سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن رنگ دودی روی مو

برخی بانوان پس از رنگ کردن موهای خود، به دلایلی تصمیم به از بین بردن رنگ غالب بر موهای خود می گیرند. این دلایل ممکن است به دلیل تغییر سلیقه باشد، و یا به این دلیل باشد که رنگ مورد نظر آن ها، بر روی مو ظاهر نشده است. در هر صورت از بین بردن رنگ مو ممکن است باعث آسیب رساندن به بافت مو و خشکی و شکنندگی بیش از حد آن شود. لذا در صورت امکان سعی کنید که دست به این کار نزنید. اما در صورتی که مجبور بودید و اصرار زیادی برای از بین بردن رنگ موی خود داشتید، می توانید با دنبال کردن این مقاله اطلاعات کافی و کامل در مورد انواع روش های از بین بردن رنگ دودی روی مو به دست بیاورید. البته ایمن ترین و بهترین راه از بین بردن رنگ مو مراجعه به یک آرایشگر کاملا حرفه ای است. اما در صورتی که تمایل داشتید خودتان در منزل این کار را انجام دهید، ما چند راهکار برای شما ارائه کرده ایم. تنها نکته ای که باید به هنگام استفاده از این روش ها به خاطر داشته باشید این است که حتما مراقبت بسیار عالی از موهای خود را پس از پاک کردن رنگ مو در اولویت قرار دهید و سعی کنید موهای خود را با ماسک مو و انواع روغن های تقویت کننده، تقویت نمایید تا موهای شما از خشکی و شکنندگی زیاد در امان بمانند.

از بین بردن رنگ دودی روی مو

فرمول از بین بردن رنگ دودی روی مو

برای از بین بردن رنگ دودی روی مو می توانید از چند روش مختلف استفاده کنید؛ که اصلی ترین این روش ها شستن موها بلافاصله پس از رنگ آمیزی است. اگر شما بلافاصله و در چند روز اول پس از رنگ کردن موهای خود تصمیم به تغییر رنگ آن ها گرفتید می توانید با شستشوی موها با آب نسبتا گرم و یک شامپوی معمولی رنگ را تا حدودی برطرف کنید. البته دقت داشته باشید که استفاده از آب بیش از حد گرم می تواند آسیب های جبران ناپذیری به موهای شما وارد کند. اما اگر پس از مدت زمان طولانی تصمیم به تغییر رنگ موهای خود گرفتید می توانید از روش های دیگری نیز استفاده کنید؛ که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت:

  • پاک کردن رنگ موها به استفاده از ترکیب سرکه سیب با یک شامپوی معمولی تا حدودی می تواند موثر واقع شود. این ترکیب هم باعث از بین رفتن رنگ روی بافت مو می شود، و هم می‌ تواند در از بین بردن شوره سر بسیار موثر واقع شود. اما به خاطر داشته باشید که پس از شستشوی موهای خود حتما موها را با سرم مو را تقویت کنید.
  • روش دیگر پاک کردن رنگ مو با استفاده از شامپوی ضد شوره و جوش شیرین است. شما می‌ توانید مقدار حدود 2 لیوان جوش شیرین را به یک شامپوی ضد شوره اضافه کنید و ترکیب مورد نظر را یک الی دو ساعت بر روی موهای خود قرار بدهید و سپس موها را با آب سرد آبکشی نمایید.
  • روش بعدی پاک کردن رنگ مو با استفاده از ترکیب شامپو و مایع ظرفشویی است. در صورتی که شما مایع ظرفشویی را به شامپوی خود اضافه کنید، به احتمال زیاد رنگ موهای شما بسیار کمتر خواهد شد.
  • روش بعدی استفاده از آبلیمو است. آب لیمو نیز می تواند در ترکیب با یک شامپوی معمولی بسیار موثر عمل کند، و تا حد بسیار زیادی رنگ مو را از روی بافت موی شما پاک کند.

 فرمول از بین بردن رنگ دودی روی مو

به خاطر داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده باعث خشکی بیش از حد موی شما خواهند شد. بنابراین بلافاصله پس از استفاده از این روش ها موهای خود را تقویت کنید و با روغن و همچنین با استفاده از سرم مو، بافت مرده موی خود را احیا نمایید. علاوه بر آن در صورت امکان سعی کنید که نسبت به کراتین کردن مو های خود نیز اقدام نمایید. اگرچه تمامی روش های ذکر شده تا حد بسیار زیادی برای پاک کردن رنگ مو مناسب هستند، اما در صورت امکان سعی کنید به صورت تخصصی عمل کرده و با کمک یک آرایشگر، رنگ مو را از روی سر خود پاک کنید. در صورتی که به آرایشگر دسترسی نداشتید می توانید از روش های فوق استفاده کرده و بلافاصله موهای خود را بعد از پاک کردن رنگ تقویت نمایید.

نوشتن دیدگاه