سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره از جمله رنگ موهای بسیار جذاب و پرطرفدار در بین باتوان است. بدون شک رنگ کردن موها می تواند یکی از ساده ترین و البته بهترین راه ها برای ایجاد یک تغییر اساسی در چهره بانوان به شمار برود. جالب است بدانید که رنگ کردن موها در بین بانوان سابقه بسیار طولانی داشته و از دیرباز مورد استفاده بشر قرار می گرفته است. امروزه با وجود رنگ ها و تجهیزات مختلف، عمل رنگ کردن موی بانوان نیز تغییرات زیادی پیدا کرده است. رنگ های مختلف مانند بیسکویتی کاراملی از جمله رنگ هایی هستند که برپایه مواد شیمیایی بوده و می توانند چهره ای جذاب و منحصر به فرد به بانوان ببخشند. البته باید بدانید که رنگ کردن مو به کمک رنگ بیسکویتی کاراملی به دو روش قابل پیاده سازی است:

  • استفاده از دکلره
  • بدون دکلره

60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند کاراملی متوسط 7.82 افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند بیسکوییتی تیره 6.39 افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری بیسکوئیتی - بلوند بیسکوئیتی روشن 8/32 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری کاراملی - بلوند کاراملی 8/35 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد

رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

بسیاری از رنگ های موجود در بازار برای اینکه بهترین و بیشترین تاثیر را بر روی رنگ مو بگذارند، به دکلره نیاز خواهند داشت. دکلره ماده ای است که می تواند باعث از بین رفتن رنگ اصلی مو شده و بدین صورت راه را برای رنگ کردن آن هموار خواهد کرد. استفاده از دکلره قبل از رنگ کردن مو باعث روشن شدن آن شده و رنگی مانند رنگ مو بیسکویتی کاراملی می تواند به سرعت جای رنگ موی قبلی را بگیرد. اما از آن جایی که استفاده کردن از موادی مانند دکلره در کنار مزایای زیادی که دارد، می تواند مضراتی نیز به همراه داشته باشد. برای مثال استفاده کردن از دکلره می تواند منجر به شکسته شدن موها و یا خشن شدن ساقه های مو شود. از سوی دیگر این ماده می تواند به ریشه موها نیز آسیب زده و آن ها را ضعیف کند. شاید شما هم اصطلاح سوختن مو به وسیله دکلره به گوشتان خورده باشد. از این رو بسیاری از آرایشگران به مشتریان خود توصیه می کنند تا برای رنگ کردن موها از رنگ های بدون دکلره استفاده کنند. همین امر منجر شده تا چنین رنگ هایی مانند رنگ بیسکوئیتی کاراملی بدون دکلره طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. استفاده از رنگ مو بیسکویتی بدون دکلره در کنار این که می تواند رنگی جذاب و منحصر به فرد به موی شما ببخشد، از آسیب زدن به مو، ساقه و یا ریشه آن نیز جلوگیری خواهد کرد. البته اگر شما هم می خواهید از چنین رنگ مویی استفاده کنید، نیاز است تا در ابتدا با فرمول ساخت آن آشنا شوید.

رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

فرمول رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم، رنگ مو بیسکویتی بدون دکلره دارای مزایای زیادی خواهد بود. استفاده از این رنگ منجر به سست شدن، شکسته شدن و یا خشن شدن موهای شما نخواهد شد و کمترین ضرر را به همراه دارد. حال بزرگترین سوالی که برای علاقه مندان به رنگ بیسکویتی کاراملی بدون دکلره به وجود می آید این است که فرمول ساخت آن چیست؟ برای اینکه بتوانید به چنین رنگ مویی دست پیدا کنید نیاز است تا رنگ های زیر را با یکدیگر ترکیب کنید:

  • رنگ پایه 9
  • رنگ بیسکویتی
  • رنگ کاراملی
  • رنگ مسی 5:7 سانت
  • اکسیدان 6 درصد

185,000 تومان کیت رنگ موی سری هایلایت - شامپاینی شماره 90.32 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری کاراملی شماره 8.08 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری مسی مدل بلوند مسی متوسط شماره 7.7 maral افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری بیسکوئیتی - بلوند بیسکویتی تیره 6/32 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد

فرمول رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره

اکسیدان ها که به عنوان یکی از مهمترین مواد برای رنگ کردن مو شناخته می شوند بیشتر به عنوان یک فعال کننده کاربرد دارند. این مواد می توانند باعث شوند که موهای شما به سرعت رنگ زده شده به آن را بگیرند. بدون استفاده از چنین موادی، رنگ کردن موهای شما ممکن است حتی تا 24 ساعت زمان نیاز داشته باشد. اما استفاده از آن منجر می شود تا رنگ کردن موهای شما سرعت بالاتری پیدا کند. برا اینکه به رنگ مو بیسکویتی کاراملی بدون دکلره دست پیدا کنید، نیاز است تا این رنگ ها را درون یک ظرف پلاستیکی ریخته و با هم مخلوط کنید بعد از ترکیب مواد با یکدیگر، آن ها را بر روی موهای خود گذاشته و صبر کنید تا این مواد، رنگ موی شما را تغییر دهند. برای اینکه به رنگ مو بیسکویتی کاراملی دست پیدا کنید، نیاز به گذشتن حداقل 40 تا 45 دقیقه زمان خواهید داشت. در نهایت باید اشاره کرد که این رنگ مو بیشتر برای افرادی که دارای چهره ای با رنگ روشن و یا گندمی هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

نوشتن دیدگاه