابه پودر دکلره عمل می کنند. یعنی باید ابتدا این پودر با اکسیدان ترکیب شود و بعد روی مو قرار گیرد. سی دقیقه زمان برای عمل کردن این ریموور مورد نیاز است. باید در زمان درست کردن ترکیب ریموور، به مقادیر مورد نیاز از هر ماده کاملاً دقت شود. زیاد و کم شدن مقدار اکسیدان می تواند درجه رنگ متفاوتی را ایجاد کند. همچنین مدت زمان مکث و استراحت ترکیب ریموور بر روی مو باید به طور دقیق اندازه گیری شود. به عنوان مثال چنانچه هدف رساندن رنگ مو به پایه 2 باشد باید از 50 گرم پودر ریموور به اضافه 120 میلی لیتر اکسیدان استفاده شود و ترکیب حاصل به مدت یک تا یک ساعت و نیم بر روی موها باقی بماند. حال اگر پایه 4 برای رنگ مو مد نظر باشد باید مقدار اکسیدان 150 میلی لیتر در نظر گرفته شود و زمان انتظار نیز بین 45 دقیقه تا یک ساعت خواهد بود.
 ریموورهای مایع: ریموورهای مایع عموما در دو ظرف متفاوت در بازار موجود است و در برخی مواقع همراه آنها یک عدد شامپوی قلیایی نیز در پک قرار داده می شود. طریقه مصرف این ریموورها نسبت به نوع پودری آسانتر است و آسیب کمتری نیز به موها وارد می کنند. برای استفاده از این محصول باید ابتدا موها با شامپو ماساژ داده شود. این فرآیند باید حدود 5 دقیقه به طول بیانجامد و بعد از این مرحله لازم است تا شامپو روی موها خشک شود. این عمل را می توان با قرار دادن مو در معرض هوای آزاد قرار داد و یا اینکه از سشوار استفاده نمود. سپس از مایع درون هر ظرف ریموور خریداری شده، به مقدار یکسان در ظرف ریخته می شود و با استفاده از قلمو بر روی موها زده می شود. البته این کار باید با فاصله تقریبی 3 سانتی متری از ریشه موها انجام شود. بعد از گذشت 20 دقیقه می توان سایر قسمت های مو را نیز به محلول ریموور آغشته ساخت. با قرار دادن کلاه مخصوص بر روی موها و اندکی صبر می توان به نتیجه مطلوب و دلخواه خود رسید. سایت مانی نی با معرفی انواع برند رنگ مو با بهترین قیمت و اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از رنگ موها در خدمت شما عزیزان است.
 
 
.

 

نوشتن دیدگاه