سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی بیسکویتی به چه پوستی میاد

امروزه استفاده از رنگ مو بسیار متداول شده است به طوری که علاوه بر خانم ها بسیاری از آقایان نیز با استفاده از این عنصر سعی در رفع نواقص چهره خود و حذف عواملی دارند که آن ها را مسن تر از سن واقعیشان نشان می دهد. چرا که رنگ مو یکی از مؤلفه هایی است که تاثیر زیادی در گیرایی چهره افراد دارد. همچنین از این عنصر می توان به عنوان عاملی برای ایجاد تنوع استفاده کرد و با بکارگیری رنگ های جدید، از استایل جذابتری برخوردار شد. تعداد رنگ موهای عرضه شده در بازار روز به روز بیشتر از قبل می شود. در نتیجه افراد برای تغییر دادن رنگ موهای خود، می توانند بدون محدودیت دست به انتخاب بزنند. البته تنوع موجود در این بازار گاهی دردسر ساز می شود و افراد را برای انتخاب رنگ مطلوب با چالش مواجه می سازد. چرا که استفاده از رنگ هایی که با رنگ پوست، رنگ چشم، سن و دیگر پارامترها و ویژگی های انحصاری اشخاص همخوانی ندارد، می توانند تاثیر بسیار نامناسبی بر جای بگذارد.


یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین رنگ هایی که در حال حاضر مورد پسند اکثریت افراد جامعه قرار دارد و به نوعی ترند محسوب می گردد، رنگ موی بیسکویتی است. اما استفاده از این رنگ برای تمام افراد نمی تواند منجر به نتیجه منحصر به فرد و جذابی گردد. کاملاً واضح است که رنگ مویی که برای افراد سبزه رو ایده آل است نمی تواند گزینه محبوبی برای اشخاص بور باشد. همچنین رنگ مویی که در میان افراد مسن خواهان زیادی دارد، در بین جوانان مورد توجه واقع نمی شود. حال سوال این است که رنگ موی بیسکویتی برای چه کسانی مناسب است و با چه رنگ پوست هایی همخوانی دارد؟

رنگ موی بیسکویتی به چه پوستی میاد؟

رنگ موی بیسکویتی مناسب رنگ پوست و چهره شما

در بدو ورود هر فرد به سالن های آرایش و زیبایی، از او سوال می شود که چه رنگ مویی را مد نظر دارد. اگر چه اکثر افراد کار انتخاب رنگ را پیش از ورود به سالن به سرانجام رسانده اند اما برخی از افراد این کار مهم را به مشورت با کارشناسان فعال در این حوزه منوط نموده و پس از گفت و شنود با خبرگان این کار و با در نظر گرفتن تمامی جوانب، تصمیم خود را نهایی می کنند. البته برخی از مراجعین نیز پس از حضور در مرکز زیبایی در تصمیم خود تجدید نظر می کنند و رنگ منتخب خود را تغییر می دهند. چرا که انتخاب رنگ مو کاری تخصصی است و نیاز به آشنایی با اصول علمی خاصی دارد. به علاوه تجربه عاملی است که در این رابطه نباید نادیده انگاشته شود. واضح است که کارشناسان زیبایی حاضر در سالن ها، در پس سال ها فعالیت در این حیطه، از تجربیات ارزشمندی برخوردار هستند که می تواند نتیجه حاصل از رنگ مو را به سمت آنچه مورد انتظار است سوق دهند. چنانچه فردی تمایل به استفاده از رنگ موی بیسکویتی داشته باشد؛ باید در ابتدا تناژ رنگ پوست خود را به طور دقیق مشخص نماید.

رنگ موی بیسکویتی مناسب رنگ پوست و چهره شما

به علاوه رنگ چشم ها نیز عاملی است که نباید مورد غفلت واقع شود. سن نیز مؤلفه دیگری است که باید در این مرحله مورد توجه قرار گیرد. با توجه به مجموعه مطالب یاد شده باید مشخص کرد که آیا رنگ بیسکویتی باعث ارتقاء زیبایی چهره فرد مورد نظر می شود و یا اینکه برای وی نامناسب است. همچنین شماره رنگ مورد نیاز نیز در این زمان مشخص می گردد. البته انتخاب شماره رنگ مو به علاقه مندی فرد وابستگی زیادی دارد و چنانچه فردی تمایلی به استفاده از رنگ های روشن نداشته باشد، می تواند از شماره های تیره تر رنگ بیسکویتی برای تغییر رنگ موی خود استفاده نماید و بر عکس.


بهتر است برای انتخاب رنگ مو میزان بلندی یا کوتاهی مو نیز توجه قرار گیرد. مدل مو نیز عامل دیگری است که در انتخاب تاثیر گذار خواهد بود. به عنوان مثال موی چتری شرایطی کاملاً متفاوت با موهایی دارد که اغلب اوقات به شکل دم اسبی بسته می شوند. از این رو بهتر است در انتخاب رنگ مو و شماره آن بدون عجله تصمیم گیری شود. البته چنانچه با در نظر گرفتن تمامی این مؤلفه ها باز هم رنگ مو مورد پسند فرد واقع نشود، می توان به راحتی و بدون نگرانی آن را تغییر داد.

نوشتن دیدگاه