سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

رنگ موی طلایی یکی از رنگ هایی است که همواره طرفداران خاص خود را دارد و هیچ وقت از مد نمی افتد. تغییر رنگ موی سر به طلایی یا ترکیباتی نظیر دودی طلایی و ... کار بسیار سختی است و اغلب بدون دکلره کردن موها میسر نمی گردد. با توجه به اینکه استفاده از پودرهایی دکلره برای بی رنگ کردن موها موجب آسیب دیدن مو و پوست سر می شود، داشتن موهای طلایی رنگ برای برخی از خانم ها تبدیل به آرزو شده است.
دودی طلایی نیز رنگ موی امروزی است که مورد پسند اعلب جوانان و آقایان قرار دارد. اما آیا می توان بدون بی رنگ کردن موها با استفاده از دکلره، این رنگ زیبا را به دست آورد؟ در این نوشتار به این موضوع پرداخته می شود و فرمول های دقیقی برای ایجاد ترکیب رنگ موی دودی طلایی برای رفاه حال علاقه مندان ارائه می شود.

ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

فرمول ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

اکثر اقوام ایرانی از موهای تیره رنگی برخوردار هستند که برای تغییر رنگ آن ها باید حتماً از دکلره کردن مو بهره گیری شود. در غیر این صورت رنگ حاصل با آنچه ذهنیت آن وجود دارد تفاوت فاحشی خواهد داشت. چرا که رنگ موی اصلی فرد موجب تغییرات عمیق در رنگ موی مورد استفاده ایجاد خواهد کرد و ممکن است رنگ حاصل نه دودی باشد و نه طلایی. گاهی با استفاده از ترکیب رنگ های گوناگون و استفاده از آن بر روی موهای با پایه رنگ متفاوت، شگفتی های جالبی خلق می شود. برای درست کردن ترکیب رنگ موی دودی طلایی باید از رنگ موی دودی و طلایی به همراه واریاسیون نقره ای، طلایی و دودی استفاده شود. به این صورت که ابتدا 40 میل از رنگ موی دودی ای که شماره آن 7 است؛ داخل ظرف رنگ می ریزیم. سپس به اندازه 30 میل رنگ طلایی به آن اضافه می کنیم. لازم به ذکر است که رنگ طلایی باید با رنگ دودی هم شماره باشد. در این مرحله باید واریاسیون های پیش گفته را به ترکیب اضافه کنیم یعنی به اندازه 3 میل واریاسیون نقره ای، 5 میل واریاسیون طلایی و 3 میل واریاسیون دودی. با افزودن اکسیدان 6 درصد، ترکیب رنگ موی دودی طلایی آماده است.

فرمول ترکیب رنگ موی دودی طلایی بدون دکلره

برای آغشته کردن رنگ مو به ترکیب فوق می توان از فرد دیگری کمک گرفت و یا با کمی دقت این کار را شخصاً انجام داد. البته بدون دکلره کردن موها تا پایه 8، به دست آوردن رنگ مورد نظر کمی بعید به نظر می رسد. حتی اگر در زمان دکلره، رنگ موها به پایه ذکر شده نرسد، استفاده از این ترکیب می تواند باعث زیتونی شدن موها شود. ترکیب فوق تنها روش درست کردن رنگ موی دودی طلایی نیست و فرمول های مختلفی برای به دست آوردن این رنگ وجود دارد. به عنوان مثال فرد متقاضی می تواند با افزودن نصف تیوپ رنگ دودی طلایی با یک سوم از رنگ بلوند خیلی روشن به همراه اکسیدان 9 درصد، این رنگ زیبا را برای خود آماده کند. البته لازم است که موها ابتدا تا پایه 9 بی رنگ شده باشند تا رنگ زیبا و جذاب دودی طلایی حاصل گردد. لازم به ذکر است که می توان رنگ دودی طلایی با درجه های تیره را بدون دکلره به دست آورد. چرا که رنگ موی شخصی فرد در این حالت تاثیری در ترکیبی که درست کرده ایم نخواهد گذاشت. به دست نیامدن رنگ مو، تنها در زمانی دردسر ساز می شود که رنگ های روشن مد نظر قرار داشته باشد.
اگر چه استفاده از فرمول های فوق می تواند ترکیب زیبایی را برای فرد به وجود آورد اما با توجه به اینکه کار رنگ کردن موها، نیازمند تجربه و تخصص است، بهتر است برای تغییر رنگ مو، به مراکز زیبایی مراجعه شود. چرا که تکنسین های حاضر در این مراکز، می توانند به راحتی رنگ مورد نظر مشتری را با درجه دلخواه به دست آورند بدون اینکه موها و یا پوست سر بسوزد و یا مشکل دیگری در پروسه رنگ کردن مو به وجود آید. در این سالن ها با استفاده از متدهای روز و مواد اولیه با کیفیت، رویای رنگ طلایی برای همه خانم ها تبدیل به واقعیت می شود و حتی افرادی که موهای بسیار حساس و نازکی دارند، می توانند به راحتی موهای دلخواه خود را داشته باشند.

نوشتن دیدگاه