سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو بیول نی نی سایت

امروزه انتخاب بسیاری از ایرانی‌ها رنگ موی بیول بوده است. اما اگر شما هم در انتخاب رنگ و برند رنگ موی خود مردد هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم نظراتی که درباره رنگ مو بیول در نی نی سایت و دیگر سایت‌های پرسش و پاسخ منتشر شده را مطالعه کنید.

رنگ مو بیول نی نی سایت

کیفیت رنگ مو بیول

بیول یکی از شرکت‌های معتبر ارائه رنگ مو در ایران است. این شرکت محصولات خود را با یک فورمولاسیون آلمانی، در ایران تهیه و تولید می‌کند. از این رو می‌توان گفت محصولات آن مناسب آب و هوای ایران و موهای ایرانی است. بسیاری از کاربران سایت‌های فروم یا پرسش و پاسخ از کیفیت رنگ موهای این شرکت راضی هستند. دلایل متفاوتی هم دارند. با این حال همه با هم هم نظر هستند که محصولات این شرکت کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌کنند. بنابراین طبقه ضعیف جامعه نیز می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. رنگ موی گارنیک خوبه؟ رنگ موهای بیول حاوی عصاره بسیاری از گیاهان طبیعی است که می‌توانند وضعیت موهای شما را بهبود بخشند. امروزه هیچکس نیست که از آسیب‌های رنگ مو بی‌اطلاع باشد. شرکت بیول در تلاش است تا با استفاده از این عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی از آسیب به موها بکاهد. در اکثر رنگ موهای این برند مشهور می‌توان ردپای روغن فندق را دید. این روغن دارای اسیدهای چرب همخوان با بدن است. از این رو می‌تواند به سادگی جذب شده موهایی به نرمی ماسه‌های دریا به شما هدیه کند. همچنین این روغن می‌تواند به عنوان روغن حامل عمل کند. یعنی ویتامین‌های مختلف را به ریشه موهای شما برساند. یکی از اصلی‌ترین دلایل کیفیت رنگ مو بیول، استفاده از گاز آمونیاک خالص است. این گاز با غلظت پایین در انواع رنگ موهای این شرکت به کار گرفته شده است. اما کار گاز آمونیاک این است که کوتیکول‌های مو را جدا کرده و رنگ را به درون مو نفوذ می‌دهد. اما این گاز معایب بسیاری دارد که استفاده از غلظت پایین آن می‌تواند از این آسیب‌ها بکاهد. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است.

نظر کاربران نی نی سایت درباره رنگ موی بیول

نظر کاربران نی نی سایت درباره رنگ موی بیول

تقریباً اکثر کاربران نی نی سایت و دیگر کاربران سایت‌های پرسش و پاسخ معتقدند رنگ موی بیول قیمت مناسبی دارد. اما این قیمت مناسب نشانگر کیفیت پایین محصولات این شرکت نبوده است. از دیگر مواردی که نظرات کاربران را به خود جلب کرده است؛ سلامت موها پس از رنگ کردن است. رنگ موی بیول بدون خشک کردن موها رنگ آن‌ها را تغییر می‌دهد. تنها دلیل نرم بودن موها پس از رنگ کردن با این محصول نیز، استفاده از گاز آمونیاک با غلظت پایین است. با این حال بسیاری از کاربران معتقدند انتخاب برند رنگ مو وابسته به موهای شماست. از این رو باید امتحان کرد تا بهترین رنگ موی مناسب موهای خود را بیابید. بسیاری دیگر از کاربران نی نی سایت معتقدند رنگ موی بیول با وجود قیمت مناسبی که دارد؛ از ماندگاری بالایی برخوردار است. حتی اگر رنگ موهای این برند را با کمی روغن آرگان ترکیب کرده و استفاده کنید؛ می‌توانید شاهد ماندگاری بیشتر رنگ مو نیز باشید.

نظر کاربران نی نی سایت درباره رنگ موی بیول

انتخاب رنگ موی بیول

سری‌های مختلفی که این شرکت ارائه کرده؛ رنگ موهای بیول را از جمله متنوع‌ترین رنگ موها در ایران کرده است. از جمله این سری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ موی عسلی
  • رنگ موی نسکافه‌‌ای
  • رنگ موی کاراملی
  • رنگ موی دودی
  • رنگ موی زیتونی
  • رنگ موی شرابی
  • رنگ موی شکلاتی
  • رنگ موی فشن کلاب

این سری رنگ موها شامل 30 نوع رنگ موی متفاوت می‌شوند که این کمپانی ارائه کرده است.

انتخاب رنگ موی بیول

تجربه شما از رنگ موی بیول چیست؟

به طور کلی انتخاب رنگ موی بیول باید از روی کاتالوگ صورت گیرد. اما بهتر است توجه داشته باشید که این برند معمولاً کمی موهای شما را تیره‌تر می‌کند. برای مثال اگر شماره 2 خریداری می‌کنید؛ انتظار شماره 2 نزدیک به تیره‌تر را داشته باشید. البته پایه موهای شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی پایه موهای ایرانی کمی تیره و نارنجی است. از این رو بسیاری از رنگ موها زمانی که روی موهای شما قرار می‌گیرند کمی تیره‌تر از کاتالوگ می‌شوند. مدت زمانی که رنگ روی موها قرار می‌گیرد نیز بسیار مهم است. اگر این زمان بیشتر از 120 دقیقه باشد؛ باید فاتحه موهایتان را بخوانید! معمولاً زمانی که رنگ موی بیول برای رنگ دهی نیاز دارد؛ در حدود 40 دقیقه است. با این حال بسته به جنس موی شما این زمان ممکن است متفاوت باشد. راستی اگر می‌خواهید رنگ موی خود را به سرعت تغییر دهید؛ بیول انتخاب مناسبی برای شما نیست. چرا که رنگ موهای این شرکت از ریز‌ترین رنگ دانه‌ها تولید شده اند. بنابراین ماندگاری بسیار بالایی روی موهای شما دارند. بیول یکی از مطرح‌ترین برندهای رنگ مو در ایران است. کیفیت بالا و قیمت مناسب تنها دلیلی است که این همه کاربران نی نی سایت و دیگر سایت‌های فرومی را وادار به استفاده از این برند کرده است. با این حال انتخاب رنگ مو از میان خیل عظیم رنگ موهای این شرکت کار را کمی مشکل می‌کند.

نوشتن دیدگاه