سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه موی رنگ شده تیره را روشن کنیم؟

بسیاری از مواقع افراد پس از هزینه و زمان بسیار زیادی که برای رنگ موی خود صرف می کنند، در آینه با ناامیدی چهره ای کاملا متفاوت با تصور قبلی خود مشاهده می کنند. برخی اوقات رنگ موی شما تیره تر و روشن تر از آنچه که تصور می‌ کردید نمایان می شود. شاید پس از دیدن تصویر خود در آینه کاملا ناامید شوید. اما خبر خوب این است که راه های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید رنگ تیره موهای خود را روشن تر کنید. اگر پس از رنگ موهای خود متوجه تیره تر شدن آن ها نسبت به آنچه که درخواستش رو داشتید شدید، می توانید با استفاده از برخی روش ها موهای خود را روشن تر نمایید. این روش ها شامل روش های شیمیایی و استفاده از مواد شوینده هستند. در صورتی که شما از هیچ یک از این روش ها پاسخ مثبت دریافت نکردید، باید حتما برای ترمیم رنگ موهای خود به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید و به هیچ عنوان از دکلره مجدد استفاده نکنید. البته روش های ذکر شده درصد بسیار زیادی موفقیت ‌آمیز خواهند بود، و رنگ موهای شما را روشن تر خواهند کرد، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این روش ها ما را در ادامه همراهی کنید.

چگونه موی رنگ شده تیره را روشن کنیم؟

فرمول روشن کردن رنگ موی تیره

همانطور که گفتیم روش های مختلفی برای رفع تیرگی موهای رنگ شده وجود دارد که به ترتیب در ادامه در مورد این دو روش را توضیح خواهیم داد.

استفاده از مواد شیمیایی

اولین روش استفاده از مواد شیمیایی است. برای روشن تر کردن موهای خود با روش های شیمیایی در درجه اول می توانید از اکسیدان استفاده کنید. اگر قصد داشته باشید که موهای خود را فقط یک درجه روشن تر کنید باید از اکسیدان شماره 1 استفاده کنید. در غیر این صورت اگر موهای شما زیاد از حد تیره شدند و می خواهید 4 تا 5 درجه آن ها را روشن تر کنید بهتر است که از اکسیدان شماره 3 استفاده نمایید. اکسیدان شماره 3 خاصیت روشن کنندگی بسیار بیشتری نسبت به شماره 1 دارد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده از اکسیدان به تنهایی کافی نیست و باید از ترکیب رنگ و اکسیدان با یکدیگر استفاده کنید. در واقع استفاده از اکسیدان به تنهایی نمی تواند موهای شما را روشن کند. بنابراین از جمله رنگ هایی که شما می توانید با اکسیدان مورد نظر خود برای روشن کردن موهای تیره استفاده کنید، رنگ موهای اسپیشیال بلوند هستند. این رنگ ها نیازی به ترکیب با دکلره ندارند و تنها با ترکیب اکسیدان موهای شما را روشن تر می کنند. گزینه بعدی که زیر مجموعه روش استفاده از مواد شیمیایی است، استفاده از ریموور رنگ مو است. ریموور رنگ مو در دو نوع پودری و مایع موجود است، و گزینه ‌ای بسیار عالی برای روشن کردن موهای تیره است.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی روشن شماره 8.1 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی خیلی خیلی روشن شماره 12.1 maral افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی سری طلایی - بلوند طلایی روشن G8-9.5 ماردو mardoo افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری طلایی - بلوند طلایی روشن 9/3 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد

فرمول روشن کردن رنگ موی تیره

استفاده از مواد شوینده

دومین روش؛ استفاده از مواد شوینده است. حتما شما هم تا به حال با توصیه های مکرر آرایشگر خود مواجه شده اید که 2 الی 5 روز پس از رنگ کردن موها به هیچ عنوان آن ها را با شامپوهای معمولی شستشو ندهید، و در صورت حمام کردن صرفا موهای خود را با نرم کننده بشویید. بنابراین از این توصیه می توان نتیجه گرفت که رنگ مو تا 2 الی 5 روز بعد از قرار گرفتن بر روی موها آسیب پذیر خواهد بود. در صورتی که شما رنگ موی خود را نپسندیدید می توانید با یک شامپوی معمولی و با آب نسبتا گرم رنگ موی خود را شستشو بدهید. در این مدت زمان لایه خارجی موی شما به صورت کامل بسته نشده است و این روش می‌ تواند تا حدودی موهای شما را روشن تر کند. اما دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از آب بسیار داغ استفاده نکنید، زیرا آب خیلی داغ باعث خشکی زیاد از حد موهای شما خواهد شد. استفاده از شامپوی ضد شوره نیز تا حدودی می تواند باعث روشن تر شدن موهای شما شود. ترکیب جوش شیرین با شامپو ضد شوره باعث روشن شدن بافت مو می شود. وقتی که این ترکیب را آماده کردید حدود یک ساعت اجازه بدهید که بر روی موهای شما باقی بماند و سپس موهای خود را با آب سرد شستشو دهید. شامپوهای روشن کننده نیز گزینه ‌ای بسیار عالی هستند. سعی کنید دو الی سه بار از شامپوهای روشن کننده استفاده کنید تا رنگ موهای شما روشن تر شود.

 

نوشتن دیدگاه