سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه موهای دکلره شده را رنگ کنیم

تغییر رنگ موها برای خانم‌ها جذابت زیادی دارد، به همین دلیل آن‌ها دوست دارند تا موهای خود را به رنگ‌های مختلف تبدیل کنند. رنگ کردن موهای دکلره شده کار سختی است که نیاز به مهارت و تخصص دارد. رنگ موی گارنیک خوبه؟ دکلره اگر چه باعث یکدست شدن موها می‌شود، اما زمانی که مو رشد می‌کند نیاز به ریشه گیری دارد، چون تضاد زیادی بین ریشه و ساقه مو وجود دارد. اگر قصد دارید تا موهای دکلره شده را مجدد به دکلره آغشته کنید، حتما از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید چون بی احتیاطی در این کار باعث سوختن ریشه مو و پوست سر می‌شود. در صورتی که رنگ خاصی مد نظر دارید، ریشه گیری الزامی است و باعث یکدست شدن مو می‌شود. شما می توانید رنگ مو برای رنگ کردن موهای دکلره شده خود را از فروشگاه مانی‌نی بخرید. برای کسب اطلاعات درباره رنگ کردن موهای دکلره تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونه موهای دکلره شده را رنگ کنیم

رنگ کردن مو دکلره

برای رنگ کردن ابتدا باید کار ریشه گیری را شروع کنید. اگر موها به اندازه ۷ تا ۸ سانت بلند شده باشد، ریشه گیری باید از پشت سر آغاز شود تا به طور کامل ساقه‌های تیره را پوشش دهد. پس از به پایه رسیدن ساقه موها باید شسته شود. زمانی که از یکدست شدن موها اطمینان حاصل کردید، رنگ مورد نظر خود را با اکسیدان ترکیب کنید و به صورت پلکانی روی مو قرار دهید. گرم کردن مو با دستگاه و یا سشوار می‌تواند باعث رنگ گرفتن سریع مو شود. وقتی رنگ دلخواه را در تمام قسمت‌های مو مشاهده کردید، باید رنگ از روی مو شسته شود. مول دکلره شده حساس است و باید با احتیاط رنگ شود. شستن مو بدون نیاز به شامپو و حتی نرم کننده صورت می گیرد، چون مو سست و نازک می شود و بسیار حساس است. موهای دکلره شده با این روش به راحتی رنگ می‌گیرند. برای این‌که موی دکلره زرد و نارنجی و حتی قرمز نشود، باید از مواد ضد زردی و قرمزی استفاده کنید. مویی که دکلره شده به هر رنگی تبدیل می‌شود، بنابراین شما می‌توانید هر رنگی را روی آن پیاده کنید. اکسیدان باید متناسب با رنگ انتخاب شود تا بهترین پوشش دهی را روی مو داشته باشد. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است.

رنگ کردن مو دکلره

چگونه در خانه موهای دکلره شده را حرفه ای رنگ کنیم؟

برای این‌که بتوانید در خانه موهای دکلره شده خود را مجدد رنگ کنید، باید تخصص لازم را داشته باشید. موی دکلره شده کاملا سست و حساس است و در صورتی که رنگ برای تایم طولانی روی آن بماند، باعث سوختگی مو می‌شود. رنگساژ با واریاسیون بنفش و نقره ای ضد زردی است و واریاسیون آبی و خاکستری ضد نارنجی است. شما اگر این رنگ ها را در زمان رنگ کردن مشاهده کردید باید استفاده کنید. برای این‌که در منزل موی دکلره شده خود را رنگ کنید، باید ابتدا آن را ریشه گیری کنید. در واقع ریشه های سیاه مو یک تضادی را خلق کرده که زیبایی رنگ را کم می‌کند. برای جلوگیری از این مشکل باید ابتدا تمام قسمت های مو یکدست شود. استفاده مجدد از دکلره می‌تواند به یکدست شدن موها کمک زیادی کند. رنگ مو چند دقیقه باید روی سر بماند؟ در اینجا برای شما کامل توضیح داده ایم. شما می توانید در منزل با رعایت جوانب احتیاط مواد دکلره را ترکیب کنید و ریشه ها را یکرنگ کنید. وقتی ریشه ها زرد می شود، دکلره را بشویید و از رنگ استفاده کنید. رنگ‌های موجود در بازار دارای درجه بندی هستند که شما باید متناسب با رنگی که مد نظر دارید درجه دلخواه را بخرید. زمانی که دکلره از روی مو شسته می شود مو آماده رنگ کردن شده و شما باید رنگ ترکیب شده با اکسیدان را به آرامی و با فرچه روی تمام قسمت های مو قرار دهید تا همه جا یکدست باشد. موهایی که ضخیم‌تر هستند دیرتر رنگ را جذب می‌کنند. انتهای مو همیشه سریع تر رنگ می‌گیرد و شما می توانید رنگ دلخواه خود را به سرعت مشاهده کنید. موهای سفید به سرعت رنگ می‌گیرند و این می تواند شما را در تشخیص رنگ یاری کند. توجه به شماره اکسیدان آن هم در زمان رنگ کردن موهای دکلره شده اهمیت زیادی دارد و مانع از روشن تر شدن زیاد مو می‌شود. ظروفی که برای رنگ کردن مو در منزل استفاده می‌کنید، بهتر است غیرفلزی باشند تا با این مواد شیمیایی واکنشی نشان ندهند. رنگ کردن مو به صورت حرفه‌ای نیازمند تجربه و تخصص است که شما با امتحان کردن آن می‌توانید به این تجربه دست پیدا کنید. شما می توانید بهترین رنگ مو برای موهای دکلره شده را از مانی نی مارکت تهیه کنید. 4 نمونه از محصولات پرفروش مانی نی رنگ موهای زیر است.

185,000 تومان کیت رنگ موی سری فندقی - قهوه ای فندقی روشن شماره 5.23 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی خیلی روشن شماره 9.1 maral افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری نسکافه ای - بلوند نسکافه ای تیره شماره 6.37 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری طبیعی قوی - بلوند روشن قوی NF7-8.00 ماردو mardoo افزودن به سبد

 

نوشتن دیدگاه