سبد خرید شما خالی می باشد.
چرا رنگ مو زود میره؟

رنگ مو‌هایی که قیمت‌های سرسام آور دارند نیز ممکن است رنگ خوبی به موهای شما هدیه نکنند. بنابراین قیمت گزینه خوبی برای نمایش کیفیت نیست! در بسیاری از موارد رنگ گرفتن یا ماندگاری رنگ روی موها وابسته به خود شماست. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با دلایلی که باعث زود رفتن رنگ مو می شود آشنا کنیم. رنگ موی بیول یکی از رنگ موهای با کیفیت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان مانی نی تماس بگیرید.

چرا رنگ مو زود میره؟

چرا موها دیر رنگ می‌گیرند؟

هر مویی رنگ موی خاص خود را نیاز دارد. موهای شما همانند دیگر اعضای بدنتان خاص هستند بنابراین نیاز به شامپو و رنگ موی خاص خود دارند. چنان چه مو را رنگ کرده‌‌اید اما به رنگ موردنظر خود نرسیده‌‌اید؛ ممکن است مشکل از رنگ مویی است که انتخاب کرده اید. رنگ موی گارنیک خوبه؟ رنگ موهای گیاهی معمولاً ماندگاری بالایی روی موهای شما دارند. این رنگ موها شما را شگفت زده می‌کنند؛ به طوری که دیگر از خود نمی‌پرسید چرا رنگ مو زود میره؛ بلکه می‌پرسید چرا رنگ موهام از بین نمیره! در صورتی که از این رنگ‌ها استفاده کرده‌‌اید؛ موها سخت رنگ‌های شیمیایی را می‌پذیرند. به طور کلی در مسیر انتخاب رنگ مو باید حدود یک یا دو درجه روشن ‌تر یا تیره ‌تر را داشته باشید. اینترنت مملو از رنگ موهایی است که بسیار زیبا هستند. ممکن است یکی را انتخاب کنید ولی نتیجه باب میلتان نباشد. این مورد به دلیل عدم توجه به رنگ پایه موهای شماست. در این حالت نیز رنگ را زیاد روی موها نگه ندارید. چرا که ممکن است موهایتان را بسوزاند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موها دیر رنگ می‌گیرند و زود رنگ خود را از دست می‌دهند؛ زود شستن رنگ از روی موهاست. به طور کلی بهتر است پیش از رنگ کردن نگاهی به بسته بندی رنگ مو بیاندازید. اکثر رنگ‌ها 30 تا 45 دقیقه باید روی موها بمانند. این زمان بسته به موهای شما نیز هست. اگر موهای ضخیمی دارید؛ باید زمان بیشتری صرف کنید. از دیگر عوامل رنگ نگرفتن موها می‌توان به دکلره کردن بیش از اندازه، استفاده از برس نامناسب، رنگ بی‌کیفیت و رنگ‌های فانتزی کوتاه مدت اشاره کرد. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است.

چرا موها دیر رنگ می‌گیرند؟

راهکارهایی برای تقویت رنگ مو

دوام رنگ مو وابسته به انتخاب‌هایی است که داشته اید. نمی‌توان انتظار داشت رنگی که با ذات موهای شما فاصله از زمین تا آسمان دارد؛ دوام بالایی داشته باشد. با این حال راهکار‌هایی هستند که می‌توانند دوام رنگ مو را بیشتر کنند. همیشه ساقه موها نیست که اهمیت دارد. ریشه موهای شما نیز می‌تواند به همان نسبت مهم باشد. از این رو دانشمندان این حوزه معتقدند مصرف ویتامین‌ها می‌تواند روی تقویت رنگ موی شما تاثیر مثبت بگذارد. مرکبات و پروتئین‌ها در کنار ویتامین C بهترین گزینه برای محافظت از موها به شمار می‌روند. به طور کلی تقویت موها می‌تواند موجب تقویت رنگ موی شما شود. شاید به همین دلیل است که بسیاری رنگ موها را با روغن‌های گیاهی ترکیب می‌کنند. استفاده از ماسک موها، روغن‌های گیاهی و… می‌تواند در این مسیر مفید واقع شود. حجاب همیشه هم مضر نیست! اشعه UV خورشید می‌تواند رنگ موها را زودتر از آنچه تصور می‌کنید از بین ببرد. یکی از راهکارهای تقویت رنگ مو استفاده از روسری است. برخی از ماسک‌ها نیز وجود دارند که می‌توانند از موهای شما در برابر اشعه خورشید محافظت کنند. بهترین مارک رنگ موی ایتالیایی را در این سایت به شما عزیزان معرفی کرده ایم.

راهکارهایی برای تقویت رنگ مو

حمام؛ یکی از دلایل اینکه رنگ مو زود میره!

یکی از پاسخ‌ها به سوال چرا رنگ موها زود میره؛ سولفات درون شامپوها است. سولفات یکی از مواد شوینده‌‌ای است که در شامپوهای معمولی به وفور دیده می‌شود. این ماده قاتل ریزدانه‌های رنگ مو است. به طور کلی شست و شوی موها روی تقویت یا از بین بردن رنگ موها بسیار موثر است. در صورتی که به تازگی موهایتان را رنگ کرده‌‌اید؛ بهتر است کمتر دوش بگیرید. هرچقدر در روزهای ابتدایی حمام کردن شما بیشتر شود؛ دوام رنگ موی شما کاهش می‌یابد. دوش گرفتن با آب داغ یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که در مسیر تقویت رنگ مو انجام خواهید داد. موهای رنگ شده بهتر است با آب ولرم یا سرد شسته شوند. به طور کلی حرارت برای موهای رنگ شده مضر است. از این رو از دستگاه‌های حرارتی برای حالت دادن موها استفاده نکنید.
کلر موجود در آب استخرها و مکان‌هایی که آب شیرین ندارند می‌تواند رنگ موی شما را از بین ببرد. از این رو توصیه می‌شود هنگام شست و شو از آب شیرین و هنگام شنا از کلاه شنا استفاده کنید. یکی از جالب‌ ترین آزمایشات دانشمندان نشان می‌دهد استفاده از حوله می‌تواند رنگ موی شما را ناپایدار کند. اگر به دنبال ماندگاری بیشتر رنگ مو هستید؛ از هوای آزاد برای خشک کردن موها استفاده کنید. تافت، ژل، حالت دهنده‌های شیمیایی و… بهتر است کمتر استفاده کنید. این حالت دهنده‌های شیمیایی نمی‌توانند راهکاری ثابت برای تقویت رنگ و حالت موهای شما باشند. همچنین املاح و مواد شیمیایی که در این محصولات به کار گرفته می‌شوند تاثیر مخرب روی رنگ مو دارند. موهای بسیاری دیر رنگ می‌گیرند یا زود رنگ خود را از دست می‌دهند. در این حالت روش‌های غیرعلمی بسیاری را در اینترنت می‌یابید که موهای شما را از بین خواهند برد. اینجا ما با علم موهای شما را بازیابی خواهیم کرد!

نوشتن دیدگاه