سبد خرید شما خالی می باشد.
قبل از رنگ مو چه کنیم

استفاده از رنگ مو طرفداران زیادی در بین بانوان و حتی آقایان دارد. خانم ها با تغییر رنگ موی خود به دنبال ایجاد تنوع در ظاهر و یا آراستگی بیشتر خود هستند. هدف اصلی آقایان از رنگ کردن موها، حذف موهای سفید و افزایش جذابیت ظاهریشان است. افراد علاقه مند به استفاده از رنگ مو برای بکارگیری صحیح آن، باید با نکاتی آشنا باشند. اینکه قبل از رنگ مو باید چه کارهای انجام شود؛ سوالی است که پاسخ آن می تواند منجر به حصول نتایج قابل قبول تری گردد. بسیاری از افرادی که برای نخستین بار قصد استفاده از رنگ مو را دارند؛ نمی دانند که پیش از این کار باید موهای خود را بشویند یا نه؟ و یا اینکه موها در حین رنگ گذاری باید خشک باشد و یا نم دار؟ سوالات دیگری از این دست نیز می تواند ذهن افراد را به خود مشغول دارد. به همین علت بهتر است پیش از مراجعه به مراکز تخصصی زیبایی، اطلاعات لازم در این مورد کسب شود تا از اتلاف زمان و صرف بیهوده منابع مالی جلوگیری به عمل آید. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

قبل از رنگ مو چه کنیم

برای رنگ مو بهتر است مو تمیز باشد یا چرب

همان طور که گفته شد تمیز بودن یا نبودن موها برای رنگ گذاری، سوالی است که گاها پاسخ های دوگانه ای به آن داده می شود. برخی از افراد معتقد هستند که برای رنگ کردن موها، مو باید کاملا تمیز باشد. چرا که آلودگی ها مانع از رنگ گرفتن موها می شود. گروه دیگر از متخصصان شستن موها پیش از رنگ کردن آن را اشتباه می دانند. چون با حذف چربی های سطح پوست سر، احتمال آسیب دیدن آن تا حد زیادی بالا می رود. حال واقعا پاسخ درست چیست؟ آیا باید قبل از رنگ کردن موها آن را شست یا خیر؟ برای پاسخ دادن به این سوال به نحوی که نظر هر دو گروه کارشناسان تامین گردد باید گفت که؛ موها در زمان رنگ کردن نه باید کاملا تمیز باشند و نه کثیف و چرب. یعنی فردی که تصمیم به رنگ کردن موی خود گرفته باید روز قبل از مراجعه به آرایشگاه، موهای خود را با یک شامپوی ملایم شستشو دهد. در این صورت موها و پوست کف سر فرصت کافی برای ذخیره چربی خواهند داشت. علاوه بر اینکه موها نیز تمیز هستند و رنگ به خوبی در آن ها نفوذ خواهد کرد. در نتیجه هم موها به رنگ دلخواه در می آیند و هم آسیبی به پوست و مو وارد نمی شود. بهترین مارک رنگ موی ایتالیایی را در این مقاله از سایت ما نی نی به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

برای رنگ مو بهتر است مو تمیز باشد یا چرب

نکات کلیدی قبل از رنگ کردن موها

داشتن اطلاعات در هر زمینه ای می تواند موجب حصول نتایج بهتری شود. رنگ کردن مو نیز از این قائده مستثنی نیست و توصیه می شود افراد پیش از اقدام به تغییر رنگ موی خود، با نکات کلیدی آن آشنا شوند. برخی از مواردی مهم در این رابطه عبارتند از :

  • برای انتخاب درست رنگ موی جدید، بهتر است افراد با رنگ و پایه موی طبیعی خود آشنا باشند.
  • انتخاب واقع بینانه رنگ مو می تواند باعث افزایش جذابیت چهره و حصول نتیجه مورد انتظار برای فرد گردد. در نقطه مقابل گزینش های غلط منجر به نتایج ناامید کننده خواهد شد.
  • علاقه مندان به رنگ کردن مو در خانه باید مقدار رنگ بیشتری خریداری نمایند تا در زمان رنگ گذاری با کمبود مواجه نشوند.
  • افراد برای ترکیب رنگ مو باید از اندازه های استاندارد استفاده کنند. بی دقتی در این امر می تواند باعث رنگ نگرفتن موها شود. همچنین ممکن است رنگ حاصل با آنچه انتظار آن می رود فاصله زیادی پیدا کند.
  • بهتر است افراد در زمان خرید رنگ، شماره ای را انتخاب کنند که دو شماره از رنگ دلخواه ایشان روشن تر باشد. چون اغلب اوقات رنگ موها با آنچه در کاتالوگ ها دیده می شود، تفاوت دارد و تیره تر است.
  • لازم است افراد بعد از رنگ کردن موهای خود، به منظور جلوگیری از خشکی زیاد آن، از انواع مناسب ماسک مو بهره گیری نمایند.
نوشتن دیدگاه