سبد خرید شما خالی می باشد.
اگر رنگ زیاد روی مو بماند چه میشود؟

بسیاری از خانم ها در خانه اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند. این امر در صرفه جویی زمان و هزینه صرف شده برای رنگ کردن مو در سالن های زیبایی بسیار موثر است. اما بدست آوردن رنگ نمایش داده شده در کاتالوگ ها تا حدودی برای افراد تازه کار دشوار است. رنگ دلخواه تنها زمانی حاصل می شود که قوانین و تکنیک های رنگ کردن مو را به درستی انجام دهید. نکات قابل توجهی وجود دارند که باید پیش از رنگ کردن و پس از آن برای مراقبت از مو و حفظ ثبات رنگ آن بکار ببرید. یکی از این اصول توجه به عدم زیاد ماندن رنگ مو روی سر است که رعایت نکردن آن مشکلات خاصی را به دنبال دارد. بسیاری از افراد سوال می کنند که اگر رنگ مو بیشتر از زمان قابل قبول روی سر بماند، چه اتفاقی می افتد؟ آیا رنگ مو روشن تر می شود یا تیره تر؟ واقعا رنگ مو چقدر باید روی سر بماند؟ در این مطلب از ما نی نی به این سوالات پاسخ خواهیم داد. همچنین به شرح مشکلات به وجود آمده در اثر رعایت نکردن این قانون مهم می پردازیم، پس با ما همراه باشید. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

اگر رنگ زیاد روی مو بماند چه میشود

رنگ مو هرچه بیشتر بماند روشن میشود یا تیره؟

بسیاری از آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند که رنگ مو نهایتا باید 45 دقیقه تا یک ساعت روی موهای شما بماند. البته در این مدت برای جلوگیری از زیاد ماندن رنگ مو روی سر باید مرتبا موهای خود را چک کنید. در این مدت در صورت رنگ گرفتن موها حتی زودتر از زمان مورد انتظار آن ها را بشویید. پیشنهاد ما این است که هر زمان که رنگ مویی را خریداری می کنید، نکات مطرح شده روی دستورالعمل آن را با دقت مطالعه کنید. سپس طبق مراحل بیان شده در کاتالوگ محصول اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید. این مسئله بسیار مهم است که رنگ مو به مدت لازم روی سر باقی بماند و سپس موها را سر وقت بشویید. مدت زمان مورد نیاز برای دستیابی به هر رنگ در راهنمای داخل جعبه نوشته شده است. اگر رنگ موی شما بیشتر از زمان لازم روی موها بماند، میزان روشن شدن یا تیرگی آن به رنگ محصول و شماره آن بستگی دارد. در صورتی که رنگ را روی موهای دکلره شده بزنید، در این حالت با بیشتر ماندن آن روی سر موجب تیره تر شدن رنگ مو می شوید. این در حالی است که با رنگ زدن مو روی موهای طبیعی با بیشتر شدن زمان رنگ بدست آمده روشن تر از تصویر نشان داده شده روی کاتالوگ خواهد شد.

رنگ مو هرچه بیشتر بماند روشن میشود یا تیره؟

مشکلات زیاد ماندن رنگ مو روی سر

متخصصان پوست به این نتیجه رسیده اند که مواد شیمیایی تشکیل دهنده رنگ مو ضررهای زیادی برای سلامت پوست، مو و بدن دارند. برخی از این مضرات به سن مصرف کنندگان، بیش از حد رنگ کردن موها و باقی ماندن طولانی مدت رنگ روی سر بستگی دارند. بنابراین توصیه می شود که هر رنگ مو را مطابق با دستورالعمل روی بسته بندی محصول استفاده کنید و آن را برای زمان زیاد روی مو نگه ندارید. یکی دیگر از مشکلات بوجود آمده در خصوص زیاد ماندن رنگ مو روی سر تیره شده بیش از حد رنگ مو است. این مشکل به دلیل استفاده طولانی مدت از رنگ های پایه 1 تا 3 و همچنین به کار بردن رنگ تیره با اکسیدان شماره یک یا نیم تشدید می شود. رنگ کردن نامناسب و غیر اصولی نیز منجر به داشتن موهایی دو رنگ می شود که هر قسمت طیف رنگی متفاوتی دارد. برای رفع این مشکل باید به میزان روشنی یا تیرگی هر قسمت از موها مجددا میزان مناسب رنگ و اکسیدان را روی آن مکان ها قرار دهید و زمان کافی را برای کسب نتیجه مطلوب منتظر بمانید. شما می توانید بهترین رنگ مو ها را از مانی نی مارکت تهیه کنید. مانی نی مارکت این مطلب مفید را برای شما فراهم کرده است تا کسانی که موی خود را رنگ می کنند، اطلاعات لازم را داشته باشند. 

50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل قهوه ای دودی تیره شماره 3.1 maral افزودن به سبد
185,000 تومان رنگ موی سری طبیعی - قهوه ای تیره شماره 3 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری شکلاتی - بلوند شکلاتی متوسط شماره 8.65 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری طبیعی - بلوند روشن 9/0 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
نوشتن دیدگاه