سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن رنگ موی مشکی پرکلاغی

مشکی پر کلاغی؛ رنگ مویی است که علی رغم جذابیت بی نظیر آن خیلی مورد استقبال واقع نمی شود. چرا که پاک کردن و تغییر رنگ موی مشکی بسیار سخت و طاقت فرسا است. از این رو استفاده از این رنگ صرفاً به موارد خاصی محدود می شود. به عنوان مثال فردی که برای تکمیل استایل خود به این رنگ نیاز دارد و یا بانویی که تنها به دلیل تمایلات شخصی اقدام به رنگ کردن موی خود با رنگ مشکی پر کلاغی می کند. اگر چه پاک کردن رنگ پرکلاغی کار سختی است اما غیر ممکن نیست و افراد می توانند با کمی صبر و حوصله این کار را انجام دهند. لذا در صورتیکه فردی علاقه مند به استفاده از رنگ مشکی پر کلاغی باشد، می تواند در زمان مورد نظر خود نیز آن را از روی موهای خود پاک کند و می توان گفت با وجود روش های نوین امروزی، این مسئله امری قابل حل قلمداد می گردد. تنها نکته ای که در این رابطه باید مد نظر قرار گیرد؛ کسب اطلاعات دقیق و معتبر در این زمینه و مراجعه به افراد خبره برای انجام این کار است.

از بین بردن رنگ موی مشکی پرکلاغی

نحوه از بین بردن رنگ موی مشکی پرکلاغی

پاک کردن رنگ موی مشکی دارای نکات و ریزه کاری هایی است که در صورت رعایت آن ها می توان به کسب موفقیت و حذف رنگ پر کلاغی امیدوار بود. اولین ایده ای که در این رابطه به ذهن متبادر می گردد، دکلره کردن مو است. این راهکار اگر چه در نهایت به پاک کردن رنگ مو می انجامد اما ممکن است سبب آسیب دیدن موها در طی انجام فرآیند شود و یا پوست کف سر را زخم کند. به همین دلیل استفاده از این متد برای افرادی که موهای نازک و حساسی دارند، توصیه نمی شود. چنانچه استفاده از بی رنگ کردن مو یا دکلره، تنها راه حل در دسترس برای پاک کردن رنگ مشکی پر کلاغی باشد، بهتر است این کار به افراد خبره و با تجربه سپرده شود تا با حداقل آسیب، موها دکلره شود. شستن موها با مواد دکلره روش دیگری برای رهایی از رنگ موی مشکی پرکلاغی است که اگر چه قدرت آن به اندازه دکلره کردن مو نیست اما اثر بخشی قابل توجهی دارد. برای نتیجه بخشی این شیوه باید مواد دکلره را آماده کرده و به اندازه یک سوم حجم آن، شامپو به آن اضافه نمود و بعد از ترکیب کردن همه مواد با هم، آن را روی موی خیس قرار داده و ماساژ دهیم. بعد از گذشت حداکثر 40 دقیقه موها شسته شده و تغییر رنگ می دهند. البته چنانچه حذف کامل رنگ و رسیدن به رنگ های بسیار روشن مد نظر نباشد، می توان قبل از 40 دقیقه نیز نسبت به شستشوی موها اقدام کرد. استفاده از کاندیشرها در این مرحله نباید فراموش شود. استفاده از شامپوهای ضد شوره و clarifying شیوه دیگری برای پاک کردن رنگ موی مشکی پر کلاغی است که انجام آن نیازمند تبحر و مهارت است. چرا که این روش می تواند موجب خشک شدن پوست سر و بروز آسیب های احتمالی بعدی گردد.

نحوه از بین بردن رنگ موی مشکی پرکلاغی

برای پاک کردن رنگ موی پرکلاغی از دکلره استفاده کنیم یا شامپوهای clarifying؟

در بخش قبل روش هایی را که می توان برای پاک کردن رنگ مشکی از روی موها مورد استفاده قرار داد را تشریح نمودیم. حال این سوال پیش می آید که کدامیک از متدهای فوق الذکر بهتر است و نتایج مطلوب تری ایجاد می کند. هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد و انتخاب از میان شیوه های ارائه شده صرفاً به شرایط شخصی فرد و تمایلات و امکانات وی وابسته است. به عنوان مثال فردی که از تارهای موی بسیار نازک و ضعیفی برخوردار است، به هیچ عنوان نباید از متد دکلره کردن برای پاک کردن رنگ مو استفاده نماید. در نقطه مقابل بانویی که نیازمند حذف کامل رنگ مشکی از روی موهای خود است، حتماً باید از دکلره بهره بگیرد. چرا که در غیر این صورت نمی تواند این رنگ را به طور کامل حذف کند. بنابراین نمی توان یک بهترین راه را برای تمام افراد و در تمام شرایط معرفی نمود و گزینش شیوه و روش، باید با در نظر گرفتن شرایط فردی و هدف از پاک کردن رنگ مو صورت گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی مشکی پرکلاغی به چه پوستی میاد

نوشتن دیدگاه