سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی دودی تیره بدون دکلره

طرفداران رنگ موی دودی تیره بدون دکلره عمدتا افرادی هستند که رنگ پوستی روشن و سرد دارند. افراد دارای رنگ پوست روشن با موهای دودی تیره بسیار جذاب به نظر می رسند. این رنگ بر روی سر شما کاملا طبیعی جلوه می کند و باعث جذاب تر شدن چهره شما نیز می شود. شما می توانید با یک آرایش نیمه حرفه ای و با یک رنگ رژ صورتی روشن، صورت خود را جذاب تر نیز نمایید. امروزه با توجه به آگاهی افراد در مورد آسیب هایی که دکلره به ریشه و ساقه مو وارد می کند، تمایل به استفاده از رنگ های بدون دکلره نیز افزایش پیدا کرده است. یکی از این رنگ موها که ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد و جلوه ای کاملا طبیعی بر روی موهای بانوان ایجاد می کند، رنگ موی دودی تیره است. اگر شما هم تمایل دارید که در منزل خود و بدون مراجعه به آرایشگاه موهای خود را رنگ کنید، می توانید با استفاده از فرمول ذکر شده در ادامه این مقاله موهای خود را با زیبایی هر چه تمام تر به رنگ دودی تیره در بیاورید.

رنگ موی دودی تیره بدون دکلره

فرمول رنگ موی دودی تیره بدون دکلره

برای اینکه موهای خود را دودی تیره کنید، باید از اکسیدان شماره 1 و یا به عبارتی اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. فرمول دقیق ترکیب رنگ برای دودی تیره بدون دکلره به ترتیب زیر است:
رنگ شماره 8.0 و 8.32 را با رنگ ای 7 زیتونی مخلوط کنید کمی هم واریاسیون نقره ای به آن اضافه کرده و روی موهای خود بگذارید. اگر قصد دارید که موهای شما به رنگ دودی تیره باشند، حتما از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. استفاده از اکسیدان با درصد های بالاتر موهای شما را روشن ‌تر می ‌کند. بنابراین دقیقا مطابق با فرمول عمل کنید. این رنگ مو گزینه مناسبی برای مهمانی های شیک و رسمی، برای محیط کار و همچنین برای جشن های مختلف از جمله جشن تولد و… است. اگرچه که در گذشته رنگ های بلوند و روشن بیشتر برای جشن های نامزدی و عروسی به کار می رفتند، اما امروزه اغلب برای جشن های بله برون، جشن نامزدی و حتی جشن عقد از رنگ های تیره استفاده می کنند. رنگ دودی تیره گزینه بسیار مناسبی برای جشن های پیش از ازدواج از جمله جشن عقد و یا جشن نامزدی است. در صورتی که موهای خود را به رنگ دودی تیره در آوردید، می توانید از چند لایه هایلایت نیز در آن ها استفاده کنید. هایلایت کردن موهای دودی تیره به زیبایی آن خواهد افزود. این رنگ گزینه مناسبی برای افرادی که دارای رنگ سرد و روشن هستند به شمار می آید.

فرمول رنگ موی دودی تیره بدون دکلره

بعد از رنگ کردن موها حتما در مورد نکات مراقبتی آن نیز به قدر کافی حساسیت به خرج دهید. در صورتی که مراقبت از موهای رنگ شده را به صورت کامل انجام ندهید، امکان بروز آسیب های جبران ناپذیر برای موهای شما وجود خواهد داشت. به عنوان مثال شکنندگی بیش از حد موها، خشک شدن آن ها، دو شاخه شدن آن و همچنین سوختگی موها در صورت عدم مراقبت صحیح از موها بسیار مشهود است. برای مراقبت از موهای رنگ شده خود سعی کنید کمتر آن ها را سشوار بکشید و از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده نیز استفاده کنید. علاوه بر آن بهترین گزینه برای نرم نگه داشتن موهای رنگ شده استفاده از نرم کننده های مخصوص و یا انواع ماسک مو است. در غیر اینصورت موهای شما ویتامین ‌ها و مواد مغذی خود را از دست می ‌دهند و ساقه موها کاملا خشک می شود. خشک شدن و شکننده شدن موها در ابتدا باعث بروز موخوره و سپس باعث ریزش شدید موها خواهد شد. حتی در برخی از مواقع شما مجبور به کوتاهی کامل موهای آسیب دیده خود نیز می شوید. بنابراین حتما پس از رنگ کردن موهای خود، مراقبت از آن ها را خوبی انجام دهید. البته در صورتی که برای رنگ کردن موها از دکلره استفاده نکنید احتمال آسیب به مو نیز کمتر می شود. رنگ دودی تیره نیز به همین دلیل بسیار محبوب شده است. در ترکیب این رنگ از دکلره استفاده نمی شود، و به همین جهت نیز آسیب به موهای شما به حداقل خود خواهد رسید. کاهش احتمال آسیب به موها در کنار زیبایی ظاهری بسیار بالا و جلوه طبیعی این رنگ از جمله مزایای رنگ دودی تیره به شمار می آیند.

نوشتن دیدگاه