سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش

رنگ کردن مو با استفاده از فرمول های مشخص به راحتی قابل انجام است. با این حال گاهی اوقات پس از چند بار استحمام تناژ مو زرد رنگ می شود. زردی مو می تواند تاثیر منفی و نامناسبی بر رنگ مو بگذارد. برای حل این مشکل می توان از واریاسیون استفاده کرد. واریاسیون بنفش تاثیر قابل توجهی بر رفع زردی مو دارد. اگر با مشکل زردی مو دست و پنچه نرم می کنید، حتما تا پایان این مقاله از ما نی نی با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی طریقه از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش خواهیم پرداخت.

روش های از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش

روش های از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش

گاهی اوقات با وجود به کار بردن ترکیب و فرمول صحیح نتیجه دلخواه را کسب نمی کنید. دلیل این امر تفاوت تناژ رنگ موی شما با رنگ مدل درج شده در کاتالوگ است. ناگفته نماند که اگر در گذاشتن رنگ تخصص کافی داشته باشید، معمولا می توانید به رنگ دلخواه یا چیزی نزدیک به آن دست یابید. با این حال گاهی با وجود داشتن مهارت کافی در رنگ گذاری نتیجه کار زرد رنگ می شود.

شست و شوی مکرر یا استفاده افراطی از دکلره می تواند به این زردی بیانجامد. زردی مو تاثیر منفی بر ظاهر شما خواهد گذاشت. برای همین باید به دنبال روش هایی برای حل این مشکل باشید. استفاده از واریاسیون بنفش یکی از این راه ها است. واریاسیون بنفش می تواند به خنثی سازی زردی مو کمک قابل توجهی کند. در ادامه شما را با طریقه مصرف و نحوه از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش آشنا خواهیم نمود.

آموزش از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش

آموزش از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش

تا اینجای کار دانستیم که واریاسیون بنفش یکی از برترین ها برای خنثی سازی رنگ های قرمز و زرد است. به منظور رسیدن به نتیجه مورد نظر باید به طور دقیق با نحوه انجام کار آشنا شد. برای از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش مراحل زیر را یکی پس از دیگری طی کنید.

قدم اول برای استفاده از واریاسیون بنفش تهیه ترکیبی مناسب است. انجام درست این کار بسیار اهمیت دارد. چراکه ترکیب نامناسب می تواند نتیجه معکوس بدهد. ممکن است با استفاده از واریاسیون بنفش زردی موی خود را به خوبی رفع کنید. این احتمال نیز وجود دارد که در اثر زیاده روی در مصرف واریاسیون بنفش مویی تیره و ارغوانی به دست آورید. بدیهی است که دلیل شما برای استفاده از واریاسیون دستیابی به رنگی جدید نیست. در بیش تر اوقات شما رنگ مورد علاقه خود را به دست آورده اید.

تنها چیزی که نیاز دارید از بین بردن زردی مو است. بنابراین دقت داشته باشید که مواد مورد نیاز را در مقیاس های ذکر شده استفاده کنید. اینگونه قادر خواهید بود نتیجه قابل قبولی را دریافت نمایید. قبل از شروع کار باید مواد مورد نیاز خود را تهیه کنید. در کنار واریاسیون نقره ای اکسیدان دوازده درصد خریداری نمایید. مقدار واریاسیون نقره ای دو بند انگشت باشد. اکسیدان و واریاسیون را به خوبی با هم مخلوط کنید. به ماده دیگری برای انجام این کار نیاز نخواهید داشت. برای ساخت فرمول از کاسه غیرفلزی استفاده نمایید. پس از به دست آوردن فرمول برای از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش می توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • ترکیب به دست آمده را با دقت بر بخش های زرد رنگ مو بگذارید.
  • مخلوط باید پنج الی پانزده دقیقه بر مو قرار بگیرد. (ماندن مواد بیش از زمان ذکر شده می تواند نتیجه منفی به همراه داشته باشد.)
  • در این زمان موی خود را مرتبا چک کنید.
  • پس از گذشت این مدت و رفع زردی، مواد موجود بر مو را بشویید.
  • در نهایت موی خود را با حوله خشک نمایید.

کلام آخر

واریاسیون بنفش یکی از مواد اساسی و ضروری برای رنگ کردن به شمار می رود. این ماده برای رفع زردی مو بسیار کارساز است. با این حال برای کسب نتیجه ای رضایت بخش باید با اصول و روش استفاده از آن آشنا شد. به همین منظور در این مقاله به بررسی روش از بین بردن زردی مو با واریاسیون بنفش پرداختیم. با دنبال کردن مراحل ذکر شده زردی موی خود را کاملا رفع کنید. اگر به این روش علاقه ندارید، می توانید از راه های جایگزین آن استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره روش های دیگر رفع زردی سایر مقالات سایت را مطالعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه