سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ دودی زیتونی بدون دکلره

رنگ کردن مو، یکی از دغدغه های مهم خانم ها است که یا با دکلره آن را انجام می دهند یا بدون دکلره و با ترکیب رنگ های مختلف، رنگ دلخواه خود را به دست می آورند. البته، از آن جایی که دکلره کردن می تواند به مو آسیب برساند، خیلی از خانم ها ترجیح می دهند که در حین رنگ کردن مو های خود، این مرحله را حذف کنند. اما باز هم، کم نیستند کسانی که گمان می کنند بدون دکلره کردن، نمی توان به رنگ زیبایی دست پیدا کرد. این در حالی است که این تصور کاملاً غلط است و اگر ما تکنیک های جدیدی که برای رنگ کردن مو وجود دارد را بلد باشیم، نیازی نیست که حتماً مو های خود را دکلره کنیم. اینک برای این که این موضوع بهتر برای شما روشن شود ما در ادامه به طور اختصاصی در مورد رنگ دودی زیتونی بدون دکلره صحبت کنیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

ترکیب رنگ دودی زیتونی بدون دکلره

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره

برای این که بتوانیم بدون دکلره، به رنگ دودی زیتونی دست پیدا کنیم ابتدا باید نصف تیوپ یک رنگ دودی را با نصف تیوپ یک رنگ زیتونی، ترکیب کنیم. در مرحله دوم هم باید واریاسیون دودی، سبز، نقره ای و بنفش را به این ترکیب اضافه کنیم و آن ها را خوب با هم مخلوط کنیم. توجه داشته باشید که پایه رنگ های که در این پروسه مورد استفاده قرار می گیرند باید 8 باشد و مقدار واریاسیون ها نیز نباید از یک سانت بیش تر بشود. البته، قابل ذکر است که این فرمول فقط بر دو نوع مو جواب می دهد که عبارتند از:

  • مو هایی که به هیچ وجه رنگ نشده اند و رنگ آن ها طبیعی است.
  • مو هایی که با رنگ موی قهوه ای پایه 6 به بالا رنگ شده باشند.

بعد از این که این رنگ را به مو های خود زدید، باید 45 دقیقه صبر کنید تا رنگ اثر خودش را بگذارد. سپس مو های خود را با شامپو مخصوص مو های رنگ شده، بشویید و خوب خشک کنید.


نکته: درست است که ترکیبی که به شما معرفی کردیم بدون دکلره کردن، مو های شما را به رنگ دودی زیتونی در می آورد و صدمه جدی به مو های تان نمی زند. اما لازم است بدانید که کیفیت یک رنگ مو تا حد زیادی به مهارت و تجربه فردی بستگی دارد که کار رنگ کردن را انجام می دهد. یعنی اگر اصول این کار را نداند، به احتمال زیاد نمی تواند رنگ مور نظر شما را روی مو های تان پیاده کند و به آن ها آسیب می زند. از این رو، توصیه ما این است که اگر برای تان مقدور است، رنگ کردن مو های خود را زیر نظر یک آرایشگر حرفه ای و با تجربه انجام دهید تا احتمال بروز خطا کاهش پیدا کند و رنگ مو های تان همان رنگی بشود که می خواهید.

رنگ موی دودی زیتونی بدون دکلره

خرید رنگ مو دودی زیتونی

پیشنهاد می کنیم که برای خرید رنگ موی دودی زیتونی و وسایلی که برای رنگ کردن مو های خود نیاز دارید، سایت مانی نی مارکت را انتخاب کنید. چرا که فروشگاه اینترنتی مانی نی، یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگاه هایی است که در حوزه فروش و عرضه رنگ مو فعالیت می کند و محصولات متنوع و خوبی دارد. اما لازم است این نکته را نیز به شما گوشزد کنیم که قبل از خرید از این فروشگاه، حتماً در مورد کالای مورد نظر خود با کارشناسان فروش آن مشورت کنید و از آن ها راهنمایی بگیرید. زیرا در حال حاضر برند های متعددی در حوزه تولید و ساخت رنگ مو کار می کنند و این محصول در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. به همین دلیل نیز زمانی که مصرف کننده برای خرید رنگ مو به بازار مراجعه می کند، سردرگم می شود و نمی داند که چه رنگی را باید بخرد. به همین خاطر نیز فروشگاه مانی نی مارکت، یک کادر مجرب را در قسمت فروش محصولات خود استخدام کرده است تا به صورت رایگان به مشتری ها خدمات بدهند و در امر خرید به آن ها کمک کنند. مشتریان نیز با مراجعه به این کارشناسان، هم می توانند در وقت خود صرفه جویی کنند هم این فرصت را دارند که بهترین محصولات را با قیمتی مناسب و معقول خریداری کنید و از تخفیف های ویژه این فروشگاه استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه