سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

ترکیب رنگ دودی خاکستری زیتونی یکی از رنگ هایی است که در حال حاضر طرفدار زیادی پیدا کرده است. این رنگ مو برای تمامی افراد با پوست روشن تا تیره مناسب است و زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. با توجه به سلیقه افراد می توان این رنگ را به صورت خیلی روشن، روشن و متوسط در آورد و آن را متناسب با رنگ پوست افراد به دست آورد. در اینجا قصد داریم با فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی به طور کامل آشنا شویم. با ما همراه باشید.

رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

همان طور که می دانید برای به دست آوردن هر نوع رنگی، رنگ پایه مو بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل برای به دست آوردن فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی ابتدا باید رنگ موی پایه مشتری را بررسی کنید. برای رنگ دودی خاکستری زیتونی خیلی روشن به پایه 10، رنگ دودی خاکستری زیتونی روشن به پایه 8 تا 9 و برای رنگ متوسط به پایه 6 و 7 نیاز است. رنگ های زیتونی تیره را می توان روی پایه 5 و 6 بدون نیاز به دکلره و تنها با استفاده از رنگ موی سه صفر نیز به دست آورد. پس از شناخت رنگ موی پایه باید فرمول رنگ موی دودی خاکستری زیتونی را ایجاد کرد. در ادامه فرمول این رنگ بر روی پایه های مختلف مو را معرفی می کنیم:

  • فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه 10: برای به دست آوردن چنین رنگی روی پایه 10 باید 50 میلی از رنگ دودی شماره هفت، 30 میلی رنگ زیتونی شماره هشت، 10 میلی رنگ طبیعی شماره هفت، 20 میلی رنگ طلایی شماره نه و به مقدار مساوی اکسیدان 6 درصد را ترکیب کرد. این ترکیب یک رنگ دودی خاکستری زیتونی با تن طلایی ایجاد می کند و بیشتر مناسب افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند. 
  • فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه 9: برای به دست آوردن این رنگ مو بر روی پایه 9 نیاز به 60 میلی رنگ زیتونی شماره هشت، 30 میلی رنگ دودی شماره نه، 10 میلی طبیعی شماره هشت و 1.5 برابر اکسیدان 6 درصد است. بهتر است بعد از 10 دقیقه تا نیم ساعت چک شود و رنگ گیری مو بررسی گردد. 
  • فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی روی پایه 8: اگر بخواهید با استفاده از این ترکیب رنگ یک هایلایت زیبا ایجاد کنید می توانید از 60 میلی رنگ زیتونی شماره هشت، 30 میلی رنگ دودی شماره نه، 10 میلی طبیعی شماره هشت و 1.5 برابر اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. دقت داشته باشید که این رنگ روی پایه 8 کمی تن طلایی ایجاد می کند. 

فرمول رنگ مو دودی خاکستری زیتونی

هایلایت دودی خاکستری زیتونی

هایلایت رنگ موی دودی خاکستری زیتونی نیز یکی از هایلایت های جدید و مد روز است که برای دختران جوان نیز مناسب است. اگر قصد هایلایت کردن موهای خود به این رنگ را دارید بهتر است ابتدا موهای خود را دکلره کنید و آن را به پایه 8 برسانید. پس از به دست آوردن پایه 8 باید موها را به ترکیب رنگ ذکر شده آغشته کنید و حدود 45 دقیقه صبر کنید. سپس موها را کاملا شسته و خشک کنید. برای هایلایت از کلاه یا ورق استفاده کنید و ترکیب رنگی که مخصوص هایلایت مو است را به موها بزنید. برای هایلایت نیز باید 45 دقیقه صبر کرد تا رنگ گیری به طور کامل انجام شود.
این هایلایت را روی پایه 9 نیز می توان به وجود آورد. برای ایجاد هایلایت دودی خاکستری زیتونی بر روی موی پایه 9 یا موی سفید می توان رنگ زیتونی شماره هفت، 10 میلی رنگ یخی، حدود سه تا شش سانت از واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد را ترکیب کرد. با توجه به ترند شدن روش های بالیاژ و آمبره می توان این فرمول را با تکنیک آمبره یا بالیاژ بر روی مو اجرا کرد و زیبایی موها را دو چندان کرد.

در پایان باید گفت به دست آوردن رنگ مو دودی خاکستری زیتونی نیاز به رعایت دقیق فرمول های فوق بر روی پایه مو دارد. با رعایت دقیق هر یک از ترکیب های فوق به راحتی می توانید موهای خود را به رنگ دودی خاکستری زیتونی در بیاورید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

 
نوشتن دیدگاه