سبد خرید شما خالی می باشد.
علت ریختن آب در رنگ مو

حساسیت زیادی که افراد به رنگ‌های شیمیایی دارند، باعث شده تا به رنگ‌های گیاهی تمایل پیدا کنند. رنگ‌های طبیعی و گیاهی اصولا با آب ولرم ترکیب می شوند، بدین ترتیب روی مو بهترین پوشش دهی را دارند‌. رنگ‌های سنتی فاقد آمونیاک هستند، به همین دلیل به سرعت با آب ترکیب می‌شوند و چون به صورت پودری نرم هستند بهترین رنگ را به شما می‌دهند. علت ریختن آب در رنگ مو رقیق شدن آن است که در این صورت بهتر می‌تواند تمام قسمت‌های مو را پوشش دهد، از این رو شما رنگی کاملا یکدست خواهید داشت. آبی که داخل رنگ ریخته می‌شود کمی ولرم است، به همین دلیل به خوبی با این پودر میکس می‌شود. رنگ موی بیول یکی از رنگ موهای با کیفیت عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با کارشناسان مانی نی تماس بگیرید.

علت ریختن آب در رنگ مو

ریختن آب در رنگ مو

در روش‌های جایگزین به جای رنگ شیمیایی شما باید فوت و فن‌های مختلفی را پیاده کنید تا رنگ دلخواه روی موهای شما نمایان شود. رنگ موی گارنیک خوبه؟ از دیگر دلایل افزودن آب به رنگ می‌توان به کاهش غلظت آن اشاره کرد که در این صورت بهتر رنگ خود را پس می دهد و موی شما سریع‌تر رنگ می‌گیرد. آب بیشتر به رنگ‌های پودری اضافه می‌شود، چون رنگ‌های مایع درصد چربی بالایی دارند و به راحتی با آب ترکیب نمی‌شوند. زمانی که آب را به حنا و یا وسمه اضافه می‌کنید، به صورت خمیر در می آید، بنابراین باید آن را تا زمان رقیق شدن مدام هم بزنید و قبل از خشک شدن روی مو قرار دهید. دلیل دیگری که باعث افزودن آب به رنگ می شود، پس دادن رنگ آن است که در این صورت تار مو سریع‌تر رنگ را به خود می‌گیرد. برای جلوگیری از خشک شدن رنگ روی مو افزودن آب الزامی است و قدرت رنگ را هم بیشتر می‌کند. از آنجایی که پودر قهوه هم برای رنگ کردن طبیعی مو مناسب است، شما می‌توانید با افزودن کمی آب به آن این ماده را برای رنگ کردن آماده کنید. آبي که اضافه می‌شود، اغلب آب جوشیده است که هیچ گونه رسوبی هم ندارد، به همین دلیل در رنگ کردن موها نقش مهمی را ایفا می‌کند. برخی آرایشگاه‌ها برای رنگ کردن مو به روش شیمیایی هم کمی آب مقطر به ترکیب خود اضافه می‌کنند تا رقیق‌تر شود و بهتر روی مو قرار بگیرد. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است. اگر می خواهید بدانید که رنگ مو چند دقیقه باید روی سر بماند؟، مانی نی مارکت اطلاعات مفیدی به شما ارائه کرده است.

ریختن آب در رنگ مو

فوت و فن ریختن آب در رنگ مو

ریختن آب در رنگ مو خود یک فوت و فن جالب است که باید به صورت کاملا اصولی انجام شود. در صورتی که میزان آب اضافه شده زیاد باشد، قطعا رنگ کاملا رقیق می شود و به خوبی روی مو قرار نمی‌گیرد و شما به رنگ دلخواه نخواهید رسید. اگر میزان آب کم باشد رنگ به صورت خمیری درآمده و به سرعت روی مو خشک می‌شود و رنگ خود را هم پس نمی‌دهد. این امر نشان می‌دهد که افزودن آب هم فوت و فن‌های مختص به خودش را دارد. نصف لیوان حنا به یک چهارم لیوان آب نیاز دارد تا قدرت رنگ دهی را پیدا کند. اجرای این فوت و فن ها در منزل می‌تواند کار رنگ کردن را برای شما بسیار آسان‌تر سازد. آب باید به صورت کم کم به پودر رنگ اضافه شود تا بافتی سفت و گلوله‌ای پیدا نکند. دمای آبي که به رنگ اضافه می‌شود، اهمیت زیادی دارد بنابراین باید ولرم باشد تا بتواند به خوبی پودر را درون خود حل کند. ترکیب آب و رنگ باعث شده تا آب رطوبت مو را حفظ و مانع از خشکی آن شود. برخی رنگ‌های پودری خود دارای آب مقطر هستند و ترکیب شدن این دو با هم باعث می‌شود تا موهای شما رنگی زیبا داشته باشند. در صورتی که رنگ غلظت لازم را نداشت، می‌توانید مجدد به آن آب اضافه کنید تا کیفیت بهتری پیدا کند. ریختن آب در رنگ ماندگاری آن را روی مو بیشتر می‌کند. اجرای این فوت و فن ها در منزل کار ساده‌ای است و در صورتی که چندین مرتبه آن را تکرار کنید، می‌توانید موهایی خوش رنگ و زیبا داشته باشید. مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان افزودن آب به رنگ باید به آن توجه کنید حجم و طول مو است. اگر موهای بلندی دارید باید درصد رنگ و آب بیشتر باشد تا بتواند کل موی شما را به خوبی پوشش دهد. اگر میزان آب زیاد باشد رنگ از روی مو ریخته و مانع از رنگ گرفتن مو می‌شود. رنگ‌های تاریخ گذشته و فاسد با آب ترکیب نمی‌شوند، پس بهتر است قبل از مصرف رنگ حتما به تاریخ تولید و انقضا آن توجه کنید. برای خرید بهترین و با کیفیت رنگ برند های رنگ مو به وب سایت مانی‌نی مراجعه کنید.

 

185,000 تومان کیت رنگ موی سری خاکستری - بلوند خاکستری تیره شماره 6.1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری تنباکویی مدل بلوند تنباکویی تیره شماره 6.05 maral افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری طبیعی - بلوند روشن شماره 8 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی شیر نسکافه ای روشن 8.47 ماردو mardoo افزودن به سبد

نوشتن دیدگاه