سبد خرید شما خالی می باشد.
عوارض رنگ موی مشکی پرکلاغی

رنگ موی پرکلاغی علیرغم جذابیت زیاد آن برای خیلی از افراد مناسب نیست. این رنگ مو با وجود جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دادن چهره دردسرهای زیادی را به همراه دارد. اگر رنگ موهای شما پرکلاغی است، بهتر است که از غلیظ‌ترین آرایش چشم‌ها مانند آرایش چشم اسموکی برای زیباتر دیده شدن چهره خود استفاده کنید. در این مقاله از وب‌سایت ما نی نی با عوارض رنگ موی مشکی پرکلاغی و آسیب‌های احتمالی آن برای موها آشنا می‌شوید.

عوارض رنگ موی مشکی پرکلاغی

رنگ موی مشکی پرکلاغی چیست؟

رنگ موی پرکلاغی در اثر استفاده از رنگ موهای شماره 1 یا N1 بدست می‌آید. رنگ موی شماره یک در هر برندی جزو تیره‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. البته برخی از برندها رنگ موی شماره 1.1 را نیز به بازار عرضه کرده‌اند که دارای سایه‌های دودی یا آبی در رنگ پرکلاغی هستند. همچنین این رنگ‌های دائمی از تعداد زیادی رنگدانه آبی تیره تشکیل شده‌اند که این رنگدانه‌ها باعث مشکی دیده شدن مو می‌شوند. رنگ موی مشکی پرکلاغی درخشش زیبایی را به موها می‌بخشد، به همین دلیل بسیاری از افراد به استفاده از این رنگ مو تمایل دارند. برای دسترسی به تناژ سرد در رنگ مشکی پرکلاغی می‌توانید مقداری واریاسیون آبی به آن اضافه کنید. فرمول ترکیب رنگ مشکی پرکلاغی به شرح زیر است:

  • رنگ موی N1 یا شماره 1.1: نصف یا کل تیوپ بر اساس حجم مو.
  • واریاسیون آبی: 2 سانتی‌متر.
  • اکسیدان شماره 1: یکسان با میزان رنگ.

اما به یاد داشته باشید که استفاده از این رنگ مو چالش‌های بسیاری را دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌گردید.

185,000 تومان رنگ موی سری طبیعی - مشکی شماره 1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری خاکستری - مشکی پرکلاغی شماره 1.1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول مشکی پر کلاغی 1.1 افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری طبیعی - مشکی 1/0 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد

رنگ موی مشکی پرکلاغی چیست؟

چرا رنگ موی پرکلاغی نزنیم؟

اگر از جمله افرادی هستید که پیش از انجام هر کاری مزایا و معایب آن را بررسی می‌کنید، حتما در این بخش با ما همراه باشید. در ادامه معایب و عوارض رنگ موی مشکی پرکلاغی ذکر شده است:

  • اگر رنگ موی خود را به مشکی پرکلاغی برگردانید، نیاز به ریشه‌گیری مرتب دارید؛ زیرا به احتمال زیاد رنگ موی طبیعی شما روشن‌تر از پرکلاغی است.
  • در صورت استفاده از رنگ موی مشکی پرکلاغی به راحتی نمی‌توانید رنگ موهای خود را تغییر دهید. زیرا این نوع رنگ به سادگی از روی موها پاک نمی‌شود.
  • رنگ موی پرکلاغی پس از گذشت چند هفته درخشش خود را از دست می‌دهد و موهایی کدر خواهید داشت.
  • این رنگ مو در برخی از افراد واکنش‌های آلرژیک به وجود می‌آورد.
  • رنگ موی مشکی پرکلاغی برای همه رنگ‌های پوست مناسب نیست.

با توجه به نکات مطرح شده در بالا پیش از اقدام به هر کاری در ابتدا بررسی کنید که آیا رنگ موی پرکلاغی با رنگ چشم‌ها و پوست شما هماهنگ است یا خیر. بهتر است که افرادی با پوست سبزه از این رنگ استفاده نکنند. همچنین رنگ موی مشکی پرکلاغی برای افراد مسن دارای چین و چروک گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود. افرادی با موهای فر، مجعد و وز نیز بهتر است که از رنگ‌های دیگری استفاده کنند، زیرا مشکی پرکلاغی باعث ضخیم‌تر نشان دادن موها و خشک‌ شکننده شدن تارهای مو می‌شود.

چرا رنگ موی پرکلاغی نزنیم؟

رنگ موی پرکلاغی و دکلره چه آسیب هایی دارد؟ 

برخی از افراد پس از دکلره موهای خود پشیمان شده و برای حل این مشکل از رنگ مشکی پرکلاغی استفاده می‌کنند. تصور بسیاری از خانم‌ها این است که مشکی کردن موها آسیب زیادی به تارهای مو وارد می‌سازد. اما جالب است، بدانید که عوارض رنگ موی مشکی پرکلاغی پس از دکلره به خودی خود زیاد نیست. مشکل زمانی حاد می‌گردد که شما بخواهید پس از مشکی کردن، موهای خود را چه با رنگ و چه با دکلره روشن کنید. این امر به دلیل آن است که رنگدانه‌های مشکی موجود در ساختمان تارهای مو به سختی از آن‌ها خارج می‌شوند. حتی اگر بخواهید روی رنگ موی پرکلاغی رنگ دیگری بدون دکلره بگذارید، پاک کردن رنگ مشکی دشوار است. این عملیات برای موهای دکلره شده و سپس مشکی شده نیز امری دشوار به حساب می‌آید. انجام این پروسه آسیب زیادی به موها وارد می‌کند. در نتیجه اگر پس از دکلره کردن موهای خود پشیمان شدید، برای تیره کردن آن از یک رنگ نهایتا دو درجه تیره‌تر استفاده کنید. رنگ موی مشکی طبیعی جایگزین مناسبی برای افرادی است که به رنگ موهای طبیعی علاقه دارند. برای داشتن موهایی به رنگ مشکی طبیعی می‌توانید از رنگ موی شماره 3 یا اصطلاحا N3 بهره ببرید. البته افرادی با تارهای موی ضخیم می‌تواندن از رنگ موی N4 برای رنگ کردن موهای خود کمک بگیرند.

نوشتن دیدگاه