سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو بدون دکلره؛ آموزش و معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره

سلامت موها به اندازه سلامت دیگر بخش‌های بدن از اهمیت برخوردار است. بنابراین یادگیری روش‌های روشن کردن مو بدون دکلره برای تمام آرایشگرها یک امتیاز مهم به نظر می‌رسد. دکلره یکی از موادی است که از آن برای از بین بردن رنگ پیگمنت‌های مو استفاده می‌شود. این ماده که استفاده گسترده‌‌ای در آرایشگاه‌های ایران دارد؛ می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به موهای شما وارد کند. شکننده شدن، خشکی یا حتی ریزش مو تعدادی از این آسیب‌ها هستند. رنگ موی بیول یکی از رنگ موهای با کیفیت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان مانی نی تماس بگیرید.

رنگ مو بدون دکلره؛ آموزش و معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره

صفر تا صد روشن کردن مو بدون دکلره

از جمله مهم‌ترین نکاتی که هنگام روشن کردن مو بدون استفاده از دکلره باید به یاد داشته باشید این است که از رنگ‌های سرد دوری کنید. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به آبی، سبز تیره، بنفش پاستیلی یا دودی و خاکستری اشاره کرد. چرا که طناژ طبیعی رنگ موی ایرانی‌ها، رنگ‌های گرم است. استفاده از رنگ‌های سرد می‌تواند کار را کمی مشکل کند. یکی از اصلی‌ترین ترفندهای آرایشگرها برای روشن کردن مو بدون دکلره، استفاده از رنگ موی سه صفر است. این رنگ مو واریاسیونی است که پیگمنت‌های رنگی مو را آماده بی‌رنگ شدن می‌کند. این ماده رنگ موهای شما را به پایه 5 می‌رساند. روشن کردن مو با اکسیدان یکی دیگر از روش‌های شایع رنگ کردن مو بدون دکلره است. استفاده از این روش نتیجه‌‌ای همانند دکلره ندارد اما می‌تواند موهای سالم‌تری به شما هدیه کند. کافی است بدانید از کدام اکسیدان استفاده کنید.
انواع اکسیدان:

  1. اکسیدان شماره 1 یا اکسیدان 6٪
  2. اکسیدان شماره 2 یا اکسیدان 9٪
  3. اکسیدان شماره 3 یا اکسیدان 12٪

برای یک درجه روشن‌تر کردن موها اکسیدان شماره یک بهترین انتخاب است. چنان چه موهایی نازک و رنگ نشده دارید که می‌خواهید حخداقل 3 درجه روشن‌تر شود؛ به اکسیدان شماره 2 نیاز دارید. در نهایت اگر موهایی ضخیم و پرپشت دارید که میخواهید 4 یا 5 درجه روشن‌تر شوند؛ کافی است از اکسیدان شماره 3 استفاده کنید.

صفر تا صد روشن کردن مو بدون دکلره

انواع رنگ مو بدون دکلره

قهوه‌‌ای شکلاتی یکی از رنگ‌های پرطرفدار کلاسیک است. در صورتی که موهایتان رنگ ندارند؛ می‌توانید نصف تیوپ رنگ قهوه‌‌ای شماره 4 را با نصف تیوپ رنگ شکلاتی شماره 6 و 2 سانتی متر واریاسیون بنفش ترکیب کنید. در آخر نیز از اکسیدان شماره دو به میزان لازم استفاده کنید.
ماهاگونی یکی از متنوع‌ترین طناژ‌های رنگی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای رسیدن به این رنگ کافی است 40 میلی لیتر رنگ شکلاتی، 40 میلی لیتر از رنگ طبیعی موها و 20 لیتر ماهاگونی روشن را ترکیب کنید. به این ترکیب 5 سانتی متر واریاسیون نقره‌‌ای و کمی اکسیدان شماره 2 اضافه کنید. به یاد داشته باشید که این رنگ باید همراه هایلایتی زیبا باشد.
نسکافه‌‌ای دودی یکی از ترندهای زیبای قدیمی است. برای رسیدن به این رنگ لازم است 50 میلی لیتر رنگ دودی را در جوار 25 میلی متر رنگ نسکافه‌‌ای، 10 میلی لیتر زیتونی روشن و 10 میلی لیتر خاکستری قرار دهید. سپس 2 سانتی متر واریاسیون آبی و بنفش را به همراه اکسیدان 9 درصد اضافه کنید. روی موها قرار دهید و پس از 30 تا 40 دقیقه رنگ شما آماده است.
رنگ موی عسلی را نیز می‌توان بدون دکلره داشت. کافی است از رنگ سه صفر برای رساندن مو به پایه 5 استفاده کنید. سپس یک سوم تیوپ رنگ طبیعی شماره صفر را با یک چهارم تیوپ رنگ دودی ترکیب کنید. سپس از اکسیدان شماره دو استفاده کنید. درست است که این رنگ با عسلی که با دکلره متفاوت است؛ اما آسیب بسیار کمتری به موهای شما وارد شده است.

انواع رنگ مو بدون دکلره

روشن کردن مو بدون دکلره و طبیعی

Aura friedman رنگ شناس مشهور، معتقد است استفاده از آب لیمو می‌تواند منجر به روشن شدن موها شود. وی ادعا کرده خواصیت اسیدی این ماده به حدی است که حتی می‌تواند مانند دکلره باعث سوختن موها شود. برای این منظور لازم است آب لیمو را در یک بطری ریخته و روی موها اسپری کنید. این کار را هفته‌‌ای یک بار تکرار کنید تا شاهد هایلایت طبیعی و جذاب موهایتان باشید. ماسک عسل و دارچین نیز یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای روشن کردن مو بدون دکلره و طبیعی است. این ماسک علاوه بر اینکه می‌تواند رنگ موهای شما را روشن‌تر کند؛ آن‌ها را خوش عطر نیز می‌کند. زمانی که عسل و دارچین را ترکیب می‌کنید؛ پراکسیدهیدروژن درون عسل فعال می‌شود. این ماده است که می‌تواند موهایتان را روشن‌تر کند. تکرار استفاده از سرکه سیب و آب می‌تواند موها را روشن تر کند. این کار علاوه بر روشن کردن مو می‌تواند به به از بین رفتن چربی‌های پوست سر، گره و وزی موهای شما کمک کند. یک پیمانه سرکه سیب را در 6 پیمانه آب جوشیده ترکیب کرده و مرتب موها را با این محلول بشویید. رنگ مو بدون دکلره همان چیزی است که می‌تواند یک آرایشگر را متمایز از سایرین کند. چرا که دکلره آسیب‌های بسیاری به مو می‌زند. از این رو در این مقاله از مانی نی مارکت به معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره و حتی روشن کردن طبیعی موها پرداختیم. با استفاده از این روش‌ها موهای سالم‌تر، شاداب‌تر، جذاب‌تر و ضخیم‌تر خواهید داشت!

نوشتن دیدگاه