سبد خرید شما خالی می باشد.
کدام رنگ مو قرمزی ندارد؟

یکی از مسائل مهم در رنگ کردن مو شناخت انواع رنگ مو و سری‌های مختلف است. شناخت کامل رنگ موها و بدست آوردن تجربه در ترکیب رنگ‌ها باعث می‌شود که از مشاهده نتیجه دلخواه خود لذت ببرید. به یاد داشته باشید که ترکیبات رنگ مو را باید به صورتی آماده کنید که تناژ قرمزی و زردی رنگ مو به حداقل کاهش یابد. حتی برخی از آرایشگران حرفه‌ای نیز با وجود استفاده از راهکارهایی در این زمینه توانایی رفع کامل این مشکل را ندارند. بنابراین زردی و قرمزی در موها ممکن است که پس از چند بار شستشو نمایان شود و رنگ اصلی و درخشش موها از بین رود. سوال بسیاری از افراد این است که کدام رنگ مو قرمزی ندارد؟ این سوال ذهن بسیاری از افرادی که در منزل موهای خود را رنگ می‌کند، به خود مشغول کرده است. زیرا این افراد نابلد اطلاع زیادی از رنگ زمینه و ترکیبات اصلی ندارند. به همین دلیل این افراد پس از اینکه موهای خود را رنگ کردند، احتمالا موهایی نارنجی و زرد خواهند داشت. در ادامه این مقاله به شناخت رنگ موهای فاقد تناژ قرمز پرداخته‌ایم، پس با ما همراه باشید.

کدام رنگ مو قرمزی ندارد؟

شناخت رنگ موهایی که تناژ قرمزی ندارند

رنگ مو نقش موثری در زیبایی چهره افراد بازی می‌کند. هنگامی که قصد خرید رنگ مو را داشته باشید، با کاتالوگی مواجه می‌شوید که پر از اعداد و ارقام است. بسیاری از افراد با شروع رشد ریشه‌های مو خود به دنبال تجدید رنگ آن هستند. اما مهم است که رنگی مناسب را یافته و آن را به صورت یکدست روی موهای خود بزنید. در صورت استفاده از سایه گرم با ترکیب چند رنگ مانند بلوط طلایی، کاراملی، شاه بلوطی و قهوه‌ای تیره به نتیجه‌ مطلوب خواهید رسید. همچنین در صورت استفاده از ترکیب رنگ مو بدون قرمزی کمترین نگرانی بابت قرمز شدن موها نخواهید داشت. در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهیم که کدام رنگ مو قرمزی ندارد؟
در نظر داشته باشید که گروه حرفه‌ای فروشگاه اینترنتی ما نی نی اطلاعات کافی در زمینه تمام رنگ‎‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند که متناسب با رنگ پوست خود بهترین رنگ مو را انتخاب کرده و از موهایی زیبا و درخشان لذت ببرید.

شناخت رنگ موهایی که تناژ قرمزی ندارند

رنگ زیتونی

رنگ زیتونی در کاتالوگ برخی از برندهای رنگ مو با حرف M یا O نشان داده می‌شود. اگر این رنگ مو با حرف M مشخص شده باشد، به این معنی است که در این رنگ تعداد رنگدانه‌های سبز بیشتر است و موها را مات می‌کند. به طور معمول از این شماره رنگ‌ها روی پایه‌های دارچینی، نسکافه‌ای و کنفی استفاده می‌گردد. اما در سری‌های رنگ O تعداد رنگدانه‌های سبز بیشتر از سری M است. به طور کلی این رنگ‌ها گزینه‌ای مناسب برای پوشاندن تارهای قرمز به شمار می‌روند.

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری یا رنگ‌های سری A که به عنوان ترکیب رنگ مو بدون قرمزی شناخته می‌شود، برای افرادی با رنگ پوست سفید مناسب است. این سری رنگ‌ها نیز مانند رنگ‌های سری M در دسته رنگ‌های سرد و مات قرار می‌گیرند. در این سری از رنگ موها تعداد رنگدانه‌های سبز کمتر است و شاهد تعداد بیشتری رنگدانه‌های آبی هستیم. تفاوت رنگ‌های سری A با سری M در آن است که میزان تیرگی سری A بیشتر است. این رنگ موها بهترین ابزار برای از بین بردن تناژ نارنجی مو هستند، در حالی که رنگ‌های سری M برای از بین بردن تناژ قرمزی موها استفاده می‌شوند. اگر از رنگ کردن موهای خود برای پوشاندن تارهای سفید مو خسته شده‌اید، بهتر است که از ترکیب رنگ مو بدون قرمزی بهره ببرید. بهترین روش آن است که موهای خود را به طور یکدست با هایلایت و کم لایت ترکیب کنید. این امر باعث می‌شود که علاوه بر داشتن ظاهری متفاوت کمترین میزان آسیب به موها وارد گردد و همچنین ترکیبی از رنگ مو بدون قرمزی داشته باشید.

شناخت رنگ موهایی که تناژ قرمزی ندارند

رنگ سری دودی

رنگ‌های سری دودی در برخی از برندها با حرف C نشان داده می‌شوند. این سری رنگ‌ها نیز در دسته رنگ‌های سرد و مات قرار دارند و گزینه‌ای مناسب برای افرادی با پوست سفید مناسب هستند. در این نوع رنگ‌ها مقداری رنگدانه بنفش وجود دارد. همچنین به یاد داشته باشید که برای بدست آوردن رنگ دودی باید حتما موهای خود را دکلره کنید و موها را از به پایه 7 برسانید.

نوشتن دیدگاه