سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ ابرو روشن چه شماره ای خوبه؟

رنگ کردن ابرو یا روشن کردن ابروها یکی از کارهای مرسومی است که بانوان برای جلوه دادن به صورت خود انجام می دهند. رنگ ابرو روشن را می توان بنا بر رنگ پوست، به صورت روشن یا تیره انتخاب کرد. برخی از افراد با دکلره کردن ابرو، ابروی خود را روشن کرده و سپس به کمک مداد ابرو، آن را به رنگ دلخواه در می آورند. البته روشن کردن ابرو با دکلره نیز باید با احتیاط انجام گیرد. در غیر این صورت می تواند باعث آسیب به تارهای ابرو گردد. رنگ سه صفر (000) نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که برای روشن کردن رنگ ابروها به کار می رود. در این مورد نیز استفاده از مداد ابرو به افراد کمک می کند تا رنگ ابروی خود را به حالت دلخواه درآورند. برای روشن کردن ابروها می توان از رنگ ابرو روشن نیز استفاده نمود. با این حال، برای روشن کردن ابروها با رنگ و اکسیدان مناسب نیز باید نهایت دقت را به کار گرفت. در واقع، رنگ ابرو روشن باید بر اساس ضخامت ابروها، رنگ پوست و رنگ موهای شخص انتخاب شود. کیفیت رنگ ابرو نیز در میزان روشن شدن آن تاثیر گذار است. به همین دلیل لازم است در هنگام انتخاب رنگ ابرو یک رنگ با بهترین برند را انتخاب کنید. برای خرید رنگ ابرو روشن با بهترین کیفیت می توانید به فروشگاه ما نی نی مارکت مراجعه نمایید.

رنگ ابرو روشن چه شماره ای خوبه؟

پیشنهاد شما چه رنگی برای روشن کردن ابرو است؟

برای روشن کردن ابرو توجه به نکات زیادی لازم است. با توجه به اینکه بخش عمده جذابیت صورت در زیبایی ابروها است، بنابراین توجه به سلامت آن ها در اولویت قرار دارد. ممکن است در ابتدای کار روشن کردن ابرو به کمک پودر دکلره، کار ساده ای به نظر برسد. اما لازم است بدانید که همین مسئله در صورتی که با احتیاط انجام نشود، می تواند سلامت ابروها را به خطر اندازد. رنگ دودی با شماره 9 یا رنگ سه صفر، دو گزینه مناسب برای روشن کردن ابروها به حساب می آیند. اما انتخاب نوع اکسیدان مناسب نیز در این مورد اهمیت دارد. این مسئله به ضخامت ابروها نیز وابسته خواهد بود. یکی دیگر از رنگ هایی که می توان برای روشن کردن ابروها از آن استفاده نمود، رنگ دودی ایگورا با شماره 9 و یک دوم ممیز یک است. یکی از نکاتی که باید در انتخاب رنگ مناسب برای روشن کردن ابروها در نظر داشته باشید، رنگ پوست است. این نکته را در نظر داشته باشید که هر رنگ ابرو روشنی برای هر رنگ پوستی مناسب نخواهد بود. برای مثال، برای افراد با رنگ پوست روشن، استفاده از یک رنگ ابروی سرد مانند بلوند خاکستری مناسب تر خواهد بود. همچنین، رنگ ابروی قهوه ای روشن و یا متوسط برای افرادی که دارای رنگ پوست زیتونی هستند، جلوه زیباتری خواهد داشت. برای افرادی که دارای رنگ پوست تیره ای هستند نیز استفاده از رنگ های یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست می تواند در درخشان تر شدن چهره و پوست نقش بسزایی داشته باشد. البته برای رسیدن به هدف اصلی یعنی ایجاد یک رنگ ابرو روشن زیبا لازم است حتما به ترکیب رنگ با اکسیدان خود نیز دقت کنید.

رنگ ابرو روشن چه شماره ای خوبه؟

اکسیدان مناسب برای روشن کردن ابرو

برای انتخاب اکسیدان با شماره مناسب لازم است به ضخامت ابروهای خود دقت کنید. اکسیدانی که برای رنگ کردن ابروها استفاده می کنیم، باید نسبت به اکسیدانی که برای رنگ کردن موها به کار می رود، ضعیف تر باشد. علت این مسئله به دلیل ضخامت کمتر تار ابروها نسبت به تار مو است. همچنین، با توجه به اینکه موی ابرو قد کوتاه تری نسبت به موی سر دارد، با سرعت بیشتری رنگ می گیرد. بنابراین لازم است اکسیدان ضعیف تری را برای روشن کردن ابرو انتخاب نمود تا آسیب احتمالی کمتری به تار ابرو وارد شود. بهترین نوع اکسیدان برای روشن کردن ابروها اکسیدان 6 درصد است. غلظت ترکیب رنگ و اکسیدان برای روشن کردن ابرو نیز مهم است. ترکیب رنگ و اکسیدان باید غلظتی مانند ماست داشته باشد. این یعنی برای روشن کردن ابرو باید یک ترکیبی ایجاد کنید که نه زیاد رقیق باشد و نه زیاد غلیظ. در این صورت می توانید رنگ روشن دلخواه را برای ابروی خود به دست آورید. همچنین برای انتخاب رنگ ابروی مناسب باید به تناسب آن با رنگ موهای خود نیز توجه داشته باشید. برای انتخاب رنگ ابروی متناسب با رنگ موی خود می توانید از راهنمایی ما در ادامه این متن استفاده نمایید:

  • برای موی بور استفاده از رنگ ابروی خاکستری مایل به قهوه ای توصیه می شود.
  • افرادی که دارای رنگ موی شرابی هستند هم می توانند از رنگ ابروی قهوه ای تیره استفاده نمایند.
  • رنگ موی مشکی با یک رنگ ابروی دو درجه روشن تر، جلوه زیباتری خواهد داشت که این مسئله در مورد رنگ موی قهوه ای نیز صدق می کند.
  • دقت کنید که اگر رنگ موی قهوه ای روشنی دارید بهتر است از یک رنگ ابرو با رنگ دو درجه تیره تر استفاده کنید.
نوشتن دیدگاه