سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قرمز بدون دکلره

رنگ موی قرمز یکی از رنگ های جذابی بوده که طیف گسترده ای از فرمول ها را شامل می شود و می توانید آن را به کمک دکلره یا بدون دکلره روی موهای خود بگذارید. از آنجایی‌که فرمولاسیون این رنگ موها بدون دکلره بسیار محبوب بوده، امروز تصمیم داریم به بررسی 8 فرمول رنگ مختلف برای رنگ مو قرمز بدون دکلره بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

8 فرمول رنگ مختلف برای رنگ موی قرمزبدون دکلره

اکنون به 8 تا از محبوب ترین رنگ موهای قرمز بدون انجام دکلره اشاره می کنیم:

  1. رنگ موی قرمز مخملی

رنگ موی قرمز مخملی یکی از انواع رنگ هایی می باشد که اگر پایه مو تیره دارید بهترین گزینه است. برای رسیدن به این رنگ مو کافی است که رنگ مو قرمز مخملی را تهیه و با اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید و روی موهای خود بگذارید.

  1. رنگ موی قرمز فالونی

اگر موهای خود را قبلا رنگ کرده اید و موهایتان پایه شماره 6 دارد، رنگ قرمز آلبالویی که به اسم رنگ قرمز فالونی نیز شناخته شده است برای موهای شما بسیار عالی است. رنگ مو قرمز فالونی را خریداری کنید و با دو سانت از واریاسیون آبی، دو سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید. اگر فکر می کنید که تناژ قرمز باید بسیار غالب تر باشد یا قرمزی موها بیشتر نمایان باشد، می توانید دو سانت از واریاسیون قرمز نیز اضافه کنید. اگر موهای شما دکلره نشده است و در کل موهایی با پایه تیره دارید می توانید یک تیوپ کامل از رنگ قرمز فالونی را با 5/4 سانت از واریاسیون بنفش یا قرمز ترکیب کنید و اکسیدان مورد استفاده شما نیز 6 درصد باشد.

8 فرمول رنگ مختلف برای رنگ موی قرمزبدون دکلره

  1. رنگ موی قرمز شعله ای

رنگ مو قرمز شعله ای نیز از دیگر رنگ هایی است که بدون دکلره می تواند قرمزی زیبایی روی موهای شما ایجاد کنید، کافی است که این رنگ مو را تهیه کنید و با اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید.
اگر موهای خود را قبلا دکلره کرده اید و قصد تغییر رنگ دارید باید از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید.

  1. ماهگونی شرابی روشن

اگر قصد دارید موهای خود را ماهگونی شرابی روشن کنید کافی است که یک تیوپ رنگ ماهگونی روشن را تهیه کنید و با اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید. این رنگ ماهگونی تناژ قرمز کمتری دارد از این رو اگر تمایل دارید رنگ قرمز یا شرابی غالب تر شود باید به اندازه 4 سانت از واریاسیون قرمز و بنفش استفاده کنید.

  1. رنگ موی قرمز ماهگونی شرابی

کسانی که تمایل دارند رنگ ماهگونی موهایشان بیشتر تناژ قرمز داشته باشد تا شرابی، رنگ قرمز ماهگونی شرابی گزینه خوبی است. کافی است 2/1 تیوپ رنگ ماهگونی پایه 6، 4/1 تیوپ رنگ شرابی پایه 6، 4/1 از تیوپ رنگ قرمز یاقوتی و 2 سانت واریاسیون آبی و بنفش را با اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید تا به این ترکیب رنگ مو فوق العاده برسید.

  1. رنگ مو قرمز ماگما

رنگ موی دیگری تحت عنوان رنگ مو قرمز ماگما وجود دارد که این رنگ مو آماده در بازار موجود است و نیازی به دکلره ندارد.

روش هایی برای ماندگاری رنگ موی قرمز بدون دکلره

  1. رنگ مو قرمز فانتزی

رنگ مو قرمز فانتزی از دیگر رنگ موهای محبوبی است که کافی است شامپو رنگ مو قرمز یا تیوپ رنگ مو فانتزی قرمز را تهیه کنید و روی موهای خود بگذارید.

  1. رنگ قرمز یاقوتی گیلاسی

رنگ قرمز یاقوتی گیلاسی نیز از رنگ موهایی بوده که می تواند روی پایه مو طبیعی بسیار زیبا نمایان شود، 2/1 از تیوپ رنگ قرمز گیلاسی و قرمز یاقوتی و 4 سانت واریاسیون آبی و بنفش و ترکیب آنان با اکسیدان 9 درصد برای رسیدن به این رنگ مو کافی است.

این 8 رنگ را شما می توانید روی موهایی با رنگ طبیعی بگذارید و بدون نگرانی از اینکه موهای خود را دکلره نکرده اید شاهد رنگ های بسیار زیبا روی موهای خود باشید.

روش هایی برای ماندگاری رنگ موی قرمز بدون دکلره

همانطور که می دانید رنگ هایی همچون رنگ قرمز از جمله رنگ هایی هستند که بسیار نیاز به مراقبت دارند تا شادابی و زیبایی خود را از دست ندهند، برای این موضوع شما می توانید از شامپو رنگ های مخصوص استفاده کنید. این شامپوها به پایداری رنگ موها کمک می کنند و سبب می شوند که در طولانی مدت رنگ موهای شما چندان دچار کدری و کمرنگی نشوند.

شما می توانید هر یک از این رنگ موها را که مد نظرتان از مانی نی خریداری کنید و خیالتان از بابت کیفیت رنگ موها راحت باشد؛ ما کیفیت محصولاتمان را تضمین می کنیم.

 

نوشتن دیدگاه