سبد خرید شما خالی می باشد.
افزودن آب به رنگ مو

امروزه استفاده از رنگ های شیمیایی برای ایجاد تغییر در رنگ مو، مورد توجه اکثریت قریب به اتفاق بانوان قرار دارد. بکار گیری از این رنگ ها در کنار مزایای قابل توجه آن ها، معایبی نیز دارد. رنگ های شیمیایی در صورت استفاده مستمر، موجب آسیب رساندن به مو می شوند. از این رو برخی از خانم ها، رنگ های پودری طبیعی را جایگزین رنگ های شیمیایی می نمایند. افزودن آب به رنگ مو، ترفندی است که در زمان بکارگیری رنگ های پودری مورد استفاده قرار می گیرد. البته علاقه مندان به این رنگ موها باید نکات و ریزه کاری های مربوط به این کار را به درستی یاد بگیرند تا به نتیجه دلخواه خود و رنگ موی مورد نظر خویش دست یابند. اضافه کردن آب موجب کاهش غلظت ترکیب حاصل شده؛ و سرعت رنگ گرفتن مو را افزایش می دهد. چنانچه مقدار آب مورد استفاده به اندازه باشد، کیفیت رنگ موی به دست آمده؛ فراتر از حد انتظار خواهد بود. شاید جالب باشد بدانید که برخی از آرایشگران حرفه ای و معروف، حتی در زمان استفاده از رنگ های شیمیایی نیز از مقدار اندکی آب استفاده می کنند. البته آب بکار گرفته شده در این مورد آب مقطر است نه آب معمولی. اضافه کردن آب که به رقیق شدن رنگ مو می انجامد، باعث بالا رفتن قدرت رنگ خواهد شد. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

افزودن آب به رنگ مو

اگر در رنگ مو آب بریزیم چه می شود؟

ریختن آب در داخل رنگ مو از نظر برخی از افراد اتفاق ناخوشایندی محسوب می شود که موجب خراب شدن مایع رنگ آماده سازی شده، می شود. اما این مطلب همیشه درست نیست. استفاده از آب در مورد رنگ های گیاهی امری لازم و ضروری است که بدون آن امکان آماده سازی پودر برای تغییر دادن رنگ موها وجود ندارد. برای آماده کردن رنگ های گیاهی باید از آب ولرم استفاده شود به این شکل که در ظرف محتوی پودر، کم کم آب اضافه شود تا مایع یکدستی به دست آید. ترکیب حاصل باید به اندازه کافی رقیق باشد تا به خوبی موها را پوشش دهد و رنگ موی یکنواختی را ایجاد کند. با توجه به اینکه رنگ های پودری نرم هستندو آمونیاک ندارند، به سرعت و سهولت با آب میکس می شوند. شماره رنگ مو مشکی طبیعی را می توانید در این مقاله مشاهده کنید و رنگ جذابی را برای خود به وجود آورید.

اگر در رنگ مو آب بریزیم چه می شود؟

میزان ترکیب رنگ مو با آب چقدر باشد؟

مقدار آب مورد نیاز در ترکیب رنگ مو، نقطه مبهمی است که ذهن افراد مبتدی را به خود مشغول می دارد. اغلب افراد بی تجربه برای استفاده از رنگ های پودری دچار مشکل می شوند. چرا که افزودن آب بیش از اندازه به پودر، باعث از دست رفتن قوام مایع حاصل می شود. در نتیجه رنگ به دست آمده، روی مو نمی ایستد و موها به رنگ مورد انتظار در نمی آید. همچنین در صورت کم بودن آب، آنچه به دست می آید خمیر رنگ مو است نه مایع رنگ مو. در این حالت، قبل از اینکه مو بتواند تحت تاثیر قرار گرفته و تغییر رنگ دهد، خمیر خشک می شود و باز هم هدف محقق نمی گردد. بهترین روش برای افزودن آب به پودر، اضافه کردن مرحله ای و تدریجی آن است. اینکار از رقیق شدن بیش از حد و یا سفت شده مایع جلوگیری می کند و مانع از گلوله شدن پودر و خراب شدن ترکیب به دست آمده می شود. تجربه عاملی است که رسیدن به موفقیت را تسهیل خواهد نمود.

نوشتن دیدگاه