سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی لاکچری؛ لاکچری ترین مدل های رنگ مو زنانه 2022

رنگ مو تاثیر زیادی در چهره و استایل شما دارد و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی به شمار می‌رود. در این مقاله شما را با لاکچری‌ترین رنگ موهای زنانه و رنگ مو زنانه مناسب مراسم عروسی و نامزدی آشنا می‌کنیم، پس تا پایان این مقاله با سایت مانی نی مارکت همراه باشید. رنگ موی بیول یکی از رنگ موهای با کیفیت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان مانی نی تماس بگیرید. 

رنگ موی لاکچری؛ لاکچری ترین مدل های رنگ مو زنانه 2022

با لاکچری‌ترین رنگ موهای زنانه آشنا شوید

دنیای مد و فشن هر سال یکی از رنگ موها را با توجه به نظر مردم به عنوان رنگ سال بر می‌گزیند. در واقع این کمپانی پنتون است که لاکچری ‌ترین رنگ موهای زنانه و مردانه را هر سال معرفی می‌کند. این کمپانی هر ساله چند رنگ موی کلاسیک و چند رنگ موی فانتزی را انتخاب می‌کند. رنگ موهایی که مناسب هر رنگ پوست و ظاهری باشند. آمبره قهوه‌‌ای طلایی یکی از رنگ‌هایی است که این شرکت لاکچری معرفی کرده است. این رنگ مو و به طور کلی رنگ موهایی که تناژ طلایی درون خود دارند برای بانوانی با سن بالا مناسب ‌تر هستند. بلوند قهوه‌‌ای طلایی شباهت بسیاری به آمبره قهوه‌‌ای طلایی دارد. این رنگ مو نیز بهتر است توسط بانوان مسن‌ استفاده شود. البته دقت داشته باشید که ما در ایران زندگی می‌کنیم و تناژ موی ایرانی‌ها معمولا تیره است، بنابراین این رنگ مو نیاز به کمی دکلره دارد. نمونه هایی از بهترین رنگ های بلوند قهوه ای طلایی که فروشگاه مانی نی ارائه کرده است شامل موارد زیر است.

بلوند بژ یکی از رنگ‌های طیف بژ است که مورد علاقه بسیاری از ستارگان قرار گرفته است. این رنگ مو در انواع بلوند بژ ماسه‌‌ای، رنگ موی بژ شامپاینی، رنگ موی بژ صدفی، رنگ موی بژ نسکافه‌‌ای، رنگ موی بژ تنباکویی و رنگ مو بلوند بژ پلاتینه از لاکچری‌ترین رنگ موهای زنانه امسال به شمار می‌روند. مانی نی بهترین رنگ موهای بلوند بژ پلاتینه را برای شما عزیزان عرضه کرده است. این نمونه ها شامل موارد زیر است.

استخوانی در این لیست جای گرفته چون خاص است. این رنگ مو نه به اندازه طلایی موهای شما را زرد می‌کند و نه به اندازه دودی موهای تیره به شما می‌دهد. حتی شبیه نقره‌‌ای هم نیست. بنابراین بهترین انتخاب برای بانوانی است که می‌خواهند خاص باشند. یکی از بهترین رنگ های استخوانی محصول زیر است.

رنگ موی فانتزی سبز – آبی از جمله رنگ موهای فانتزی امسال است که از طبیعت الهام گرفته شده اند. این رنگ‌ها مناسب بانوان جوان و حتی دختر خانم‌ها هستند. شماره رنگ مو مشکی طبیعی را می توانید در این مقاله مشاهده کنید و رنگ جذابی را برای خود به وجود آورید. 

با لاکچری ترین رنگ موهای زنانه آشنا شوید

رنگ موهای پر طرفدار یا حالت های رنگ پر طرفدار

اگر از رنگ موهای کلاسیک استفاده می‌کنید؛ هایلایت می‌تواند جلوه زیباتری به موهای شما ببخشد. البته هایلایتی که به درستی انتخاب شده باشد. برای مثال هایلایت مناسب رنگ موی شکلاتی تیره، هایلایت خرمایی و برنزی است. هایلایت‌هایی که کمی روشن‌تر از رنگ مو هستند سایه بهتری ارائه می‌کنند. یکی از پر طرفدار‌ترین انتخاب‌های سال 1401، هایلایت دور صورت است. پیش از انتخاب رنگ مو بهتر است هایلایت بخش جلویی را انتخاب و براساس آن عمل کنید. انتخاب هایلایت نیز وابسته به رنگ پوست و حالت صورت شماست. از پرطرفدار ترین رنگ موها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ موی عسلی 

رنگ مو عسلی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های مو است که به‌عنوان یک رنگ طبیعی و گرم شناخته می‌شود. رنگ مو عسلی با ترکیب طلایی و قهوه‌ای، به موها طبعیتی دل‌انگیز و دل‌ربا می‌بخشد. این رنگ مو با توجه به جذابیت و طبیعی‌تر بودن نسبت به رنگ‌های دیگر، بسیار مورد علاقه افراد قرار دارد. نمونه ای از بهترین رنگ موی عسلی شامل موارد زیر است.

رنگ موی نسکافه ای

رنگ موی نسکافه‌ای یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌های مو است که از طیف رنگی قهوه‌ای و کاکائویی الهام گرفته شده است. این رنگ مو باعث ایجاد ظاهری گرم و جذاب در موها می‌شود و به‌ویژه برای افرادی که رنگ موهای طبیعی‌شان در طیف قهوه‌ای قرار دارد، بسیار مناسب است.نمونه ای از بهترین رنگ موی نسکافه ای شامل موارد زیر است.

رنگ موی زیتونی

رنگ موی زیتونی یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین رنگ‌های مو است که از طیف رنگی سبز و زیتونی الهام گرفته شده است. این رنگ مو به‌عنوان یک رنگ غیرطبیعی و خارق‌العاده، به موها ظاهری جذاب و متفاوت می‌بخشد و برای افرادی که به دنبال تجربه‌ی چیزی متفاوت هستند، بسیار جذاب است. نمونه ای از بهترین رنگ موی زیتونی شامل موارد زیر است.

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین رنگ‌های مو است که از طیف رنگی قهوه‌ای و طلایی الهام گرفته شده است. این رنگ مو با ترکیب رنگ‌های گرم و دل‌انگیز، به موها ظاهری دل‌چسب و جذاب می‌بخشد و به‌ویژه برای افرادی که به دنبال رنگ موی طبیعی و گرم هستند، بسیار مناسب است.

با لاکچری ترین رنگ موهای زنانه آشنا شوید

ایده‌هایی برای رنگ مو زنانه مناسب مراسم عروسی و نامزدی

این انتخاب بسته به جایگاه شما بسیار متفاوت است. اگر عروس هستید، رنگ موهای تیره سن شما را کمتر نشان می‌دهد. به همین نسبت رنگ‌های روشن سن شما را بیشتر خواهد کرد. البته در سال 2021 تعداد عروس‌هایی که رنگ موی خودشان را ترجیح می‌دهند بسیار بیشتر شده است. یکی از نکاتی که برای انتخاب رنگ مو مناسب مراسم عروسی و نامزدی باید به آن توجه داشته باشید؛ رنگ لباس شماست. بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که تضاد ملایمی با لباستان داشته باشند. چه ترکیب جالبی است چشمان مشکی و موهای تیره! رنگ پوست، رنگ طبیعی موها و رنگ چشمان شما تاثیر به سزایی روی انتخاب رنگ موی مناسب مراسم عروسی و نامزدی دارند. به طور کلی رنگ چشمان و موهای اکثر ایرانی‌ها مشکی و قهوه‌‌ای است. با توجه به روی آوری صنعت مد به طبیعت، این رنگ‌ها انتخاب بهتری به شمار می‌روند. اگر رنگ پوست شما گرم است، انتخاب رنگ‌های کارملی، نسکافه‌‌ای، عسلی و بژ روی زمینه طبیعی موها می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این افراد بهتر است رنگ‌هایی همانند طلایی را به دقت انتخاب کنند، چرا که اگر بیش از اندازه روشن شود کمی نارنجی از آب در می‌آید. چنان چه رنگ پوست شما سرد است؛ از رنگ‌هایی که شما را رنگ پریده نشان می‌دهند پرهیز کنید. هیچ چیز همانند یک عروس رنگ پریده که همانند روح در مراسم می‌گردد؛ شما را عذاب نخواهد داد. پوست‌های سرد بهتر است از رنگ‌هایی همانند عسلی مایل به قرمز، طلایی، بلوند روشن و قهوه‌‌ای روشن بهترین انتخاب برای این افراد است. انتخاب رنگ مو برای نامزدی و عروسی یا حتی روزمره، کاری است که باید براساس پوست، رنگ موی قبلی، چشم‌ها و… انجام دهید. اما در این مقاله ما لاکچری‌ترین رنگ موهای زنانه و بهترین انتخاب برای همه در مراسم عروسی و نامزدی را لیست کردیم. در صورتی که هر گونه سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما در مانی نی مارکت در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول رنگ موی لاکچری

رنگ موهای لاکچری که نیاز به دکلره کردن ندارند کدام رنگ ها هستند؟

رنگ موی دودی، نسکافه‌ای، شکلاتی، زیتونی و رنگ موی عسلی از رنگ های لاکچری است که نیاز به دکلره ندارند. دکلره کردن موها مضراتی چون باعث شکستن و خشن شدن ساقه‌ی مو شده و ریشه‌ی مو را هم سست می‌کند و به اصطلاح باعث سوختن مو می‌شود، به همین دلیل استفاده از دکلره برای تغییر رنگ موها چندان توصیه نمی‌شود.  امروزه استفاده از انواع رنگ مو بدون دکلره کردن طرفداران جدی خودش را دارد. استفاده از ترکیبات رنگی جدید برای تغییر رنگ مو آن هم بدون استفاده از دکلره باعث خواهد شد که موهای شما کمترین میزان آسیب را پذیرا باشد، خصوصا اگر از رنگ مو بدون آمونیاک هم استفاده کنید.

چگونه پس از رنگ موی لاکچری از موهای رنگ شده مراقبت شود؟

پس از رنگ، موها نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای است تا سالم، لطیف و براق باقی بمانند. در ادامه چند نکته برای مراقبت از موها  آورده‌ شده است.

شامپو و محصولات مراقبتی ملایم استفاده کنید: از شامپو‌ها و محصولات مراقبتی طراحی شده برای موهای رنگ‌آمیزی شده و حاوی مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده استفاده کنید. این محصولات موها را از خشکی و آسیب‌های ناشی از رنگ‌آمیزی حفظ می‌کنند.

آب گرم به جای آب سرد: در شستشوی مو، از آب گرم یا ملافه‌گرم استفاده کنید. آب گرم به باز کردن موها و کمک به پاکسازی عمیق‌تر رنگ مو کمک می‌کند.

شستشوی مو با فاصله زمانی: بهتر است موها را هر 2-3 روز یکبار بشویید، تا رنگ مو برای مدت طولانی‌تری بماند.

ماسک‌ها و کرم‌های مرطوب‌کننده: مراقبت از موهای رنگ‌آمیزی شده شامل استفاده از ماسک‌ها و کرم‌های مرطوب‌کننده برای نرمی و لطافت موها است. این محصولات را به‌طور منظم بر روی موها استفاده کنید تا از خشکی و آسیب به موها جلوگیری کنید.

استفاده از حفاظت‌کننده‌ها: در صورت استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار، حتما از محصولات حفاظت‌کننده‌ای مانند اسپری حفاظت از حرارت استفاده کنید تا موهایتان از آسیب حرارتی محافظت شوند.

اجتناب از شامپوهای حاوی سولفات: سولفات‌ها می‌توانند رنگ مو را از موها بیرون بکشند و باعث کاهش ماندگاری رنگ شوند، بنابراین از شامپوهای حاوی سولفات خودداری کنید.

محدود کردن استفاده از شامپوهای ضد رنگ: شامپوهای ضد رنگ می‌توانند رنگ مو را کمتر مقاوم نمایند. در صورت لزوم محدود کردن استفاده از این نوع شامپوها باید درنظر گرفته شود.

جدیدترین رنگ موهای لاکچری را از کجا می توان خریداری کرد؟

جدید ترین رنگ موهای لاکچری سال را از بهترین برندها فروشگاه مانی نی عرضه می کند. کسانی که قصد خرید رنگ مو ترند سال را دارند، فروشگاه ما نی نی بهترین گزینه برای آن ها است.