سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه موی حنا شده را رنگ کنیم نی نی سایت

از دیرباز استفاده از حنا برای تقویت مو و رفع مشکلاتی نظیر خشکی پوست سر، مو خوره و شپش و ... مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه نیز بسیاری از افرادی که تمایل به استفاده از تجویزات طب سنتی برای حذف این گونه از مسائل دارند، از این ماده برای رنگ کردن موهای خود بهره می گیرند. همه ما می دانیم که حنا جزء رنگ های دائمی محسوب می شود که پاک کردن آن اگر نگوییم غیر ممکن است اما سخت و مشقت آور است. از این رو بانوانی که قصد استفاده از این ماده به جهت برخورداری از خواص آن را دارند، باید دقت کنند که پس از مصرف حنا، تغییر رنگ مو به راحتی اتفاق نخواهد افتد. برای رنگ کردن موهایی که قبلاً با حنا رنگ شده اند لازم است تا ابتدا از ریموور برای پاک کردن رنگ مو استفاده شود. البته گاهی اوقات برای اثر بخشی این روش باید دوبار از این متد بهره گیری شود. چرا که با یک مرتبه استفاده، تغییرات مورد نظر حاصل نخواهد شد.

چگونه موی حنا شده را رنگ کنیم نی نی سایت

آیا موی حنا شده رنگ می گیرد؟

این سوال اغلب افرادی است که دارای موهای رنگ شده با حنا هستند که آیا موی حنا شده دوباره رنگ می گیرد و می توان با استفاده از رنگ های شیمیایی تغییرات دلخواه را بر روی این گونه موها ایجاد کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین روش برای رها شدن از دست موهای حنایی، کوتاه کردن آنها است. اما گاهی این امر امکان پذیر نمی باشد پس باید با استفاده از ترفندهای حرفه ای دیگر، به دنبال ایجاد رنگ مورد نظر بر روی مو باشیم.برای انجام اینکار باید به کلینیک های تخصصی زیبایی مراجعه شود تا متخصصان حاضر در سالن با استفاده از هنر و تجربه خود، ابتدا حنا را از روی مو پاک کنند. نحوه عملکرد حنا به این صورت است که با ایجاد یک لایه نازک پیرامون ساقه مو از نفوذ دیگر مواد در آن جلوگیری می کند. در نتیجه تغییر در رنگ مو تنها در صورتی حاصل خواهد شد که این لایه محافظ از بین برود. در آرایشگاه ها برای از بین بردن اثر حنا از ریموورها بهره گیری می شود. اگر چه که با تکرار مصرف این ماده می توان تا حد زیادی اثر حنا را از روی مو پاک کرد اما باز هم نمی توان به طور کامل رنگ حنا را از روی موها حذف کرد. از این رو برای انتخاب رنگ موی جدید نیز محدودیت هایی به وجود خواهد آمد و مراجع نمی تواند با فراغ بال و صرفاً بر اساس تمایلات خود، رنگ موی تازه خود را انتخاب کند. به همین علت توصیه می شود افراد در هنگام انتخاب رنگ برای موهای خود شتاب زده عمل ننماید و با در نظر گرفتن تمام جوانب در این رابطه تصمیم گیری کنند.

آیا موی حنا شده رنگ می گیرد؟

فرمول رنگ کردن موی حنا شده

برای رنگ کردن موهای حنا شده تنها یک نکته متفاوت از رنگ کردن موهای معمولی وجود دارد که آن پاک کردن حنا از روی مو در مرحله پیش از آغاز فرآیند رنگ گذاری بر روی موها است. اگر این کار به صورت موفقیت آمیز انجام شود و موها به حالت یکدست در آمده باشند، ادامه پروسه تغییر رنگ مو، کاملاً مشابه موارد دیگر است و تفاوتی در ادامه کار وجود نخواهد داشت. اما اگر حذف حنا از روی مو به طور دقیق و یکنواخت صورت نگرفته باشد، رنگ کردن آن ها با مشکل مواجه خواهد شد. لذا توصیه می شود پیش از اقدام به رنگ کردن مجدد موها، از پاک شدن کامل موها از حنا اطمینان حاصل گردد. پیشرفت تکنولوژی موجب کمرنگ شدن استفاده از روش های طبیعی برای پاک کردن رنگ حنا از روی موها شده است. البته دلیل این امر ساده تر بودن شیوه استفاده روش های نوین و اثر بخشی بیشتر آن است اما اگر فردی همچنان بکارگیری روش های قدیمی را در زندگی خود ترجیح می دهد؛ می تواند برای پاک کردن رنگ مو از روغن هایی نظیر آرگان، بادام، نارگیل و موارد دیگری از این دست استفاده نماید. به این نحو که در ظرف بزرگی مخلوطی از روغن های پیش گفته درست کرده و تمام موها و پوست سر را به آن آغشته کند. این روغن زدن به مو باید به صورتی باشد که بیینده از آن تعبیر به چکه کردن روغن از مو نماید. بعد از پایان این کار باید موها با کلاه های پلاستیکی پوشانده شود و مدتی به همان حال باقی بماند. هر چه زمان فوق طولانی تر باشد، نتیجه مطلوب تری نیز حاصل خواهد شد.

نوشتن دیدگاه