سبد خرید شما خالی می باشد.
پارتیشن شیشه ای تک جداره ( فریم لس و فریم دار ) در شهرپارتیشن

اگر شما هم تمایل دارید فضای داخلی خانه یا دفتر کارتان را به شکلی مینیمال، مدرن و شیک طراحی کنید بهترین گزینه پارتیشن شیشه ای است. دیوارهای شیشه ای باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شده و نصب سریع و راحتی دارند. پنل های شیشه ای به انواع مختلفی مانند تک جداره، دو جداره، فریم لس و فریم دار تقسیم می شود. شهرپارتیشن به عنوان طراح و مجری انواع پارتیشن های شیشه ای، آماده ارائه خدمات به مشتریان در این زمینه و در سراسر کشور است. در ادامه با ما همراه باشید تا با پارتیشن های شیشه ای و انواع آن بیشتر آشنا شوید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره ( فریم لس و فریم دار ) در شهرپارتیشن

پارتیشن شیشه ای

ابزار مناسب و کاربردی برای تفکیک فضای داخلی خانه، محل کار، سالن آرایشی، باشگاه ورزشی و اماکن درمانی پارتیشن شیشه‌ ای است. این نوع پارتیشن از دیوارهای شیشه‌ای ساخته می‌شود که برای جداسازی بخش‌های مختلف یک محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنل‌های شیشه‌ای توسط پروفیل‌هایی از جنس آلومینیوم یا استیل قاب گرفته می‌شوند و به کمک اتصالات به یکدیگر وصل می‌گردند. پارتیشن شیشه‌ ای وزن کمی دارد، هزینه سفارش و نصب آن پایین است، از عبور صدا جلوگیری می‌کند و قابلیت مونتاژ مجدد دارد. استفاده از دیوارهای شیشه‌ای باعث انتقال حداکثری نور به قسمت‌های مختلف گشته و روحیه و انرژی افراد و کارکنان را افزایش می‌دهد. پارتیشن شیشه‌ ای بسته به جنس و تعداد شیشه و یراق‌آلات به کار رفته در آن به انواع مختلفی مثل تک جداره، فریم‌ دار و فریم‌لس تقسیم می‌شود. مجموعه شهر پارتیشن با تولید انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای با کیفیت و مرغوب توانسته رضایت مشتریان را در سراسر کشور به خود جلب کند. این مجموعه پروژه‌های عظیمی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شهر اصفهان و سایر نقاط ایران به مرحله اجرا درآورده است.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره از جمله ساده‌ترین و متداول‌ترین انواع پارتیشن برای اماکن اداری و تجاری به شمار می‌رود. قطر شیشه به کار رفته در آن بین 8 تا 10 میلی‌متر و معمولا از نوع سکوریت است. می‌توان رنگ شیشه، مات یا شفاف بودن آن و همچنین جنس قاب‌ها و اتصالات را با توجه به سلیقه و نیاز انتخاب کرد. پارتیشن تک جداره سبک است، ظرافت بیشتری دارد و هزینه تمام شده آن کمتر است. دیوارهای شیشه‌ای تک جداره به دلیل ضخامت کمی که دارند برای فضاهای کوچک و کم تردد بسیار مناسب هستند. این پنل‌ها عایق خوبی برای صدا به شمار می‌روند و در عین ظرافت، مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره، زیبایی خانه یا محل کار را نیز دو چندان می‌کند.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس

در ساخت پارتیشن شیشه‌ ای فریم‌ لس حداقل پروفیل و اتصالات به کار می‌رود. قاب نازکی دور این پنل‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرد و هیچ ستون عمودی از جنس پروفیل بین آن‌ها کار گذاشته نمی‌شود. بر اساس دلایلی که گفته شد این پارتیشن‌ها فریم‌لس نام گرفته‌اند. دیوار شیشه‌ای فریم‌لس به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می‌گردد. این نوع پارتیشن بیشتر برای اماکن با فضای داخلی کوچک و محدود به کار می‌رود. نصب پارتیشن‌های بدون قاب بسیار سریع و آسان است و اجرای آن‌ها هزینه کمی در بردارد. دیوایدرهای فریم‌لس بسیار مینیمال و جذاب هستند و محیط داخل خانه یا محل کار را دل‌بازتر نشان می‌دهند.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه‌ ای فریم‌ دار به خاطر داشتن قاب ضخیم‌تر و ستون‌های عمودی از جنس پروفیل بین پنل‌ها، فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد و از این رو مناسب اماکنی با متراژ بالا و پر تردد است. پارتیشن فریم‌ دار هزینه سفارش و اجرای بیشتری نسبت به نوع بدون فریم دارد. یراق‌آلات و اتصالات بیشتری که در این نوع دیوارهای شیشه‌ای به کار رفته، مقاومت آن‌ها را در برابر ضربه و شکستن افزایش داده  است. استفاده از پنل‌های شیشه‌ای دارای فریم بر زیبایی و جذابیت فضا می‌افزاید و عایق خوبی برای صدا به شمار می‌رود. پارتیشن فریم‌ دار با توجه به تعداد و جنس شیشه به دو نوع تک جداره و دو جداره تقسیم می‌شود.

کلام آخر

امروزه با محدود شدن فضاها استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای، راه حل مناسبی برای جداسازی بهینه محیط داخلی خانه یا دفاتر اداری و تجاری به حساب می‌آید. پارتیشن شیشه‌ ای انواع مختلفی مثل تک جداره، فریم‌لس و فریم‌ دار دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم. شهرپارتیشن با ارائه خدمات حرفه‌ای، خیال شما را درمورد کیفیت و نحوه اجرای انواع پارتیشن شیشه‌ ای آسوده می‌کند.

نوشتن دیدگاه