سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی صدفی بدون دکلره

رنگ صدفی یک رنگ بسیار جذاب است که می تواند زیبایی فوق العاده ای به چهره خانم ها ببخشد. به همین دلیل نیز، در حال حاضر این رنگ در رده پر طرفدار ترین رنگ مو ها قرار گرفته و توجه خیلی از خانم های با کلاس را به سمت خود معطوف کرده است. البته، زیبایی و کیفیت این رنگ تا حد زیادی به نحوه پیاده سازی آن بستگی دارد که به دو روش با دکلره و بدون دکلره انجام می شود. اما ما قصد داریم در ادامه فقط در مورد رنگ موی صدفی بدون دکلره صحبت کنیم چرا که دکلره کردن، می تواند آسیب های زیادی به مو بزند و نباید زیاد انجام بشود. این در حالی است که اگر اطلاعات دقیقی در مورد رنگ ها داشته باشیم می توانیم بدون دکلره، جذاب ترین رنگ ها را روی مو های خود پیاده کنیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با دنیای رنگ ها آشنا شوید و بتوانید بدون آسیب رساندن به مو های خود، آن ها را رنگ کنید.

 

رنگ موی صدفی بدون دکلره

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره

برای این که بتوانیم بدون دکلره کردن، رنگ موی صدفی را، روی مو های خود پیاده کنیم، از فرمول های زیادی می توانیم استفاده کنیم که ما در این قسمت بهترین آن ها را برای شما توضیح می دهیم. این فرمول ها عبارتند از:

  • رنگ کردن مو با رنگ بژ و رنگ صدفی شماره 6: اولین روشی که با آن بتوانیم بدون دکلره به رنگ صدفی دست پیدا کنیم، این است که 30 میل رنگ بژ روشن را، با 40 میل رنگ بژ متوسط و 20 میل رنگ صدفی شماره 6 ترکیب کنیم. بعد به این ترکیب واریاسون نقره ای و اکسیدان درجه 3 اضافه کنیم. در آخر هم با زدن این ترکیب فوق العاده به مو های خود، به راحتی رنگ صدفی روی مو های ما پیاده سازی می شود و به هدف مان می رسیم.
  • رنگ کردن مو با رنگ های سه صفر یا E20: روش دیگری که برای صدفی کردن مو بدون دکلره، وجود دارد این است که ابتدا مو های خود را با استفاده از رنگ های سه صفر یا رنگ E20، رنگ کنیم تا رنگ آن روشن شود. سپس با رنگ صدفی شماره 8.1 و اکسیدان 6 درصد، مو های خود را رنگ کنیم. البته، اگر رنگ مو های شما روشن باشد نیازی نیست که مرحله اول را انجام بدهید و با اجرای گام دوم، به راحتی می توانید به رنگ صدفی دست پیدا کنید.

تذکر: درست است که رنگ مو صدفی، یک رنگ زیبا و کم نظیر است، اما باید بدانید که این رنگ بیش تر، روی مو های روشن جواب می دهد و خانم هایی که مو های تیره دارند نمی توانند به نتیجه خوبی دست پیدا کنند و غالباً با مشکل مواجه می شوند.

فرمول رنگ موی صدفی بدون دکلره

خرید رنگ مو صدفی

پیشنهاد ما این است که برای خرید رنگ مو های مورد نیاز خود به سایت مانی نی مارکت مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی، یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین فروشگاه هایی است که در حوزه خرید و فروش رنگ مو فعالیت می کند و شک نداشته باشید که با انتخاب آن، می توانید بهترین رنگ مو ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. چرا که هدف اصلی از راه اندازی این سایت جلب رضایت مشتریان بوده است، به خاطر همین نیز تدابیری اندیشیده شده که محصولات بهترین و بزرگ ترین برند های تولید کننده رنگ مو، با یک معقول به فروش برسد و همه افرادی که به آن ها نیاز دارند، بتوانند از آن ها استفاده کنند. یکی از این تدابیر نیز این است که به مشتریان تخفیف های زیادی داده می شود و خدمات ویژه ای به آن ها ارائه می گردد. البته، از آن جایی که امروزه رنگ مو در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود، امکان دارد که مصرف کننده در حین خرید کمی سردرگم شود و به راحتی نتواند گزینه مد نظرش را پیدا کند. از این رو، توصیه ما به شما این است که زمانی که برای خرید این مدل محصولات اقدام می کنید، حتماً با کارشناسان فروش فروشگاه ما، مشورت کنید و راهنمایی بگیرید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و سریع تر گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

نوشتن دیدگاه