سبد خرید شما خالی می باشد.
طرز رنگ کردن موهای سفید؛ راهنمای تصویری رنگ کردن موهای سفید

یکی از مشکلاتی که خانم‌ها با آن روبرو هستند سفید شدن مو و مشکلات رنگ کردن موهای سفید است. مهم نیست که در چه سنی و سالی باشند برخی از خانم‌ها به دلایل ژنتیکی و برخی دیگر به علت تغییرات هورمونی در سنین پایین با سفید شدن موها روبه‌رو می‌شوند؛ اما معمولاً خانم‌ها دوست ندارند که بیشتر از سن و سال طبیعی خودشان به نظر برسند. به همین سبب با استفاده از رنگ مو اقدام به پوشاندن قسمت‌های سفید مو می‌کنند. برای رنگ کردن موهای سفید دانستن برخی نکات و طرز رنگ کردن موهای سفید مورد نیاز است. در صورتی که این سؤال برای شما پیش آمده که موهای سفید رو چطور رنگ کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ترفندهای رنگ کردن موی سفید را با استفاده از روش‌های مختلف به شما آموزش دهیم. راهنمای تصویری رنگ کردن موهای سفید نیز در وب‌سایت ما نی نی مارکت فروشگاه اینترنتی عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی موجود است. با مشاهده مرحله به مرحله رنگ کردن موهای سفید می‌توانید به سادگی خودتان در منزل مشکل سفیدی موهایتان را حل کنید و دیگر نگران هزینه‌های بالای آرایشگاه نباشید. معمولاً افرادی که موهای سفید دارند باید مرتب و حتی به صورت ماهانه ریشه گیری انجام دهند. به همین خاطر مراجعه مرتب به آرایشگاه و پرداخت هزینه‌های زیاد به صرفه نیست. این افراد باید ابتدا محاسبه کنند که چند درصد از موهای آن‌ها سفید شده، برخی افراد تنها در ناحیه جلوی سر، موهایشان سفید شده و برخی دیگر نیز در کنار شقیقه‌ها اما افرادی که بیش از 50 درصد موهایشان سفید شده باید در انتخاب رنگ و اکسیدان برای گرفتن سفیدی مو ها دقت بیشتری داشته باشند.

طرز رنگ كردن موهای سفيد؛ راهنمای تصویری رنگ کردن موهای سفید

ترفندهای رنگ کردن موی سفید

موهای طبیعی پس از مدتی به دلایل مختلف رنگ‌دانه‌های خود را از دست می‌دهند و به مرور زمان سفید می‌شوند؛ اما با استفاده از ترفندهای رنگ کردن موی سفید می‌توان به سادگی این مشکل را برطرف کرد. برای رنگ کردن موهای سفید باید از اکسیدان‌های 6 درصد برای موهای نازک و اکسیدان 9 درصد برای موهای ضخیم استفاده کرد. چندین ترفند وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان موهای سفید را دوباره به رنگ طبیعی درآورد. در ادامه به ترفندهای رنگ کردن موی سفید اشاره می‌کنیم با ما همراه باشید.

  • مردانساژ: این روش موجب می‌شود تا پولک‌ها یا کوتیکول های مو باز شوند و رنگ را بپذیرند. معمولاً از این روش برای رنگ کردن موهای سفید افرادی استفاده می‌شود که کمتر از 20 درصد موهایشان سفید شده است. برای شروع این کار اکسیدان شماره 2 یا 3 را روی موهای سفید می‌مالند و پس از 15 دقیقه آن را با حوله یا پنبه پاک می‌کنند. در نهایت رنگ مورد نظر را با اکسیدان 6 درصد روی موها قرار می‌دهند. دقت کنید که موها نباید با آب شسته شوند و تنها با حوله پاک شوند.
  • شامپو شیمیایی: استفاده از شامپو شیمیایی باعث می‌شود که موهای سفید رنگ بگیرند. برای این کار باید یک پیمانه پودر دکلره، یک پیمانه شامپو و یک پیمانه اکسیدان شماره 6 را ترکیب کرده، مانند شامپو به موها بزنند و پوست سر را ماساژ دهند. پس از 10 دقیقه باید شامپو را از روی موها بشویند و سپس رنگ مورد نظر را روی موها قرار دهند.
  • پیگمنت تراپی: یکی از تکنیک‌های رنگ کردن موی سفید که هیچ‌گونه پیگمنت و رنگ دانه‌ای ندارد، القای مصنوعی رنگ‌دانه به موها است. این کار باعث می‌شود تا مو برای قبول رنگ مو مهیا شود و دوام رنگ مو نیز بالا رود. در این روش معمولاً از رنگ‌های شماره 6 طبیعی و فوق طبیعی استفاده می‌شود. ابتدا باید رنگ را با آب مقطر مخلوط کنند و روی سر بمالند. پس از 20 دقیقه باید این رنگ مو از روی موها پاک شود و هیچ‌گونه شستشویی برای موها استفاده نشود. سپس همان رنگ موی استفاده شده را با اکسیدان 6 درصد دوباره روی مو ها قرار می‌دهند. به این روش دانه مصنوعی دادن به موهای سفید و یا پیگمنت تراپی می‌گویند. انتخاب رنگ مو و اکسیدان باید با هم هماهنگ باشد. بهتر است برای استفاده از رنگ موها از افراد کارشناس کمک بگیرید.
  • ترفندهای رنگ کردن موی سفید

موهای سفید رو چطور رنگ کنیم؟

جهت آموزش طرز رنگ کردن موهای سفید و مشاهده راهنمای تصویری رنگ کردن موهای سفید می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت مراجعه نمایید. در این وب‌سایت تمام نکات لازم برای رنگ کردن موی سفید و مراقبت‌های بعد از رنگ کردن برای کاربران قرار داده شده است. برای ثبات رنگ مو روی موهای سفید بهترین راه استفاده از نرم‌کننده‌های مناسب و ماسک‌های تقویت کننده است. پس از رنگ کردن مو بهتر است که از شامپو استفاده نشود تا رنگ مو ثبات بیشتری داشته باشد. با استفاده از ماسک‌های تقویت کننده آلودگی هوا، نور خورشید و شوینده‌ها آسیبی به موها وارد نمی‌کند. با توجه به اینکه دلیل سفید شدن موها متفاوت است ترفندهای رنگ کردن موی سفید نیز بستگی به دلیل آن و درصد سفیدی موها دارد؛ بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن موهای سفید از افرادی که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید.

نوشتن دیدگاه