سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

استفاده از رنگ مو می تواند تغییرات زیادی را در ظاهر ما ایجاد کند. گاهی برخی از رنگ ها برای نتیجه بهتر نیاز به ترکیب با موادی قوی همچون دکلره دارند. در واقع دکلره باعث می شود تا رنگ مو جلوه اصلی خود را روی موها نشان دهد. اما استفاده از دکلره معایب زیادی دارد. خشکی و وزی مو، شکننده شدن مو و آسیب رسیدن به آن از عوارض استفاده از دکلره است. به همین جهت بسیاری از مراجعین به دنبال روش هایی هستند تا بدون استفاده از دکلره بتوانند بهترین رنگ موها را داشته باشند. رنگ موی زیتونی یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست که ما در این مطلب تصمیم داریم فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره را در اختیارتان بگذاریم.

رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

رنگ زیتونی از محبوب ترین رنگ ها بین بانوان است که در شماره ها و پایه های مختلفی یافت می شود. رنگ زیتونی شماره 7 در گروه روشن ترین پایه های زیتونی است که اغلب آرایشگرها برای کسب نتیجه بهتر، آن را همراه با دکلره استفاده می کنند. دکلره ترکیب قدرتمندی است که می تواند پایه موی شما را به روشن ترین حالت ممکن تبدیل کند. در این فرایند آسیب های جدی به مو وارد خواهد شد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.

  • کاهش رطوبت مو و افزایش خشکی در آن
  • سوختگی در ناحیه پوست سر و همچنین ساقه موها
  • ایجاد زخم در پوست سر
  • حساس شدن مو و افزایش شکنندگی آن

فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

خب به دلیل آسیب هایی که دکلره به مو وارد می کند، طبیعی است که افراد از استفاده از آن سرباز زنند. خب حالا در این صورت باید چه روشی را جایگزین کنیم. روشی که هم به کمک آن آسیب کمتری به مو وارد شود و در عین حال نتیجه دلخواهمان را از رنگ مو بگیریم؟ با پیشرفت صنعت زیبایی در جهان، صنعت آرایشگری نیز دستخوش تغییراتی شده است. بسیاری از آرایشگران حرفه ای و متخصص با کمک جدیدترین روش ها و تکنیک های منحصر به فرد و با دانش و تجربه خود می توانند بهترین رنگ موها را بدون استفاده از دکلره برای شما آماده کنند. در حرفه آرایشگری رنگ موی زیتونی را با نماد M می شناسند. این رنگ مو می تواند با رنگ های دودی، نقره ای، خاکستری و... ترکیب شود و رنگ موهای جذاب تری را به شما هدیه دهد.

سوال بسیار مهمی که درخصوص رنگ موی زیتونی شماره 7 بدون دکلره وجود دارد این است که برای به پایه رساندن مو باید از چه مواد یا روش هایی استفاده کرد؟ در بازار، رنگ موی سه صفر (000) به همراه دیگر رنگ موها عرضه می شود که می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد. اصولا رنگ موی هر فردی ویژگی های خاص خود را دارد و برای اینکه بتوان پایه آن ها را برای رنگ زیتونی آماده کرد بایستی تکنیک های مخصوصی را به کار برد. به همین علت نمونه ای که در ادامه به عنوان فرمول رنگ زیتونی ارائه می شود، فرمولی کلی است که امیدواریم برای همه نتیجه دلخواه را به ارمغان آورد. فرمول رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره طبق مراحل زیر انجام می شود.

رنگ زیتونی شماره 7 بدون دکلره

  • در ابتدا باید موهای خود را به طور کامل شسته و آن را از آلودگی ها و چربی ها پاک کنید.
  • بعد از خشک شدن کامل موها بایستی ترکیبات اولیه را که برای هرنوع رنگ زیتونی نیاز است آماده کنید.
  • رنگ زیتونی با شماره های 5، 90، 01 و 10 را به همراه اکسیدان شماره 2 و واریاسیون های نقره ای و سبز به خوبی ترکیب کنید.
  • این ترکیب را برای نیم ساعت روی مو نگهداشته و سپس شستشو دهید.
  • حالا وارد مرحله اصلی می شویم. می خواهیم رنگ زیتونی دودی بسیار زیبایی داشته باشیم.
  • برای این کار موهای شما بایستی به پایه 9 دکلره برسد. این کار را می توان به کمک چند بار استفاده از رنگ سه صفر انجام داد.
  • حالا رنگ زیتونی شماره 7 (M7)، رنگ C8، و اکسیدان شماره 1 (6%) را ترکیب کنید و روی موها بزنید و بعد از گذشت 30 دقیقه به طور کامل شستشو دهید.

در زمینه رنگ مو، به خصوص رنگ موی بدون دکلره سایت مانی نی مارکت، اطلاعات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت مانی نی مارکت از محصولات این مجموعه دیدن کرده و باکیفیت ترین رنگ مو را با قیمت مناسب خریداری کنید.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری زیتونی مدل بلوند زیتونی متوسط شماره 7.3 maral افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری زیتونی - بلوند زیتونی شماره 7.3 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری زیتونی - بلوند زیتونی متوسط 7/8 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری زیتونی شماره 7.3 پرستیژ prestige افزودن به سبد

نوشتن دیدگاه