سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترين زمان براي رنگ كردن مو

تغییر دادن رنگ موها می‌تواند چهره شما را متفاوت‌تر کند. شما می‌توانید هر زمانی که آمادگی داشته باشید، موهایتان را رنگ کنید. اما در این بین نکاتی هم وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها، بهترین نتیجه عایدتان می‌شود، چون در زمان بارداری شما تغییرات هورمونی زیادی را تجربه می‌کنید و این ممکن است حساسیت‌هایی را در شما و جنین به‌وجود آورد. بهتر است قبل و بعد از بارداری رنگ موی خود را تغییر دهید. رنگ موی گارنیک خوبه؟ در صورتی که بیماری خاصی دارید و یا دوران نقاهت بعد از بیماری را طی می‌کنید، می‌توانید با دستور پزشک موهای خود را رنگ کنید. در صورتی که تازه استحمام کرده‌اید و موهای شما تمیز است از رنگ کردن خودداری کنید و آن را به چند روز بعد که موهای شما کمی کثیف است موکول کنید. در این زمان موهای شما نرمی و لطاف خود را از دست نمی دهد و دچار سوختگی هم نمی‌شود. بهترین زمان برای رنگ کردن مو زمانی است که شما دوره قاعدگی را طی کرده‌اید چون در این زمان هورمون‌ ها بهترین عملکرد را دارند و شما می‌توانید به رنگی که دوست دارید دست پیدا کنید. اگر قصد کوتاه کردن موی خود را دارید بهتر است رنگ کردن مو را به زمانی اختصاص دهید که موهایی کوتاه و خوش فرم دارید. برای رنگ کردن موهای بلند شما باید زمان بیشتری را صرف کنید اما آن هم جلوه فوق‌العاده ای دارد. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است.

بهترين زمان براي رنگ كردن مو

راهنمای رنگ کردن مو در خانه

امروزه رنگ کردن مو یکی از پرطرفدارترین کارهایی است که خانم‌ها هر چند وقت یک بار برای انجام آن به سالن آرایشی می‌ر‌‌وند. اگر در حال حاضر شرایط رفتن به سالن آرایشی را ندارید یا از نتیجه راضی نیستید، می‌توانید با رعایت نکات زیر، در بهترین زمان رنگ کردن موهایتان را در منزل انجام دهید. توجه به این راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کند تا در منزل هم به رنگ مویی که دوست دارید برسید و تغییری اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید. برای رنگ کردن مو در منزل شما باید لوازم بهداشتی چون دستکش و فرچه و ... ظرف رنگ را آماده کنید. برای خرید مقدار رنگ باید به طول و همچنین پرپشتی مو توجه کنید، چون میزان جذب رنگ در انتهای مو بیشتر است اگر موی شما از شانه بلندتر است باید دو جعبه رنگ تهیه کنید. موهای صاف و کوتاه سریع رنگ را به خود جذب می‌کنند و رنگ کردن آن‌ها در منزل به مراتب آسان‌تر است. ۲۱ الی ۴۲ ساعت قبل از رنگ نباید مو را با هیچ ماده‌ای شستشو دهید چون در این صورت مو لطافت و نرمی خود را پس از رنگ از دست می‌دهد. رنگ باید از مارک‌‌های معتبر انتخاب شود و علاوه بر این شما باید به تاریخ تولید و انقضاء و آرم استاندارد آن توجه کنید. ترکیب کردن میزان رنگ و اکسیدان به نسبت‌های دقیق باعث می‌شود تا موها سریع‌تر رنگ بگیرد و شما هم به رنگ دلخواه خود برسید. یکدست شدن موها به نحوه رنگ کردن بستگی دارد و شما باید موها را به صورت ردیفی رنگ کرده و روی هم قرار دهید. رنگ مو چند دقیقه باید روی سر بماند؟ در اینجا برای شما کامل توضیح داده ایم.

راهنمای رنگ کردن مو در خانه

چه مواقعی موهایتان را رنگ نکنید؟

همیشه یک زمان‌هایی هست که رنگ کردن مو شما را به نتیجه ایده‌آل نمی‌رساند، بنابراین شما باید به زمان رنگ کردن توجه زیادی کنید. مهم‌ترین موقعی که رنگ کردن مو توصیه نمی‌شود، در زمان بارداری است، چون حساسیت ایجاد شده ناشی از رنگ و ترکیبات آن می‌تواند حساسیت‌های شدیدی برای مادر و جنین به‌وجود آورد. زمانی که موها خشک و شکننده شده باشد رنگ کردن مو اصلا جایز نیست، چون باعث سوختگی شدید مو شده و ریزش آن را بیشتر خواهد کرد. خارش و التهاب شدید پوست سر از مشکلات شایعی است که در این زمان شما نباید مو را رنگ کنید و باید آن را به زمان دیگری موکول کنید. تغییرات هورمونی که دوران قاعدگی در بدن رخ می‌دهد، می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در زمان رنگ کردن مو شود. ترمیم موهای آسیب دیده قبل از رنگ کردن اهمیت زیادی دارد و هم باعث نرمی و لطافت مو شده و هم رنگ کردن آن را سریع‌تر می‌کند. زمانی که مو را با مواد شوینده شستشو داده‌اید، تارهای مو نازک است و رنگ می‌تواند آسیب‌های جدی به آن وارد کند، پس بهتر است چند روز قبل از رنگ موی خود را شستشو ندهید. در صورتی که دوران نقاهت بعد از بیماری را طی می‌کنید و سیستم ایمنی شما ضعیف است، بهتر است موهای خود را رنگ نکنید چون ممکن است حساسیت شدید در شما بروز کند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین برند رنگ مو به وب سایت مانی‌نی مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه