سبد خرید شما خالی می باشد.
روی رنگ شرابی چه رنگی میشه گذاشت

اگر شما هم رنگ موهای خود را شرابی کرده اید و حالا به دنبال تغییر رنگ آن هستید، باید بگوییم که کار سختی را در پیش دارید. رنگ شرابی یکی از رنگ های خاص برای موها محسوب می شود که در عین زیبایی، یک عیب بزرگ را به دنبال دارد. با رنگ کردن موهای خودتان با رنگ شرابی، ممکن است تا مدت ها نتوانید موهای خود را با رنگ های دیگر رنگ کنید. اما باز هم در ادامه این مقاله ما نی نی مارکت قصد داریم در مورد رنگ روی موی شرابی صحبت کنیم.

10 ترکیب رنگ بی نظیر که می توانید روی موی شرابی خود بگذارید

اگر شما هم از رنگ شرابی روی موهای خودتان خسته شده اید، بهتر است که قبل از رنگ کردن موهای خودتان به خصوص با رنگ های روشن، از ریموور رنگ یا دکلره استفاده کنید. با این کار، رنگ موی شرابی از روی موهای شما کمرنگ می شود. اما اگر تمایلی به استفاده از دکلره ندارید، می توانید از فرمول های ترکیب رنگ جذاب استفاده کنید که عمدتا تیره هستند.
قبل از اینکه بخواهیم چند فرمول جذاب برای رنگ کردن روی موی شرابی را ذکر کنیم، باید به شما بگوییم که ممکن است این ترکیب رنگ ها روی موی شرابی شما کمی متفاوت تر به نظر برسند. پس انتظار یک نتیجه عالی را از ذهن خودتان دور کنید.

10 ترکیب رنگ بی نظیر که می توانید روی موی شرابی خود بگذارید
رنگ موی مشکی پر کلاغی روی موی شرابی
برای اینکه رنگ موی مشکی پرکلاغی را روی موهای خود اجرا کنید، نیاز به ترکیب کردن 100 میلی لیتر رنگ موی شماره C1 با 10 میلی لیتر واریاسیون آبی و 20 میلی لیتر واریاسیون نقره ای دارید.
رنگ موی قهوه ای تیره روی موی شرابی
اگر پوست روشنی دارید، این رنگ مو می تواند بسیار چهره شما را زیباتر کند. برای درست کردن این فرمول، باید 60 میلی لیتر رنگ موی نسکافه ای شماره 6 را با 30 میلی لیتر رنگ موی دودی شماره 6 و 2 سانت واریاسیون نقره ای ترکیب کنید. با اضافه کردن اکسیدان شماره 1، ترکیب رنگ شما آماده است.
رنگ زیتونی تیره
در صورتی که برای کاهش رنگ شرابی از دکلره استفاده کردید، می توانید این ترکیب رنگ جذاب را روی موهای خودتان داشته باشید. رنگ موی شماره 6 و 2 با 20 سی اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی موهای خود قرار دهید.
قهوه ای کبود
اگر به رنگ موی قهوه ای علاقه دارید، اما می خواهید کمی چاشنی هم به آن اضافه کنید، این رنگ مو مناسب شماست. برای داشتن رنگ موی قهوه ای کبود روی رنگ موی شرابی، کافیست که دو رنگ شماره n4 و n5 را با هم مخلوط کنید. سپس به اندازه یک سوم از رنگ استفاده شده، از واریاسیون رنگ بنفش استفاده کنید.

10 ترکیب رنگ بی نظیر که می توانید روی موی شرابی خود بگذارید
رنگ شرابی تیره
اگر قبلا از رنگ شرابی روشن استفاده کرده اید و حالا به دنبال تیره تر کردن موهای خودتان هستید، می توانید از این ترکیب رنگ استفاده کنید. بهتر است که موهای شما به پایه دکلره 6 رسیده باشد. شرابی بنفش روشن و شکلاتی متوسط (هر کدام به اندازه 50 میلی لیتر) با هم مخلوط کنید. سپس، اکسیدان مورد نظر خود را به اندازه 100 میلی لیتر به ترکیب اضافه کنید.

چند ترکیب رنگ بی نظیر برای روی موی شرابی

رنگ قهوه ای و فندقی
برای ترکیب رنگ موی قهوه ای و فندقی فرمول های مختلف وجود دارند. اما اگر می خواهید این رنگ مو را روی موی شرابی بگذارید، بهتر است که به اندازه یک دوم از رنگ موی شماره 6.77 را با یک دوم از رنگ موی شماره 5.75 مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن اکسیدان 6 درصد ترکیب رنگ نهایی شما آماده است.
رنگ بادمجانی تیره
رنگ بادمجانی تیره از جمله رنگ هایی است که می توان روی رنگ موی شرابی گذاشت. اگرچه باز هم ممکن است شاهد تغییر رنگ روی موهای خودمان باشیم. برای داشتن این ترکیب رنگ جذاب، کافیست که 20 میلی لیتر از رنگ موی بادمجانی متوسط را با 80 میلی لیتر رنگ موی بادمجانی روشن مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن 40 میلی لیتر رنگ موی شرابی روشن، 10 سانت واریاسیون بنفش و 5 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 2، ترکیب رنگ نهایی شما کامل می شود.

چند ترکیب رنگ بی نظیر برای روی موی شرابی
رنگ عنابی تیره
اگر به رنگ موی عنابی تیره علاقه دارید، کافیست که موهای خود را به پایه دکلره 4 برسانید. سپس، رنگ موی قهوه ای ماهاگونی بنفش شماره 1 را با رنگ موی قهوه ای و نسکافه ای شماره 1 مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان 6 درصد ترکیب رنگ شما آماده است.
رنگ قرمز تیره
اگر پوست گندمی دارید و به رنگ های جیغ و خاص علاقه مند هستید، می توانید رنگ قرمز تیره را انتخاب کنید. برای ترکیب این رنگ، فقط به بلوند قرمز تیره (10 سانتی متر)، واریاسیون قرمز (2 سانتی متر) و اکسیدان 6 درصد نیاز دارید.
رنگ گردویی تیره روی موی شرابی
یک تیوپ از قهوه ای روشن شکلاتی با شماره 1 را با نصف تیوپ از رنگ قهوه ای دودی بنفش روش مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن اکسیدان 6 درصد ترکیب رنگ شما آماده می شود.

 

نوشتن دیدگاه