سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری

تغییر رنگ موها تاثیر قابل توجهی روی چهره افراد دارد. امروزه رنگ موهای متنوعی در بازار موجود است که این مسئله انتخاب را به امری دشوار تبدیل می‌سازد. هنگامی که قصد انتخاب رنگ مو را دارید، باید به فاکتورهای مختلفی از جمله رنگ پوست و چشم‌ها توجه کنید. یکی از رنگ موهای جذاب و پرطرفدار ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری است. اگر دقت کرده باشید، این ترکیب رنگ مو را بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی جهان بکار می‌برند، چرا که به معجزه شگفت‌انگیز آن ایمان دارند. در این مطلب در ابتدا با رنگ‌های بژ، دودی و خاکستری آشنا می‌شوید و سپس در ادامه فرمول ترکیب این رنگ‌ها شرح داده شده است. در هنگام تهیه این ترکیب و آرایشگاهی که در آن این کار را انجام می‌دهید، دقت لازم را به خرج دهید. توجه به این موارد و رعایت آن‌ها باعث می‌گردد که از نتیجه کار رضایت کامل را داشته باشید.

ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری

رنگ موی بژ چه رنگی است؟

رنگ موی بژ یکی از محبوب‌ترین رنگ موها در بین خانم‌ها است که از ترکیب چند رنگ متفاوت بدست می‌آید. این رنگ به عنوان رنگ برنز که مقداری خاکستری یا قهوه‌ای مایل به زرد با مقداری خاکستری شناخته می‌شود.
رنگ بژ علاوه بر افزایش جذابیت خانم‌ها در بالا رفتن اعتماد به نفس آن‌ها نیز نقش تاثیرگذاری دارد. این رنگ به دلیل آنکه به راحتی با انواع مختلف رنگ ترکیب می‌شود، تنوع زیادی دارد. بنابراین شما می‌توانید با انتخاب هر یک از این ترکیب‌های گوناگونی ظاهری منحصربه‌فرد و زیبا به خود هدیه دهید. رنگ موی بژ از جمله رنگ‌هایی است که جزو رنگ موهای جدید و فشن محسوب می‌شود.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری بژ مدل بلوند بژ تیره شماره 6.51 maral افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری بژ - بلوند بژ روشن 9/31 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ مو بدون آمونیاک بژ 7.31 پرستیژ prestige افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری بژ - بلوند بژ تیره شماره 6.31 دوماسی DOMACY افزودن به سبد

رنگ موی دودی خاکستری چه رنگی است؟

رنگ موهای خاکستری از سایه‌هایی با رنگ‌های سرد به همراه رنگدانه‌های آبی و سبز تشکیل شده‌اند. این رنگدانه‌ها باعث می‌شوند که رنگ مو، دودی و نقره‌ای به نظر برسد. رنگ موی دودی سایه‌هایی واضح و ظاهری براق و یخی دارد. به یاد داشته باشید که رنگ موهای ترکیب شده با رنگ دودی به چهره همه افراد زیبایی فوق‌العاده‌ای می‌بخشند. بنابراین در صورتی که رنگ موهای خود را با ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری رنگ کنید، نیازی نیست که نگران تغییر چهره خود باشید.

رنگ موی دودی خاکستری چه رنگی است؟

ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری

اگر قصد دارید که رنگ موی تازه‌ای را امتحان کنید، در ادامه با ما همراه باشید. در این بخش برای شما چند ترکیب زیبا از رنگ‌های بژ، دودی و خاکستری را برای شما آماده کرده‌ایم.

رنگ موی بژ- خاکستری- بلوند

این رنگ مو با سایه‌های خاکستری تناژ گرمتری نسبت به رنگ موهایی دارد که دارای رنگدانه‌های یخی آبی هستند. بنابراین بهتر است که اگر این رنگ مو را انتخاب می‌کنید، برای تکمیل زیبایی ظاهر خود از لباس‌هایی با رنگ‌های گرمتر بهره ببرید. در این رنگ مو ریشه‌ها به رنگ بلوند تیره متوسط یا قهوه‌ای موس در می‌آیند که کمی تونر بژ به آن اضافه شده است. فرمول ترکیب این رنگ به شرح زیر است:

  • رنگ موی شماره 8 یا شماره 8.32.
  • رنگ موی زیتونی e7.
  • اکسیدان 6 درصد یا شماره 1.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی روشن شماره 8.1 maral افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند روشن طبیعی 8.0 افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری زیتونی - بلوند زیتونی متوسط 7/8 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری زیتونی شماره 7.3 پرستیژ prestige افزودن به سبد

رنگ موی بژ دودی

این رنگ از جمله رنگ‌هایی است که بدون دکلره نیز می‌توانید آن را روی موها اجرا کنید. تنها کافی است که ترکیب زیر را آماده کرده و آن را به مدت 45 دقیقه روی موهای خود قرار دهید:

  • رنگ موی بژ متوسط: 40 میل.
  • رنگ موی بژ روشن: 30 میل.
  • رنگ موی زیتونی شماره 7: 30 میل.
  • رنگ موی دودی خاکستری شماره 6: 20 میل.
  • واریاسیون نقره‌ای: 4 سانت.
  • اکسیدان شماره 1: به میزان رنگ مورد استفاده

50,000 تومان رنگ مو مارال سری بژ مدل بلوند بژ متوسط شماره 7.51 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری زیتونی مدل بلوند زیتونی متوسط شماره 7.3 maral افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری بژ - بلوند بژ روشن شماره 8.31 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی بلوند دودی خاکستری نقره ای تیره CAS6 ماردو mardoo افزودن به سبد

توجه داشته باشید که اگر بخواهید برای رنگ کردن موی خود به رنگ بژ دودی از دکلره استفاده کنید، باید موهای خود را به درجه روشنی 7 برسانید. این رنگ به شما کمک می‌نماید که بیش از گذشته بدرخشید.

ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری

هایلایت بژ دودی

از ترکیب رنگ‌های بژ، دودی و خاکستری می‌توان به عنوان هایلایت نیز استفاده کرد. برای هایلایت کردن موهای خود به رنگ بژ دودی باید ابتدا رنگ پایه موهای خود را با استفاده از فرمول ترکیب رنگ موی بژ و دودی و خاکستری مطرح شده در بخش قبل به رنگ بژ دودی برسانید. سپس قسمت‌های مورد نظر خود را با استفاده از ترکیب رنگ‌های زیر هایلایت کنید:

  • رنگ طبیعی شماره 10: 40 میل.
  • رنگ موی طلایی شماره 10: 10 میل.
  • اکسیدان شماره 2: به میزان یکسان با رنگ

نوشتن دیدگاه